A Piaggio bejelentette együttműködését Feng Chen Wang divattervezővel

Kreativitás, innováció és fenntarthatóság egy exkluzív kollekciót formálnak meg

Feng Chen Wang a nemzetközi színtér egyik legkísérletezőbb és leginnovatívabb divattervezője, a Piaggio pedig a városi mobilitás márkaszimbóluma. A kettejük közötti együttműködés erős és közös értékekből fakad, és sokoldalú beszélgetést kezdeményez az egyéni szabadság, a fenntarthatóság és a kortárs mobilitás kérdéseiről.

Az október 13-án, a Sanghaji Divathéten bemutatott divatkollekció eredeti és meglepő ruhadarabokban formálja át a hagyományokat, és megpecsételi azt a partnerséget, amelynek eredményeképpen Feng személyre szabott változatot készít a Piaggio 1-ből, a Piaggio első elektromos robogójából.

Authentikus, többdimenziós, „modern jövő”. Feng Chen Wang így határozza meg esztétikáját. Munkásságának alapja egy olyan stílus keresése, amely egyszerre konceptuális, jellegzetes, funkcionális és a kínai kultúra tapasztalataiból és gyökereiből merítő esztétikai értékeken alapul. Feng a délkelet-kínai Fujian tartományban született, amely hegyeiről és lélegzetelállító természeti tájairól ismert. Innen Londonba költözött, ahol néhány év alatt az új divattehetségek generációjának avantgárd tervezőjeként nőtte ki magát. E két világ, Ázsia és London városának egyesülése tette kreativitását egyedivé és ragyogóvá.

A Piaggióval való együttműködés túlmutat a közös márkaépítésen. Valóban egy utazás a természetbe, amely a funkcionalitás, a dizájn és a stílus fogalmait vizsgálja, hogy életre keltsen egy uniszex utcai ruházati kapszulakollekciót. Az együttműködés azonban ennél is továbbmegy, és létrehozza a Piaggio 1 vadonatúj elektromos robogó különleges kiadását, amelyet novemberben, a milánói EICMA kiállításon mutattak be először.

„A Piaggio a mobilitás és az életstílus szinonimája a világon, mélyen gyökerezik a történelemben, de úttörő az innovációban. Egy hiteles, jellegzetes zsenialitásról tesz tanúbizonyságot, amelyből könnyű volt minden kreatív energiát meríteni ennek a kollekciónak a megtervezéséhez, amely átformálja a hagyományt, hogy különleges és kortárs legyen”. – nyilatkozta Feng

A kollekcióban a hagyományok visszanyerése vizuálisan a víz természeti elemeivel és a Főnix szimbólumával párosul, amely a kínai mitológiában az erényt és a kegyelmet jelképezi. Az akvarell kézzel, hagyományos kínai ecsetvonásos technikával készült, a zöld szín pedig az őshonos növényvilágot, valamint az egészséget, a jólétet és a harmóniát idézi.

Az újrahasznosított anyagok átfedése, Feng stílusjegye, ehelyett inkább Feng mély figyelmének szinonimája a fenntarthatóság, a természet tisztelete és a kreatív újrahasznosítás témái iránt. Az eredmény egy párbeszéd két kiválóság között az egyéni szabadság új víziójáról, ahogy Michele Colaninno, a Piaggio Csoport stratégiai és termék vezetője kifejtette.

„Feng egy csodálatos tervező, aki innovatívan és koherens módon ötvözi ázsiai kultúrájának gyökereit a vibráló londoni kreativitással. A Fenggel való találkozás lehetőséget adott arra, hogy a divat nyelvén keresztül beszélgetést kezdeményezzünk a funkcionalitás, a fenntarthatóság és a formatervezés fogalmairól a két keréken való mozgás nagyon fejlett formáinak szolgálatában. A Piaggio mindig is ezeket a koncepciókat követte és kutatta márkáin és termékein keresztül a világ minden országában.” – Michele Colaninno, a Gruppo Piaggio stratégiai és termékigazgatója

Ezért a Feng Chen Wanggal való együttműködés a Piaggio 1, a Piaggio új, fiataloknak szánt elektromos robogójával megtalálta természetes formáját.