Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A Maserati GranTurismo Folgore majdnem mindent megmutat a hivatalos 2023-as debütálása előtt

Posted on 2022.09.05.2022.09.05. By Google Fordító

A Maserati közzétett egy teaser videót a közelgő GranTurismo Folgore EV-ről. A videó, amelyet Kaliforniában forgattak a Monterey-i autóhéten, a műszerfal kivételével nem sok mindent hagy a képzeletre, miközben megad néhány specifikációt.

Sebastian Maniscalcót, a stand-up komikust választották a promóció fő sztárjának, akihez Klaus Busse, a tervezésért felelős vezető és Maria Contin, a kommunikációs vezető igazgató csatlakozott, hogy élvezhessék a fantasztikus tájat. A GranTurismo Folgore korábbi kedvcsinálóival és kémfelvételeivel ellentétben itt a sportkocsinak nincs semmiféle álcázása, így minden szögből megfelelő megjelenést kölcsönöz nekünk. Egyedülálló hamis kipufogó hangját is hallhatjuk, amelyet ugyanazok a mérnökök alkottak, akik a belső égésű Maserati modellek hangján dolgoztak.

A Maserati GranTurismo Folgore hasonló arányokkal rendelkezik, mint elődje, még szexisebb ívekkel és modern stílusjegyekkel kombinálva. Elöl a jellegzetes Maserati hűtőrács nincs teljesen letakarva, mellette fékcsatorna beömlőnyílások, légtelenített motorháztető és a sárvédőkre szerelt MC20-as stílusú LED fényszórók találhatók.

Az oldalsó kopoltyúkon található három lyuk feletti Folgore-jelvény az alátámasztások elektromos jellegéről árulkodik, akárcsak a kipufogócsövek hátul hiányáról. Ennek apropóján a GranTurismo fedetlen fara markáns vállakat, karcsú, vízszintesen szerelt hátsó lámpát és diszkrét diffúzort tartalmaz. Egy másik Folgore-specifikus funkció a töltőcsatlakozó, amely a hátsó lökhárítón található. Arra számítunk, hogy az ICE-motoros GranTurismo meglehetősen hasonlóan fog kinézni, apró változtatásokkal a lökhárítókon és a burkolaton, valamint a négy kipufogócsövön.

[envira-gallery id=’240177′]

Belül a 2+2 kabint láthatjuk, fehér és kék kárpitozással. Az utastér környezetbarát anyagokat kapott, beleértve az újrahasznosított nylonból készült speciális szövetet. A hátsó fejtér kissé szűknek tűnik, ahogy azt bárki elvárná egy ilyen járműtől. A Maserati elhomályosította a műszerfalat, így van mit mutatniuk a hivatalos premieren.

Technikai téren a Trident márka kaján volt az elektromos járművek hajtásláncával kapcsolatos részletekkel kapcsolatban. Klaus Busse elárulta, hogy az akkumulátorok a központi alagútban helyezkednek el az alacsonyabb hasmagasság érdekében. Gyorstöltőhöz csatlakoztatva az akkumulátor 10 perc alatt 100 mérföld (161 km) hatótávolságra elegendő levet tölt fel.

A Maserati megerősítette a gyorsulási adatokat is: a GranTurismo Folgore 0-97 km/h-t 2,6 másodperc alatt, a 0-62 mph-t (0-100 km/h) pedig 2,7 másodperc alatt gyorsult le. A végsebesség az EV szabványokhoz képest magas, meghaladja a 200 mérföld/óra (320 km/h) határt. Még mindig nincsenek hivatalos számaink a teljesítményről, de a pletykák szerint a valaha gyártott legerősebb Maseratihoz több mint 1184 LE (883 kW / 1200 LE) elektromos motorok hármasáról van szó.

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:GranTurismo Folgore, Maserati, Maserati GranTurismo Folgore

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Idei mélypontjára apadt a használtautó-import
Next Post: Hat sérültje van a csepeli buszbalesetnek

Kapcsolódó cikkek

  • A Freewheeler modell sötét lesz Bemutató
  • Közúton is elérhető abronccsal nyerték meg az idei Dakart Ctrl+C - Ctrl+V
  • Az Acer és az Alfa Romeo Racing ORLEN folytatja partnerségét 2021-ben Ctrl+C - Ctrl+V
  • Október 22-én átadják az M3-as metró felújított, déli szakaszát Ctrl+C - Ctrl+V
  • Luxusautók hibái Hírek
  • Egy áldozata van a Martonvásárnál történt pöcsméregetésnek is Hírek

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Bruttó elszámolás mellett is megéri napelem-rendszert telepíteni
  • Zökkenőmentes félévkezdés
  • Megjelent az első táskakollekció a kreatíviparban dolgozóknak
  • Claudia Durastanti: Ismerős idegenek
  • Egyre egyszerűbb a jelszómentesség, de sok múlik a bevezetésén
  • Van képünk hozzá (23.09.30.) –  Honda Shogo
  • Hétvégén szezonzáró futam a fotelralisták bajnokságában
  • Van képünk hozzá (23.09.29.) –  Subaru BRZ STI Sport Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.28.) –  Mullen GT 925
  • Van képünk hozzá (23.09.27.) –  Honda Accord Japan
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Banktudós egyetemisták kerestetnek a teszten
  • A Lego tovább tesztel, de jelenleg lemondott az újrahasznosított műanyagból készített építőkockák gyártásáról
  • Tesztkörúton szereplő, digitális automata központi ütközővel felszerelt vonatot mutatott be a Rail Cargo Hungaria Zrt.
  • Úton a fenntartható élelmiszeripar felé
  • Erre kell odafigyelni a tökéletes kávéélményért
  • Érik a magyar körte, október végéig szüretelik
  • Ünnepeljük együtt a világ egyik legnépszerűbb italát!
  • Bárányba borul szeptember utolsó hétvégéje
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása és elektronikája Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve Bemutató
  • A vadonatúj WR450F Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 stílusa és felszereltsége Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató
  • A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz Bemutató
  • Európa legnépszerűbb túramotorja, az NT1100, két feltűnő új fényezést kap jövőre Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT