A Subaru és az Operation Warm® egyesült, hogy támogassák a hátrányos helyzetben lévőket

Az új Subaru szeret segíteni® partnerséget abban, hogy vadonatúj kabátot, zoknit és cipőt ajándékozzon több mint 150 000 gyermeknek országszerte.

A Subaru of America, Inc. bejelentette, hogy kibővítette Subaru Loves to Help® kezdeményezését az Operation Warm® nevű nemzeti nonprofit szervezettel való új partnerség révén, amely vadonatúj, kiváló minőségű kabátokat és cipőket biztosít a sürgős rászoruló gyermekek számára.

Országszerte gyermekek és felnőttek milliói tapasztalnak hajléktalanságot és egyéb sürgős helyzeteket bármely éjszaka. A partnerség első évében a Subaru és kiskereskedői országszerte kapcsolatba lépnek a helyi közösségeik menhelyeivel és támogató ügynökségeivel, és adományozási eseményeket szerveznek, hogy több mint 150 000 gyermeknek biztosítsák a boldoguláshoz szükséges ruházatot.

„Túl sok gyerek számára, ha kabát, cipő vagy akár zokni nélkül megy, az jelentheti a különbséget az iskolába járás, a tevékenységekben való részvétel és a magabiztosság között” – mondta Alan Bethke, a Subaru of America marketingért felelős alelnöke. Inc. „Azáltal, hogy saját elkötelezettségünket, hogy „több mint egy autógyártó cég” legyünk, és az Operation Warm „több, mint egy kabát” küldetését párosítjuk, lehetőséget biztosítunk a sürgős szükségben lévő gyermekeknek, hogy kiválaszthassák és birtokolják a vadonatúj szükségleteket. megérdemlik.”

Az Operation Warm együttműködésével országszerte mintegy 630 Subaru-kereskedőt találtak meg a helyi közösségükben a rászoruló gyermekeket segítő kedvezményezett szervezettel. Az ajándékozási és leadási rendezvényeken a gyerekek személyesen választhatják ki új ruhadarabjaikat. Ezeknek az eszközöknek a célja nemcsak a gyermekek meleg és száraz tartása, hanem a mentális és érzelmi jólétük pozitív hatása is.

„A kabátok, cipők és zoknik sokkal többet nyújtanak, mint pusztán fizikai meleget, és az ehhez hasonló programok megkönnyebbülést és önbizalmat adnak azoknak a gyerekeknek, akiknek sürgős szükségük van a szocializációhoz és a sikerhez” – mondta Grace Sica, az Operation Warm ügyvezető igazgatója. „A Subaruval való együttműködés, aki egyértelműen osztja a közösséghez kötődő értékeinket, lehetővé teszi számunkra, hogy még több gyermek számára melegséget és önbizalmat vigyünk szerte az országban, mint valaha.”

A partnerség révén a Subaru az Operation Warm legnagyobb autóipari támogatójává válik. A kampány végére, beleértve a Subaru Loves to Help történelmi erőfeszítéseit is, a Subaru eddig több mint 750 000 sürgős rászoruló gyermeknek és felnőttnek segített.

Január 17-én az autógyártó elindítja a 2024-es Subaru Loves to Help kampányt az egyik legnagyobb közösségközpontú adományozási rendezvényével, amelyet a Subaru of America központjában, Camdenben, NJ-ben tartanak. Az önkéntesek közel 1000 camdeni gyermeket fognak szolgálni vadonatúj ruhadarabokkal. Nyolc helyi közösségi szervezettel és nonprofit szervezettel együttműködve, amelyek a sürgős rászoruló gyermekek és családok javát szolgálják, a jelenlévőket szórakoztató, étel- és játékesttel is megünnepeljük.

Ha többet szeretne megtudni az Operation Warmról, látogasson el a https://www.operationwarm.org/ oldalra.

A Subaru Szeret segíteni kezdeményezéssel kapcsolatos további információkért látogassa meg a subaru.com/help webhelyet, és kövesse a #SubaruLovestoHelp oldalt.

A Toyota segítségével térhetne vissza a rali-világbajnokságra a Subaru