A Peugeot oroszlánja ismét hallatja fenséges hangját

.
A világ legrégebbi, ma is működő autómárkája új logóval erősít rá személyiségére, karakterére. Ezzel ismét új fejezet kezdődik a márka életében.

Új PEUGEOT márkaarculat

2021. február 25-én a PEUGEOT bemutatja új logóját: egy fenséges oroszlánfejet ábrázoló címerpajzsot.


A PEUGEOT-nak 1850 óta mindezidáig 10 logója volt, melyek fő motívuma a kezdetektől fogva a márka oroszlánja.


Ma mutatkozik be a tizenegyedik változat, amely minden eddiginél karakteresebb, minőségibb, elegánsabb.
Megalkotója a PEUGEOT Design Lab, azaz a PEUGEOT Global Brand Design központi csapata.


A jelenlegi logó 2010 óta használatos, időszerű megújulása méltó módon koronázza meg a márka feljebb pozícionálásának évek óta tartó folyamatát.


Az elmúlt 10 év során a PEUGEOT teljes modellskálája megújult, ezt követi most, a fejlődéssel tökéletes összhangban, a logó megújulása.


A csillagok együttállása is adott ehhez a változáshoz: 2021 elején az új PEUGEOT 308 érkezésével indul az új modellkínálat bevezetése, hamarosan elindul a márka új honlapja, nemrégiben pedig megszületett a STELLANTIS csoport.


A PEUGEOT halad a korral, sőt egy lépéssel mindig a kor előtt jár: megjósolja a közeljövő új trendjeit, új közlekedési megoldásoknak nyit utat.


A PEUGEOT történelme során számtalan forradalomnak volt már részese: ipari és technológiai forradalomnak, politikai és társadalmi változásoknak, digitális átalakulásnak, legutóbb pedig a környezetvédelmi kihívások teremtette új helyzetnek. Az alternatív meghajtási megoldások, a károsanyag-kibocsátástól mentes autózás, a fenntartható jövő a márka stratégiájának kiemelt pontjai.

Ez a PEUGEOT öröksége.

Egy ösztönös és erős márka, akárcsak emblémája, az oroszlán.
A PEUGEOT egy igazi időtlen márka, mely hidat alkot a tegnap és a holnap között.


Az elmúlt 10 év során a márka hihetetlen munkával a teljes modellkínálatot megújította, egyben magasabb minőségi szintre emelte. Az eredmény nem is maradt el: a sikert két “International Van of the Year” cím (2019-ben a Partner, 2021-ben pedig a PEUGEOT e-Expert) és három “Car Of The Year” díj (2014-ben a PEUGEOT 308, 2017-ben a PEUGEOT 3008, 2020-ban pedig a PEUGEOT 208) fémjelzi. Ezen felül pedig érkeznek az elektromos meghajtások a teljes modellskálán, a személygépkocsiknál éppúgy, mint a haszongépjárműveknél.


A termékek minőségének és értékének folyamatos emelkedése a márka arculatának változásában csúcsosodik ki.


Új betűtípus fejezi ki mindazt, amit a PEUGEOT a múltban alkotott, amit a jelenben alkot és amit a jövőben alkotni fog.


Új PEUGEOT márkaarculat

Az új logó azt az oroszlánt ábrázolja, amely a kezdetektől fogva megszemélyesíti a márkát.


A PEUGEOT örök értékeit hordozza és emeli büszkén a magasba.
Ez a logó a jövőnek készült.


Pontosan ez az új, pajzs alakú címer rendeltetése: egyedi, időtlen, univerzális és kultúrákon átívelő. A címerpajzs mindig és mindenhol hordozója jelképeit ábrázolja, mintegy azonosítja őt.

A cikknek még nincs vége!
Lapozz a következő oldalakra!