A Mercedes-Benz a RIANNA + NINA partnere a Berlini Fashion Weeken

  • A „Mercedes-Benz Fashion Moments” rendezvénysorozat 2024-ben is folytatódik
  • RIANNA + NINA bemutatója 2024. február 7-én, szerdán a berlini Bode Múzeumban

Exkluzív Mercedes podcastok a Begurulva és a podCARs oldalakon, valamint spotify (ITT és ITT) és youtube (ITT és ITT) csatornáinkon!

A Mercedes-Benz idén tovább bővíti a „Mercedes-Benz Fashion Moments” rendezvénysorozatot, és ismét jelen lesz a Berlini Fashion Weeken. A 2024-es első kiadás a berlini RIANNA + NINA kiadóval együttműködve kerül megrendezésre, amely február 7-én, szerdán, szerdán, az OPERA színre viszi „egyedülálló” gyűjteményét a Bode Múzeumban. A műsort követően a Borchardt étteremben vacsorára kerül sor a tervezőpárossal és a Mercedes-Benz márkanagykövetével, Franziska Knuppével.

„Nagyon örülünk a RIANNA + NINA-val való együttműködésnek. A luxusnak és a dizájnnak ez a színes, vidám és fenntartható értelmezése egyedülálló, és örömünkre szolgál, hogy az idei első Mercedes-Benz Fashion Moments vendégeinek felejthetetlen élményt nyújthatunk a Bode Múzeum bemutatójával.”
Kerstin Stenkat, a Mercedes-Benz autóértékesítési részlegének németországi marketingkommunikációs vezetője

A RIANNA + NINA egy színes univerzum, amelyet két nő alkotott meg, akik rajonganak a vintage textilek és a kézművesség iránt. Az ő inspirációja az, hogy extravagáns ügyfélkörnek valódi, fenntartható luxust kínáljon, és hogy az embereket a rendkívülire inspirálja. A RIANNA + NINA kis butikként indult 2014-ben Berlinben, gyorsan növekedett, és nemzetközi figyelmet és elismerést kapott egyedi, lendületes stílusával. Ma a RIANNA + NINA-t világszerte több mint 50 jól ismert üzlet és luxusszálloda kezeli, és olyan nemzetközi produkciókban is látható, mint az „Emily in Paris” és a „Sex and the City” folytatás „And Just Like That”, és a luxus új definíciójával népszerű az ügyfelek körében a világ minden tájáról.

A „Mercedes-Benz Fashion Moments” formátum a Mercedes-Benz és a divat közös kulcselemeit képviseli. A koncepció lehetővé teszi a Mercedes-Benz számára, hogy rugalmasság és exkluzivitás révén személyre szabja vásárlói megközelítését, összekapcsolja a márkákat a divat, a design, a művészet és az életmód terén, és Németország egész területén megvalósítható. Az előző „Mercedes-Benz Fashion Moments” Berlinben (januárban és júliusban), Düsseldorfban és Münchenben zajlott 2023-ban.