Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Integrált metrórendszert biztosít az Alstom Kolozsvárnak

Posted on 2023.05.31.2023.05.30. By AztaCARom

Az Alstom biztosítja a rendszerintegrációt, a biztosítóberendezéseket és a távközlést, valamint az energiaellátást, a pályamunkát, a peronajtókat, a biztonsági és irányítóközpontot, továbbá a kiberbiztonsági felületet. Az Alstom Urbalis CBTC megoldásának köszönhetően ez lesz az első teljesen automatizált metróprojekt Romániában.

Az Alstom, az intelligens és fenntartható mobilitás vezető vállalata a kolozsvári városházával írt alá szerződést a kolozsvári 1-es metróvonal megépítéséről a Gulermak és az Arcada építőipari vállalatokkal alkotott konzorcium részeként. A korszerű, kulcsrakész projekt teljes értéke mintegy 1,8 milliárd euró, az Alstom részesedése ebből megközelítőleg 400 millió euró.

Az Alstom a rendszerintegrációért, a biztosítóberendezésekért és a távközlésért, valamint az áramellátásért, a pályamunkáért, a peronajtókért, a biztonsági- és vezérlőközpontért, továbbá a már bizonyítottan működő kiberbiztonsági rendszer beszereléséért lesz felelős. Az Alstom először fogja Romániában kiépíteni a legmagasabb, 4-es automatizáltsági fokozatot támogató (GoA4), kommunikáció-alapú vonatbefolyásolásó rendszerét az Urbalist, mely bevált, nagy kapacitású CBTC (communications-based train control) biztosítóberendezés.

“Rendkívül büszke vagyok rá, hogy az Alstom részt vesz a kolozsvári metró építésében. Ez egy újabb mérföldkő az Alstom hosszú ideje tartó romániai jelenlétében és szakértelmében, hiszen ez egy nagyon ambiciózus és innovatív infrastrukturális projekt az ország számára. A kolozsvári metró Európa egyik legnagyobb kulcsrakész projektje, amely magába foglalja a biztosító- és infrastrukturális megoldások portfólióját, és amely bizonyítja az Alstom vezető szerepét a fenntartható városi mobilitás területén. Továbbá izgalmas lehetőséget biztosít arra, hogy vezető nélküli metróval újítsunk a román piacon – nemzetközi tapasztalataink révén egyedülálló szakértelemmel rendelkezünk ehhez az úttörő projekthez” – mondta Gian Luca Erbacci, az Alstom európai régiójának elnöke.

Az új metró 8 év alatt elkészülő 1-es vonala 21 kilométert és 19 metróállomást foglal majd magába; az első szakaszt, amely összesen valamivel több mint 9 kilométert, 9 állomást és egy föld feletti kocsiszínt jelent, a román nemzeti helyreállítási és ellenállási tervből (NRRP) finanszírozzák, és 4 év alatt készül majd el.

A kolozsvári metró lesz Románia első teljesen automatizált metróvonala. Az Alstom kulcsrakész metrórendszere, amely a vezető nélküli üzemet, és a 90 másodpercenként érkező metrókocsik által a nagy kapacitású szolgáltatást támogató Urbalis CBTC technológiával, integrált irányítóközponttal, valamint a legmodernebb kiberbiztonsági felülettel rendelkezik, gyakori, megbízható és energiahatékony üzemet biztosít a nyugat-keleti összeköttetésen és jelentősen hozzájárul a zöld mobilitáshoz Kolozsvár egész területén.

Több mint 50 éves tapasztalatával és világszerte 80 kereskedelmi forgalomban lévő kulcsrakész rendszerével az Alstom a világ vezető partnere a minden mobilitási igénynek megfelelő integrált kulcsrakész rendszerek szállításában. A közelmúltban átadott metrórendszerek között található a montreali REM, a rijádi metró, az athéni 4-es vonal, a Grand Paris 18-as vonal, a toulouse-i C vonal, a panamai L2, a guadalajarai 3-as metróvonal és a dubaji Metro Route 2020.

Az Alstom világelső a CBTC-piacon, fejlett és nagy teljesítményű városi biztosítóberendezési megoldásai világszerte 145 vonalon üzemelnek. Európában az Alstom technológiája már Madridban, Milánóban, Lyonban, Lausanne-ban, Párizsban és Amszterdamban is használatban van, különböző típusú vonalakon és automatizálási fokozatokon; valamint számos más vonalon, köztük jelenleg a bukaresti metró 5-ös vonalán is folyik a telepítése.Az Alstom, mint innovatív úttörő, közel 30 éve fontos szerepet játszik Románia vasúti közlekedésének modernné és fenntarthatóvá tételében. A legmodernebb digitális vasúti vezérléstől kezdve az infrastrukturális és villamosítási projekteken át a metró- és fővonali gördülőállományig, valamint az ország fővárosában, Bukarestben a metróflotta hosszú távú karbantartásáig az Alstom folyamatosan változást hoz a romániai fővonali és városi vasúti közlekedésben.

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:Alstom, integrált metrórendszer

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Fotókon a MINI John Cooper Works 1to6 Edition különkiadás
Next Post: A tej segít az Indi 500 diadalhoz?

Kapcsolódó cikkek

  • Időzített bomba a kocsiban Ctrl+C - Ctrl+V
  • Szerdától ideiglenesen zárva tart a Keleti pályaudvarnál lévő BKK-ügyfélközpont Hírek
  • Különleges mozdony járja az országot a környezetbarát fuvarozás érdekében Ctrl+C - Ctrl+V
  • 11 díjat nyertek a Volkswagen-csoport modelljei Hírek
  • Csomagszállító drón fejlesztésében vesz részt a Toyota Ctrl+C - Ctrl+V
  • Nem fogja elhinni, mi segítette a futómű tervezését Ctrl+C - Ctrl+V
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Sleaford Mods új dallal vezeti fel közelgő anyagát
  • Rekordszámú vendég érkezik a 12. Szemrevaló Filmfesztiválra
  • Itt az új Ed Sheeran lemez
  • Nem kell, hogy minden évben ránk rontson az allergia!
  • Egyre elterjedtebb, de még mindig sok a tévhit a munkaerő-kölcsönzés körül
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.30.) –  Honda Shogo
  • Hétvégén szezonzáró futam a fotelralisták bajnokságában
  • Van képünk hozzá (23.09.29.) –  Subaru BRZ STI Sport Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.28.) –  Mullen GT 925
  • A legjobb üzemanyag fogyasztással rendelkező tehergépkocsi a Scania Super
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Banktudós egyetemisták kerestetnek a teszten
  • A Lego tovább tesztel, de jelenleg lemondott az újrahasznosított műanyagból készített építőkockák gyártásáról
  • Úton a fenntartható élelmiszeripar felé
  • Erre kell odafigyelni a tökéletes kávéélményért
  • Érik a magyar körte, október végéig szüretelik
  • Ünnepeljük együtt a világ egyik legnépszerűbb italát!
  • Bárányba borul szeptember utolsó hétvégéje
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása és elektronikája Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve Bemutató
  • A vadonatúj WR450F Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 stílusa és felszereltsége Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató
  • A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz Bemutató
  • Európa legnépszerűbb túramotorja, az NT1100, két feltűnő új fényezést kap jövőre Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT