A Skoda Auto 2028-ig meghosszabbítja szponzorációs szerződését a Tour de France-szal

  • Új partnerségi megállapodást írt alá a Škoda Auto és a Tour de France szervezője, az A.S.O. valamint a La Vuelta szervezője, az Unipublic
  • A Carrefour.es Grand Tours La Vueltával és La Vuelta Feminina-val kötött megállapodásait szintén meghosszabbították 2028-ig
  • Összesen 20 nemzetközi kerékpáros eseményt tartalmaz
  • A Škoda Auto elkötelezett amellett, hogy fokozza az összes verseny fenntarthatóságát, és akár 250 teljesen elektromos és plug-in hibrid járművet biztosít a rendezvényszervezőknek
  • A Škoda kerékpározáshoz való mély kapcsolata formálja kulcsfontosságú szponzori kezdeményezéseit

A Tour de France hivatalos fő partnereként és járműszállítójaként két évtizedre építve a Škoda Auto bejelentette a partnerség 2028-ig történő meghosszabbítását. Az Amaury Sport Organisation (A.S.O.) megújított megállapodása a Tour de France-ra is kiterjed. Femmes avec Zwift, valamint 18 másik nemzetközi kerékpáros esemény, köztük öt önálló női verseny. Mindkét partner hangsúlyozza elkötelezettségét a fenntarthatóság mellett, és lépéseket tesz a versenyeken használt járműflották további villamosítása érdekében.

„A világ kiemelkedő versenyszervezője, az A.S.O. kerékpáros küldetésének támogatása. megtiszteltetés és kiváltság számunkra a Škoda Autonál. Végül is csaknem 130 éve indultunk kerékpárcégként, és a kerékpározás ma sok vásárlónk szenvedélye. Az elmúlt 20 évben mi voltunk a Tour de France fő partnere és autóbeszállítója, ezért logikus, hogy most kibővítjük kapcsolatunkat, és egyre növekvő rendezvényportfóliót támogatunk – férfiak és nők, profik és amatőrök számára. Szeretnénk segíteni az A.S.O.-nak. és a kerékpáros közösség arra ösztönzi az embereket, hogy az egyéni teljesítmény, a csapatmunka és a tisztesség legmagasabb szintű személyes normáit kövessék.” – Klaus Zellmer, a Škoda Auto vezérigazgatója

„Az A.S.O.-val kötött bizalmi együttműködésünk folytatásával és a Tour de France-on, a Škoda Auto megerősíti erős kapcsolatát a kerékpározással és rajongóival világszerte. A Tour de France a világ legnézettebb kerékpárversenye. 2023-ban csak Európában közel 150 millió nézőt vonzott. Ez a kivételes láthatóság nagymértékben előnyös termékeink számára, lehetőséget kínálva számunkra, hogy megerősítsük a Škoda pozícióját a kerékpározás kulcsfontosságú támogatójaként, és megünnepeljük márkánk örökségét.” – Martin Jahn, a Škoda Auto igazgatótanácsának értékesítésért és marketingért felelős tagja

A Škoda Auto 20 nemzetközi kerékpárversenyt támogat 2028-ig

A Škoda Auto 2028-ig továbbra is a Tour de France és a Tour de France Femmes avec Zwift hivatalos fő partnere marad. A sportesemények szervezőivel, az A.S.O.-val, az Unipublic-al és a GFR1-gyel való együttműködés kiterjed a férfi és női kerékpáros eseményekre, beleértve a spanyolországi La Vueltát is. a belga klasszikusok, a La Flèche Wallonne és a Liège-Bastogne-Liège és mások. A megállapodások értelmében, amelyeket az A.S.O. Yann Le Moënner vezérigazgató, Christian Prudhomme Tour de France igazgatója, Julien Goupil média- és partnerségi igazgató, Klaus Zellmer, a Škoda Auto vezérigazgatója, valamint Martin Jahn, a Škoda Auto és az A.S.O. hangsúlyozzák elkötelezettségüket a fenntartható mobilitás mellett.

A Škoda Auto minden versenyen felvillanyozza a járműflottákat

A Škoda Auto és az A.S.O. elkötelezettek a járműflották villamosítása iránt a megállapodásokban szereplő összes versenyen. Akár 250 teljesen elektromos vagy plug-in hibrid Škoda modell áll majd a rendezvényszervezők rendelkezésére minden kerékpáros eseményen. A Škoda idén 21. alkalommal támogatja a Tour de France-t. A teljesen elektromos Enyaq és a plug-in hibrid Superb a „Red Cars”-ként szolgál majd – a szervezők és Christian Prudhomme versenyigazgató mobil irányító központjaként. Emellett a cseh autógyártó szponzorálja a pontozási vezető zöld mezét, és ismét elkészíti a kristályüveg trófeákat a győztesek számára.

A Škoda Auto együttműködése folytatódik a Tour de France Femmes avec Zwifttel. A 2022-es bemutató óta a Škoda biztosítja a járműparkot, szponzorálja a zöld mezt, és tervezte a trófeát a pontverseny győztesének.

Tapasztalja meg a kerékpáros versenyeket digitálisan a Škoda Auto segítségével
Az élő eseményekről a digitális médiára kiterjesztve a Škoda mobilalkalmazásokat támogat a Tour de France és a La Vuelta számára. Ezek az alkalmazások élő frissítéseket, a versenyek napi csúcspontjait és háttértörténeteket biztosítanak a rajongóknak az eseményekről. Ezenkívül a Škoda WeLoveCycling.com webhelye több kerékpározással kapcsolatos tartalmat is kínál, felidézve az autógyártó eredetét: Václav Laurin és Václav Klement alapítók 1895-ben a Mladá Boleslav-i kerékpárgyártással kezdték a cég sikertörténetét. Emiatt a kerékpározás a Škoda szponzorációs stratégiájának sarokköve.

1Gesellschaft zur Förderung des Radsports mbH

A szponzori szerződésben szereplő események:

  • Tour de France
  • Tour de France Femmes avec Zwift
  • La Vuelta
  • La Vuelta Femenina – Carrefour.es
  • Párizs-Nizza
  • Párizs-Roubaix
  • Paris-Roubaix Femmes avec Zwift
  • La Flèche Walonne
  • La Flèche Walonne Femmes
  • Liège-Bastogne-Liège
  • Liège-Bastogne-Liège Femmes
  • Critérium du Dauphiné
  • Párizs-Tours
  • L’Etape du Tour (amatőr verseny)
  • Deutschland Tour
  • Eschborn-Frankfurt
  • Volta Ciclista a Catalunya
  • Itzulia Baszkföld
  • Clásica San Sebastian
  • Tro Bro Leon