A Mazda felgyorsítja az új korszakhoz igazított forgómotorok kutatás-fejlesztését
- Majdnem hat év után 2024. február 1-jén újjászületett az „RE Development Group”
A Mazda Motor Corporation (Mazda) felgyorsítja az új korszakhoz igazodó forgómotorok (RE) kutatását és fejlesztését annak érdekében, hogy továbbra is az autók örömét nyújtsa olyan megoldásokkal, amelyek megfelelnek a szén-dioxid-kibocsátás megvalósításának korszakának. semleges társadalom.
Exkluzív Mazda podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!
Az „RE Fejlesztési Csoport” 2024. február 1-jén visszakerült az Erőátviteli Fejlesztési Osztály Erőátviteli-technológiai Fejlesztési Osztályába, az RE történet folytatásaként. Az új RE Fejlesztési Csoport továbbfejleszti a generátorként használt RE-t, és kutatást és fejlesztést fog végezni olyan területeken, mint a szabályozási megfelelés a főbb piacokon, valamint a szén-dioxid-semleges üzemanyagok alkalmazása.
Ichiro Hirose igazgató, ügyvezető igazgató és technológiai igazgató (CTO) a lépést kommentálva elmondta: „A Mazda történetében a forgómotor a „kihívó szellemünk” különleges szimbóluma. Mélyen hálásak vagyunk mindazoknak, akik a mai napig támogatták az RE-t, és örömmel jelentjük be az RE-t fejlesztő szervezet újjászületését, azt a motort, amelyet a vásárlók szerte a világon szerettek. Az elmúlt hat évben az RE mérnökei része a motorfejlesztő szervezetnek, ahol a legkorszerűbb belsőégésű motorfunkciók fejlesztésével, valamint a hatékonyság végső javításával foglalkoztak.A mérnökök a motorrendszerek határain túlra tágították látókörüket, képezték magukat. hogy elsajátítsák a „modellalapú fejlesztést”, amely a Mazda egyik mérnöki erőssége. Ezúttal 36 mérnök fog egy csoportba, hogy áttörést érjenek el az újrahasznosítás kutatásában és fejlesztésében. Az elektromosítás korában és a szén- semleges társadalom, megígérjük, hogy továbbra is vonzó autókat szállítunk, amelyek „kihívó szellemünkkel” izgatják az ügyfeleket.”
A forgómotor olyan egyedi felépítésű motor, amely egy háromszög alakú rotor forgatásával állít elő energiát. A Mazda volt az első, amely az 1967-ben bemutatott Cosmo Sportba szerelte be az RE-t, és azóta sok éven át azon dolgozik, hogy javítsa a teljesítményt a teljesítmény, a kipufogógáz-tisztítás, az üzemanyag-takarékosság és a tartósság tekintetében, egyedüli autógyártóként sorozatgyártású forgómotorok. 2023 júniusában a vállalat a Mazda RX-8 gyártásának 2012-es befejezése óta eltelt körülbelül 11 év után először újraindította a forgómotoros járművek sorozatgyártását. Jelenleg a Mazda MX-30 e-SKYACTIV R-EV, a 12. forgómotoros modellt mutatták be Japánban és Európában.
A Mazda továbbra is törekszik a „Vezetés örömére” alapértéke, az „Emberközpontúság” alatt, és célja az „életöröm” nyújtása azáltal, hogy mozgalmas élményeket teremt az ügyfelek mindennapi életében.