A Peugeot Sport Engineered erőforrása és hajtása

A PEUGEOT 508 berline és SW változatával a PEUGEOT a vadonatúj PEUGEOT SPORT ENGINEERED termékvonal első modelljét mutatja be.

A sportosság és a csúcstechnológia ötvözésével a PEUGEOT új értelmezését adja a teljesítmény fogalmának, bevezetve az új, felelős teljesítményt, a márka elnevezésével élve a Neo-Performance-ot.

HIGH EFFICIENCY

A 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED 360 lóerős összteljesítményét a belsőégésű motor és a két – elöl, illetve hátul elhelyezett – elektromos motor együttes munkája adja. A négykerék-meghajtás időjárástól és útviszonyoktól függetlenül optimális vezethetőséget biztosít.

Összesen öt vezetési mód közül választhatunk a középkonzolon található gomb segítségével:

Electric : a 100%-ban elektromos üzemmód  élvezetes velejárói a tökéletes csend, a WLTP protokoll szerinti 42 km hatótáv, a szabad behajtás a korlátozott forgalmú városi zónákba és a csak az elektromos motoroknál tapasztalható hihetetlen gyorsulás, mindezt 0 és 140 km/h sebesség között.

Confort : egyfajta köztes üzemmód, puha futóműbeállításokkal, az igazán kényelmes autózás jegyében,

Hybrid : a rendszer helyzettől függően automatikusan vált a belsőégésű és az elektromos motor között, mindig az optimális fogyasztást tartva szem előtt,

Sport : a 360 lóerő maximális kihasználása, remek vezetési élmény! Ez a vezetési mód a kormányzást, a futóművet, a gázpedál viselkedését és a motor működésének kijelzését egyaránt vezérli. A belsőégésű motor folyamatosan tölti az elektromos motor akkumulátorát, hogy a maximális teljesítmény minden pillanatban rendelkezésre álljon.

4WD : maximális motorerő rossz tapadási viszonyok között is.

A 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED 360 lóerős összteljesítményét a belsőégésű motor és a két – elöl, illetve hátul elhelyezett – elektromos motor együttes munkája adja. A négykerék-meghajtás időjárástól és útviszonyoktól függetlenül optimális vezethetőséget biztosít.

Összesen öt vezetési mód közül választhatunk a középkonzolon található gomb segítségével:

Electric : a 100%-ban elektromos üzemmód  élvezetes velejárói a tökéletes csend, a WLTP protokoll szerinti 42 km hatótáv, a szabad behajtás a korlátozott forgalmú városi zónákba és a csak az elektromos motoroknál tapasztalható hihetetlen gyorsulás, mindezt 0 és 140 km/h sebesség között.

Confort : egyfajta köztes üzemmód, puha futóműbeállításokkal, az igazán kényelmes autózás jegyében,

Hybrid : a rendszer helyzettől függően automatikusan vált a belsőégésű és az elektromos motor között, mindig az optimális fogyasztást tartva szem előtt,

Sport : a 360 lóerő maximális kihasználása, remek vezetési élmény! Ez a vezetési mód a kormányzást, a futóművet, a gázpedál viselkedését és a motor működésének kijelzését egyaránt vezérli. A belsőégésű motor folyamatosan tölti az elektromos motor akkumulátorát, hogy a maximális teljesítmény minden pillanatban rendelkezésre álljon.

4WD : maximális motorerő rossz tapadási viszonyok között is.

A cikksorozat hamarosan folytatódik!

https://www.facebook.com/trollverda/posts/3821467767868197