Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A Lexus nagy dobása Pekingben

Posted on 2018.04.19.2018.04.19. By Iroda Távirati

A Lexus egy hete titokzatos új modellről adott közre részletfotót, amelyről a japán prémium autómárka ígérete szerint április 25-én, az autóipar egyik legrangosabb ázsiai eseményén, a Pekingi Autószalonon hull le a lepel. A Lexus most elárulta, a titokzatos újdonság nem más, mind a vadonatúj, újjászületett ES.

Az első fotón látható, a Lexus védjegyévé vált orsó formájú hűtőrács láttán sokan kezdtek találgatásba, hogy vajon a futurisztikus dizájnnal, jövőbemutató technológiákkal és nem utolsó sorban környezetbarát hibrid elektromos hajtással hódító modelljeivel az elmúlt években világszerte sorozatos rekordokat döntő japán luxusmárka elképesztően sikeres SUV kínálata (a nemrégiiben, Genfben leleplezett UX és a hosszú ideje sikeres NX-hez és RX), vagy épp a kategória csúcsát képviselő luxuslimuzin porfóliója (az elegáns IS és a zászlóshajó LS) egészül-e ki egy újabb modellel. (A prémium kompakt szegmenst lefedi a népszerű CT, míg a sportautók szerelmeseit kiszolgálja az RC sportkupé és LC szupersportkupé, így kevesen tippeltek arra, hogy ezen a területen érkezhet új modell).

A hazánkban 97%-ban környezetbarát hibrid elektromos modelleket értékesítő Lexus ma megadta a választ a találgatók számára az alábbi rövid közleménnyel:

„A vadonatúj Lexus ES úgy született, hogy újraszámoltuk a luxus alapképletét. Lelkesítő dizájn, sportos teljesítmény és a márka közismert kifinomultsága – ezek a sarokkövei legnépszerűbb szedánunk átalakulásának.  A vadonatúj #LexusES. Újjászületett. #ExperienceAmazing”

Az Európában és így hazánkban eddig sosem forgalmazott ES legújabb generációja tehát az, amivel a japán luxusautómárka jelek szerint el kívánja kápráztatni a világot, a hírek szerint ugyanis a modell most először kontinensünkön, így Magyarországon is kapható lesz. Arról, hogy milyen hajtásláncokkal érkezik majd az új modell, egyelőre nincs hír, ám borítékolható, hogy a legújabb generációs, a városi körülmények között akár 50-70%-ban tisztán elektromos üzemű, károsanyagkibocsátás és fogyasztás mentes közlekedést lehetővé tevő hibrid elektromos hajtás közöttük lesz.

A Lexus 1989-ben mutatta be első zászlóshajó szedánját, az LS-t, és az ehhez társuló ügyfélélményt, amivel újraírta a prémium autók fogalmát. 1998-ban a Lexus az RX modell megalkotásával életre hívta a luxus crossoverek kategóriáját. A hibrid hajtású luxusautók piacvezető gyártójaként a Lexus kínált először hibrid prémium modellt, s a vállalat azóta több mint 1 millió hibrid hajtású járművet adott el (2017 decemberéig 1.263.055 darabot). Globális luxusautó-márkaként, amely töretlen elkötelezettséggel dolgozik azon, hogy merész és kompromisszumot nem ismerő dizájnnal, kimagasló kézműves kidolgozással és lélegzetelállító teljesítménnyel kápráztassa el vásárlóit, a Lexus immár a luxusfogyasztók következő generációjának igényei szerint alakította ki termékkínálatát, amit jelenleg a világ több mint 90 országában forgalmaz. A Lexus munkatársai elkötelezetten törekednek arra, hogy lenyűgöző Lexus-élményeket hívjanak életre; olyan élményeket és értékeket, amelyek megmozgatják és megváltoztatják a minket körülvevő világot.

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Elképesztő, de szabadlábra helyezték a nagykanizsai cserbanhagyó gázóló szutykot!
Next Post: Hazánkba is megérkezett a vadonatúj C4 Cactus

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Vetman – A szuper állatorvos
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Két betegség kapcsolata, amik világszerte millióknak okoznak kellemetlen és fájdalmas tüneteket a mindennapokban
  • Újra a Bosch a legsportosabb hazai cég
  • Így teheti hatékonyabbá a mobilkommunikáció és az 5G az energiaszolgáltatókat és a közműveket
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT