Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A Molnár Balázs, Molnár Gabriella kettős nyerte a Baja Satu Marét

Posted on 2021.06.07.2021.06.07. By AztaCARom

Sporttörténelmi pillanatokat élt át a magyar tereprallye Szatmárnémetiben: először rendeztek közös bajnoki futamot a románokkal, és a sportág hazai történtében először állt összetettben három hölgy a dobogón

KÉPGALÉRIA >>>

Befejeződött a 2021-es Nyílt Magyar Tereprallye Bajnokság második viadala, a Baja Satu Mare, melynek ezúttal Szatmárnémeti és környéke adott otthont. A sportág történetének első közös magyar-román rendezésű versenyét végül a Molnár Balázs, Molnár Gabriella páros nyerte meg. És ami még sporttörténelmibbé tette a versenyt: az összetett dobogójára három magyar hölgy állhatott fel, hiszen Molnárék mellett Miklós Csaba Szőke Nikolettel az oldalán a második, míg Gyimóti Péter és Horváth Mira lett a harmadik. Csató Attila a Baja Satu Mare magyar szervezője elárulta, az öt nemzet versenyzőit felvonultató viadalon zökkenőmentesen dolgoztak együtt a román és magyar szakemberek, és az értékeléseket követően a közös folytatás sem kizárt.

Remek házigazdája volt Szatmárnémeti a június 4-e és 5-e között megrendezett első közös magyar-román tereprallye bajnoki viadalának. A hatalmas érdeklődés mellett megtartott Baja Satu Mare a Nyílt Magyar Tereprallye Bajnokság második állomása volt. A pályák egy része a kelet-magyarországihoz hasonló, homokos, erdős, míg egy részét pedig a Kárpátok előhegyein, köves, murvás és erdős részeken rendezték meg. A résztvevők összesen hat szakaszt teljesítettek – kétszer 25 kilométert pénteken és négyszer 60 kilométert szombaton –, míg a szervízpark a határmenti város központjában volt.

Hatalmas magyar siker született összetettben, ugyanis kizárólag magyarok állhattak fel a dobogóra. Az első helyet az előző versenyen, a Riverside Baján is a legjobb magyarként célba érkező Molnár Balázs, Molnár Gabriella páros szerezte meg, akik pályafutásuk első diadalát aratták. Molnárék 1:27 percet adtak a végül a második helyezett Miklós Csabának és Szőke Nikolettnek, míg a harmadik helyen a Gyimóti Péter, Horváth Míra duó végzett, utóbbiak 4:42 percre zártak az éllovastól. Mindez azt jelenti, hogy a hazai tereprallye sporttörténelmet írt, hiszen olyan még sosem fordult elő korábban, hogy egy verseny összetettjében a dobogó három fokán három hölgy végezzen. Ugyanez volt a sorrend az autósok kategóriájában.

„A verseny előtt éppen arról nyilatkoztam, hogy a férjemmel az a titkos vágyunk, hogy sikerüljön egyszer úgy a legjobb magyarként zárni egy viadalt, hogy azt meg is nyerjük. Nem gondoltuk volna azt, hogy az álmunkból ilyen gyorsan valóság válik. Hihetetlen ez az egész számunkra, és már a célba érkezésünk után észlelhettük, a mezőny immár nem átutazó hobbiautósként tekint ránk. Nem titok, amikor az ötödik szakaszt megnyertük, felvetődött bennünk, hogy megint sikerülhet a legjobb magyarként zárnunk, ám kiderült, sebességtúllépés miatt időbüntetést kaptunk. Ám maradtunk másodikok, és úgy vágtunk neki az utolsó majd hatvan kilométernek, ha nem hibázunk, meglehet a második hely. A táv harmadánál láttuk, hogy az addig vezető lengyel páros kiesett, és nem titok, ott bevillant, hogy akár…. Stabilan végigmentünk, és amikor a technikai ellenőrzésen is átestünk, futott át rajtunk, te jó ég, megcsináltuk!” – jelentette ki Molnár Gabriella.

A motorosok és a quadosok esetében az első helyet a végig vezető, négy szakaszt is megnyerő, korábbi MX-világbajnok cseh Libor Podmol szerezte meg, összesen 11:08 perccel verte a remekül hajrázó, az utolsó két szakaszt megnyerő, de 5 perces időbüntetést “cipelő” cseh Roman Krejcit. A harmadik a szlovák Martin Dobis lett, őt 3:54 perces hátrányban a kategória legjobb magyarjaként Lhotsky Rudolf követte (4.), míg tőle 7:10 perccel elmaradva lett ötödik Kárpáti Péter, a 6. pozícióba végül Michal Dobis ért célba.

