A Radford Type 62-2 Pikes Peak Special Edition lenyűgözi a tömegeket

az ikonikus Pikes Peak nemzetközi hegymászóversenyen osztályelső helyezés

−   A Type 62-2 Pikes Peak Edition 09:37.326-os időt állít be, amelyet az előző Pikes Peak bajnok, Tanner Foust pilóta az osztály első helyére.

−   710 LE, 2,2 másodperc alatti 0-60 mérföld/óra sebességgel, 160 mérföld/órás végsebességgel és mindössze 861 kg száraz tömeggel

−   A Radford versenyverzió kiterjedt mérnöki és futómű-frissítéseket tartalmaz, beleértve a szélesebb karosszériát teljes karbon-kompozit monocoque-val, új alvázkialakítást, új segédkereteket, új felfüggesztést, valamint új hátsó légterelőt és diffúzort.

A Radford Type 62-2 Pikes Peak Edition első helyen végzett a kiállítási osztályban az ikonikus hegymászó esemény 101. futamán, amelyre 2023. június 25-én, vasárnap került sor. Kategóriájában első helyen végzett. Lenyűgöző idő 09:37.326, a Radfordot Tanner Foust, a híres rali- és versenyautó-pilóta szakszerűen vezette. Tanner korábban is volt Pikes Peak bajnok, de eddig még soha nem tudta áttörni a mesés tízperces határt.

Ant Anstead, a Radford vezérigazgatója és társalapítója: „Fantasztikus volt látni, hogy Pikes Peak Editionünk ilyen fantasztikus eredménnyel küzdött meg az ikonikus hegyen, hihetetlenül izgatottak vagyunk, hogy osztályelsőként végeztünk. A Pikes Peak az alapvető amerikai hegymászás, így Radford számára teljesen logikus volt, hogy egyedi modellt alkosson erre az alkalomra, és nagyszerű volt, hogy ennyi nemzetközi partnerrel együtt dolgozhattunk e nagyszerű eredmény elérése érdekében.”

Tanner Foust: „A Pikes Peak egy ikonikus esemény, és a Radford Type 62-2 Pikes Peak projektben való részvétel nagy megtiszteltetés volt. Az első tesztek után tudtuk, hogy az autó különleges, és hihetetlenül boldog vagyok, hogy ezt a teljesítményt át tudtuk ültetni a versenynapi eredményekbe.”

Az egész projekthez a világ minden tájáról származó partnerek hozzájárultak, és néhány hónap alatt összefogtak, hogy a projektet a koncepciótól a fejlesztésig, a hegyen futamgyőztes eredménnyel vigyék el. A siker kulcsa az olyan partnerek támogatása, mint a JUBU Performance , akik egy egyedi hajtásláncot építettek, amely nagyobb teljesítményre és szekvenciális váltásra képes. Az egyszeri hajtáslánc 710 LE-t ad le a kompresszoros 3,5 literes V6-os DOHC motorral, és szekvenciális sebességváltóval rendelkezik, amely lehetővé teszi, hogy az autó 2,2 másodperc alatt elérje a 160 mph végsebességet és egy lenyűgöző 0-60 mph sprintet. A megnövelt teljesítmény optimalizálása érdekében Radford szorosan együttműködött a Mobil1- gyel, akik a Pikes Peak Editionhoz szabott olajkeveréket állítottak össze, és kifejezetten a Pikes Peak magas tengerszint feletti éghajlatán történő teljesítmény növelésére fejlesztették ki. Az autó egy új, lágy keverékű Yokohama abroncsot is tartalmazott, amelyet kifejezetten a verseny követelményeinek való megfelelésre fejlesztettek ki. A projekt vezető mérnöke Joe Scarbo volt, aki segített a győztes versenyautó élén

Joe Scarbo, a Scarbo Performance alapítója : „Fantasztikus volt együtt dolgozni a radfordi csapattal, közös szenvedéllyel egy olyan jármű létrehozása iránt, amely képes a legnehezebb körülmények között is teljesíteni. Szakértelmünk az összetett versenyprogramok gyors fejlesztésében és tervezésében áll, amit a Type 62-2 Pikes Peak Edition-nel tudtunk bemutatni. Izgatottan várom, mi vár ránk”

A hegyi sikert követően a Type 62-2 Pikes Peak Edition következő állomása a következő hétvégén lesz a NASCAR Chicago Street Race versenyen, 2023. július 1-2.

A Radfordról és a Type 62-2 Pikes Peak Editionról további információkért látogasson el a Radford webhelyére:  https://radford.co/