A Mercedes elkészíti első virtuális bemutatóautóját a League of Legends világbajnokságra
A League of Legends rajongóit különleges meglepetés érte, amikor megnézték a Worlds 2022 himnusz hivatalos videoklipjét, amelyet Lil Nas X írt és adott elő. A videóban a Mercedes első virtuális bemutatóautója volt látható.
A jármű csak rövid ideig tűnik fel az animációs videóban, most azonban a Mercedes újabb pár fotót osztott meg róla. A lehető legkevesebb karosszériával körülvett buborékos pilótafülke és egy üveges kerekek kvartettje miatt az autó megfelelően futurisztikusnak tűnik. Gorden Wagener, a Mercedes tervezési igazgatója szerint annak ellenére, hogy nem kellett betartani a fizika törvényeit, még mindig kihívást jelentett a tervezés.
„Egy rendkívüli és virtuális bemutatóautó tervezése során két világ egyesül – a valódi autótervezés és az animált dizájn” – mondta Wagener. „A virtuális tér miatt nincs határa annak, amit tehetünk, ami azt jelenti, hogy feszegethetjük a határokat, és teret adhatunk kreativitásunknak a váratlanoknak. Az eredmény valami egyedi: az első teljesen virtuális bemutatóautó a Mercedes-Benztől.”
Az új bemutatóautó mellett a Mercedes még egy meglepetéssel kedveskedik a League of Legends rajongóinak. A játék Worlds Finals döntője (amely november 3-án kezdődik) környékén a San Francisco-i emberek (ahol a döntőket rendezik) láthatják a játék dizájnelemeit a Mercedes EQS digitális járműkijelzőjén.
Végül a League of Legends Worlds bajnokának átadott Summoner’s Cup trófeát az Egyesült Államokon keresztül a versenyek különböző helyszíneire szállították New Yorktól Atlantáig, végül pedig San Franciscóig egy EQS SUV-ban.
Ezek a legújabb együttműködések a League of Legends mögött álló stúdió, a Riot Games nyomán jöttek létre, amely kiterjeszti együttműködését a Mercedesszel. 2025-ig a német luxusautógyártó szponzorálja a League of Legends Esports rendezvényeit.
„A partnerségünk megalakítása óta inspiráló volt látni, ahogy a Riot és a Mercedes-Benz csapatai továbbra is félelem nélkül keresik a sportágunk felemelkedésének és ünneplésének lehetőségét” – mondta Naz Aletaha, a League of Legends Esports, a Riot Games vezetője. „Akár fizikai formában van, mint a gyönyörű világbajnoki gyűrűink, vagy egy virtuális bemutatókocsi, nagyon örülünk, hogy partnerségünk kiterjesztése megerősíti kollektív elkötelezettségünket a kreatív határok feszegetése iránt, amelyek izgalmas élményeket nyújtanak a LoL Esports rajongóinak az elkövetkező években.”