Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A tej segít az Indi 500 diadalhoz?

Posted on 2023.05.31.2023.05.30. By AztaCARom

Egy új tanulmány feltárja az összefüggést az Indianapolis 500-as pilóták tejpreferenciái és a nyerési valószínűségük között.

A verseny egyik klasszikus hagyománya az üveg tej, amelyet a győztes kap, aki általában belekortyol egyet, majd meglocsolja magát és mindenkit a maradékkal.

Az American Dairy Association Indiana (ADAI), amely a tejet szállítja, minden versenyzőről minden verseny előtt megkérdezi, melyik típust részesíti előnyben. Választható teljes tej, kétszázalékos vagy zsírmentes.

Annak megállapítására, hogy vannak-e figyelemre méltó statisztikák, a The Grueling Truth sporthíroldal áttekintette az összes versenyző preferenciáját tizenegy évre visszamenőleg , 2013 és 2023 között.

A kétszázalékos tejet preferáló sofőrök kétszer többet nyernek

Kiderült, hogy a kétszázalékos tejet preferáló sofőrök sokkal gyakrabban nyertek, mint azok, akik a teljes tejet részesítették előnyben.

Annak ellenére, hogy a sofőrök mindössze 33%-a részesítette előnyben a kétszázalékos tejet , ez a csoport az elmúlt tíz évből hatban vihette haza a trófeát, ami 100%-kal jobb győzelmi arányt jelent, mint a teljes tejet fogyasztó társaikhoz képest, akik háromszor nyertek.

Will Power képviseli a kiugró versenyt, ahol 2018-ban megnyerte a versenyt, miután a „nincs preferencia” tejválasztást jelölte meg.

A zsírmentes tejet választó versenyzők tíz éve egyetlen versenyt sem nyertek.

Ez más szóval nem tesz jót Romain Grosjeannek és Katherine Legge- nek a közelgő versenyre nézve – az egyetlen pilóta, aki a sovány tejet választotta .

Általános preferencia

Az elmúlt 11 évben 81 egyéni pilóta vett részt az Indy 500-ban, és ezzel együtt 362 tejigényt nyújtott be.

Ez volt az általános preferenciájuk:

  • 56% teljes tej
  • 33% két százalék
  • 7% zsírmentes
  • 3% nincs preferencia

Teljes tej átvétele

Az elmúlt tíz év fejlődése egyértelmű volt: a járművezetők egyre inkább a teljes zsírtartalmú tejet választják.

2013-ban a versenyzők közel 50%-ának a két százalékot választotta a tej, ez jelentősen megváltozott az idei versenyre, ahol a versenyzők mindössze 9%-a választotta ezt.

Az ismétlődő sofőrök többsége és az újonnan érkezők is a teljes tejet választják.

2023-ban a járművezetők 85%-a választotta ezt, ami 2013-ban mindössze 24%-hoz képest.

A The Grueling Truth szóvivője így kommentálta a tanulmányt:

„Érdekes látni, hogy az évek során hogyan alakult a járművezetők tejválasztása. Pillanatképe lesz arról, hogy mi történik a társadalom többi részében, ahol a teljes zsírtartalmú tejtermékek iránti tendencia fokozódik.

Ez a tendencia nyilvánvalóan nem igaz a trófeák elnyerésére, ahol a tejvezetők két százaléka dominál.

A teljes tej rajongóinak azonban érdemes figyelniük a tavalyi 2022-es győztesre, Marcus Ericssonra. Egy korábbi kétszázalékos ivó, aki tavaly átváltott a teljes tejre, és ezzel megszerezte első Indy 500-as győzelmét. Tehát egy új trendet láthatunk kibontakozni.”

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek, Technikai sportok Tags:Indi 500

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Integrált metrórendszert biztosít az Alstom Kolozsvárnak
Next Post: A WAE Technologies új szerkezeti akkumulátor bevezetése

Kapcsolódó cikkek

  • Ismét a Toyota a legzöldebb flottagyártó Hírek
  • Hangodiék Peugeot 208 Rally4-ese nem csak a kupán belül volt a leggyorsabb a Salgó Ralin Ctrl+C - Ctrl+V
  • Befejezték a mentést és a helyszínelést a tragikus baleset helyszínén – Újra járható az M7-es a Balaton irányába Hírek
  • Tesztek a Skoda gyárfalain belül Hírek
  • Hamarosan fő téma lesz a rasszizmus az Extreme E versenysorozatban is Ctrl+C - Ctrl+V
  • Halálra gázoltak egy kerékpárost Kiskunfélegyházánál Hírek
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Sleaford Mods új dallal vezeti fel közelgő anyagát
  • Rekordszámú vendég érkezik a 12. Szemrevaló Filmfesztiválra
  • Itt az új Ed Sheeran lemez
  • Nem kell, hogy minden évben ránk rontson az allergia!
  • Egyre elterjedtebb, de még mindig sok a tévhit a munkaerő-kölcsönzés körül
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.30.) –  Honda Shogo
  • Hétvégén szezonzáró futam a fotelralisták bajnokságában
  • Van képünk hozzá (23.09.29.) –  Subaru BRZ STI Sport Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.28.) –  Mullen GT 925
  • A legjobb üzemanyag fogyasztással rendelkező tehergépkocsi a Scania Super
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Banktudós egyetemisták kerestetnek a teszten
  • A Lego tovább tesztel, de jelenleg lemondott az újrahasznosított műanyagból készített építőkockák gyártásáról
  • Úton a fenntartható élelmiszeripar felé
  • Erre kell odafigyelni a tökéletes kávéélményért
  • Érik a magyar körte, október végéig szüretelik
  • Ünnepeljük együtt a világ egyik legnépszerűbb italát!
  • Bárányba borul szeptember utolsó hétvégéje
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása és elektronikája Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve Bemutató
  • A vadonatúj WR450F Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 stílusa és felszereltsége Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató
  • A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz Bemutató
  • Európa legnépszerűbb túramotorja, az NT1100, két feltűnő új fényezést kap jövőre Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT