A Toyota bemutatja a GR Corolla Rally koncepciót, a 620 lóerős Suprát és a GR86 Daily Driftert a SEMA-n
A Toyota az autók iránti elkötelezettsége a SEMA első és középpontjában állt, mivel a vállalat a GR86, GR Supra és GR Corolla alapú koncepciók és konstrukciók széles választékát mutatta be.
Utóbbitól kezdve a cég bemutatta a GR Corolla Rally koncepciót, amely bepillantást enged az utángyártott testreszabási lehetőségekbe.
A GR Corolla Circuit Edition-re épülő koncepció a GR Yaris Rally World Championship versenyzőjéből merít ihletet, és széles testű készlettel, valamint számos karbon elemmel rendelkezik, beleértve az oldalsó szoknyákat, az első elosztót és a hátsó szárnyat. A megjelenést tovább erősítik a 17 hüvelykes OZ Racing kerekek, amelyeket Continental abroncsok vesznek körül, és alapfékekkel támogatják, amelyeket a Wilwood másodlagos hátsó féknyereg készlete egészít ki.
A rally fókusz az utastérre is kiterjed, mivel a koncepciót OMP Racing ülésekkel, egyedi bukóketreccel és áthelyezett váltókarral látták el a jobb ergonómia érdekében. A modellben tűzoltó rendszer, ZeroNoise rally kaputelefon és csomagtartóra szerelt pótkerék is található.
A motorháztető alatt egy turbófeltöltős, 1,6 literes háromhengeres motor kapott helyet, amely 300 LE (224 kW / 304 LE) teljesítménnyel és 370 Nm nyomatékkal rendelkezik. Nagy térfogatáramú levegőszűrővel és egyedi MagnaFlow kipufogóval van felszerelve.
10 Second Supra
Míg a GR Corolla a Toyota legújabb teljesítményű járműve, a legikonikusabb továbbra is a Supra. Ennek eredményeként a vállalat két különböző buildet hozott létre, hogy megmutassa, mi lehetséges egy 10 000 dolláros (8 707 GBP / 10 123 €) költségvetéssel.
Mindkettő a 2020-as GR Supra 3.0-ra épül, és Pure Turbo turbófeltöltővel, CSF nagy teljesítményű intercoolerekkel, macska nélküli ejtőcsővel, 3,5 hüvelykes (89 mm-es) kipufogóval és ECU-hanggal rendelkezik. A fejlesztéseknek köszönhetően a motorok 620 LE-t (462 kW / 629 LE) és 590 lb-ft (799 Nm) nyomatékot produkálnak, ami jelentős növekedést jelent a 335 LE-s (250 kW / 340 LE) és 365 lóerős készletükhöz képest. lb-ft (494 Nm). Ez lehetővé teszi, hogy az autók a negyed mérföldet 10:984 alatt futsák le.
Máshol a kupékat továbbfejlesztett hátsó tengelyekkel, Weld Racing kerekekkel és Mickey Thompson gumikkal szerelték fel. A csapat emellett Hawk Performance fékbetéteket, CSF nagy teljesítményű hőcserélőt és sebességváltó-hűtőt is hozzáadott.
GR86 Daily Drifter
A kisebb költségvetésű rajongók számára a GR86 Daily Drifter megmutatja, mi lehetséges. A Formula Drift fotósa, Larry Chen által megalkotott autó 2,4 literes négyhengeres motorja egy HKS GT2 Supercharger Pro ZD8 készlettel és egy MagnaFlow NEO sorozatú visszafogott kipufogóval lett felszerelve. Ezeknek a változtatásoknak köszönhetően a teljesítmény 228 LE-ről (170 kW / 231 LE) 300 LE-re (224 kW / 304 LE) emelkedik.
A motorfrissítések mellett a kupét CSF alumínium hűtővel, StopTech Big Brake készlettel, ST XTA Plus 3 csévélőkkel, állítható vezérlőkarokkal és az SPL Parts állítható lengőkarjaival, valamint egy GK Tech kormányszög-készlettel látták el. Hozzájuk csatlakozik a rugós toronymerevítő, az OS Giken Super Lock 1.5-ös differenciálmű, valamint a továbbfejlesztett belső tér négypontos bukóketreccel, Vivid Racing kormánykerékkel és Sparco ülésekkel.
Kívül számos szénszálas alkatrész található, beleértve az első elosztót, a hátsó szárnyat, a motorháztetőt és az oldalsó szoknyákat. Őket a fehér Motegi Racing kerekek dicsérik Yokohama gumikkal.
Végül, de nem utolsósorban a Toyota bemutatta a GR86 Kupát, amely jövőre egyetlen márkájú versenysorozatban indul.