„Azt hiszem, minden érdekelt elégedetten dőlhet hátra, hiszen ez a verseny igazi unikum volt a két ország szakága számára. Mindenképpen megérte kihozni Szatmárnémetibe a viadalt, ami a román tereprallye-nak is egy újabb lökést adhat. Tökéletes volt az együttműködés a versenyigazgatóságok, a versenybírók és a különböző más feladatokat ellátó munkatársak között, valamennyien hozták azt a magas színvonalat, amiben reménykedtünk. Teljesen problémamentes versenyen vagyunk túl, és ha megszületnek a jegyzőkönyvek és a különböző értékelések, utána ismét felvesszük egymással a kapcsolatot, miszerint lesz-e a jövőben ennek a kezdeményezésnek folytatása” – árulta el Csató Attila, a verseny magyar szervezője.

A 2021-es Nyílt Magyar Tereprallye Bajnokság július 9-e és 11-e között folytatódik, és a viadalnak Bér ad majd otthont.

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek, Technikai sportok Tags:2021-es Nyílt Magyar Tereprallye Bajnokság, autósport, Baja, Baja Satu Mare, CEZ, Csató Attila, Garamvölgyi Zoltán, iskola, Közép-Európai Zóna Bajnokság, Krajnyák Péter, Lónyai Pál, Magyar Nemzeti Autósport Szövetség, Magyar Tereprali Bajnokság, Magyar Tereprallye Bajnokság, Majáliskola, MNASZ, Molnár Balázs, Molnár Gabriella, Nyílt Magyar Tereprallye Bajnokság, Oláh Gyárfás, Pápoc, rali, rallye, raly, ralye, Riverside Baja, Satu Mare, side by side, sport, Szatmárnémeti, Tabajd, technikai sport, tereprali, tereprallye

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Új személyügyi igazgató az Audi Hungariánál
Next Post: Senki sem gondolta volna, de…

Kapcsolódó cikkek

  • A gépjárműbiztosítások tavalyinál kisebb emelkedésére számítanak a független biztosítási alkuszok Hírek
  • Három futam, három különböző győztes a fotelhuszárok autóversenyén :-D Ctrl+C - Ctrl+V
  • A MÁV intézkedései a Francia úton felgyülemlett illegális hulladék felszámolására Ctrl+C - Ctrl+V
  • A 650 000. győri Audi TT Magyarországon talált gazdára Ctrl+C - Ctrl+V
  • Több mint 14,4 éves az autóállományunk Ctrl+C - Ctrl+V
  • Nem semmi! Egy másik legenda is megújul Tokióban Bemutató

Keresés

2023. június
hKscpsv
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« máj    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Így ne legyünk vezetők
  • Nem is gondolnánk, mennyi információt rejthet egy csepp vér
  • A Manó Könyvek könyvheti újdonságai és programjai
  • A lisztérzékenység több, mint egy divathóbort
  • Új technológiák forradalmasíthatják a fizetési ökoszisztémát
  • „This is the land of Audi”
  • Van képünk hozzá (23.06.05.) –  Egyedi Leclerc bukó és overál
  • A három szabadedzés és az időmérő után a futamot is behúzta Verstappen
  • Van képünk hozzá (23.06.04.) –  Toyota Yaris
  • Verstappen az időmérőt is simán behúzta
  • Horvátországban természeti katasztrófák előrejelzésére kifejlesztett rendszert vezetnek be a teszteket követően
  • A sikeres tesztidőszak után újabb kétszáz budapesti kukára kerül fedő a madarak miatt
  • Kiiktatta irányítóját egy MI-vezérelt drón egy teszt során
  • Újabb kategóriában ért el elsöprő tesztgyőzelmet a Cybex
  • Hosszú szünet után folytatódik a gravitációs hullámok tesztelése/megfigyelése
  • Újabb termékek árát csökkentette a PENNY
  • Egészéges sütést kínál a Sage legújabb minisütője
  • Fellendülésre számíthatnak a házhoz szállító éttermek
  • A 2. a 42 Restaurant
  • Májusban csökkentek a globális élelmiszerárak
  • A Ssangyong Rextonnal is megismerkedtek
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • E-Tech Renault Captur
  • Rextonról röviden
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • Az új Yadea F200 robogót a Porschével tervezték? Bemutató
  • Az Icons motorkollekció új tagja visszavisz a 60-évekbe Bemutató
  • 100 éves sikertörténetét ünnepli a BMW Motorrad Ctrl+C - Ctrl+V
  • A HD bemutatja a Fast Johnnie kollekciót Bemutató
  • Az új BMW R 18 Roctane Bemutató
  • Honda EM1 e képgaléria Bemutató
  • A BMW Motorrad bemutatja az új R 12 nineT modellt Bemutató
  • Honda EM1 e műszaki adatok Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT