A Toyota IMV 0 Concept egy Hilux méretű pickup végtelen lehetőségekkel

A Toyota IMV 0 pickup szériaváltozattá alakul, nagy hangsúlyt fektetve a megfizethetőségre és az alkalmazkodóképességre

A Toyota IMV 0 (Innovative International Multi-purpose Vehicle) – más néven Rangga – az egyik legmenőbb feljövő teherautó egyszerű többcélú jellegének köszönhetően. Miután tavaly augusztusban bemutatott különféle koncepciókat Indonéziában, a Toyota most az IMV 0 további változatait mutatja be a 2023-as Japan Mobility Show-n, ami tovább erősíti a jövőre várhatóan debütáló szériaváltozattal kapcsolatos várakozásunkat.

A Toyota standján két, az IMV 0-ra épülő, valós koncepció is helyet kapott. A „Mobility Cafe” italokat kínál majd a látogatóknak a food truck átalakításnak köszönhetően, a „Capsule Bar” pedig lehetővé teszi, hogy miniautókat nyerjenek, ha megtalálják a megfelelőt. választ egy egyszerű kérdésre. A teherautó legérdekesebb változatai azonban a hivatalos rendereléseken láthatók.

A legszembetűnőbb modell egy masszív pickup, amely meghosszabbított fülkével, robusztus gumikkal, terepjáró lökhárítóval, LED-rúddal és visszaállítási pontokkal, valamint tetőcsomagtartóval rendelkezik a felszerelések szállítására. A teherautó erős Land Cruiser hangulatot kelt az IMV 0 donorjármű retro stílusának köszönhetően, és remekül szolgálna a kalandvágyóknak. Bár ez egyelőre csak megjelenítés, reméljük, hogy a Toyota végül teljes méretű modellként kelti életre ezt a koncepciót.

Egy másik lenyűgöző koncepció az overlander változat, amely hosszúkás, zárt kabinnal rendelkezik. A megnövelt hátsó túlnyúlás és a megnövelt magasság bőséges teret biztosít egy jól felszerelt nappali számára, lehetővé téve a lakóautó összes kényelmét. Ez az overlander modell terepabroncsokat, nagy hasmagasságot és elülső védőtartozékokat is felvonultat, fokozva a terepjáró expedíciók sokoldalúságát.

A Toyota bemutatott egy Vöröskereszt emblémákkal díszített katasztrófavédelmi változatot, valamint két sportos, alacsony rider-koncepciót is. Valamilyen furcsa okból a Toyota egyes rendereléseknél pixelesítette a felniket, míg másokat úgy tűnik, hogy szoftver segítségével hozták létre. A bemutatótól függetlenül, a Toyota rengeteg ötlete az IMV 0 jövőjét illetően a legfigyelemreméltóbb aspektusa ennek a bemutatónak.

Végül, de nem utolsósorban, a Toyota az IMV 0 csupasz alváz-kabinos változatát is elhozza a 2023-as Japan Mobility Show-n. Az autógyártó javaslata szerint a tulajdonosok a kívánt hátsó részt csavarok és anyák segítségével rögzíthetik az alvázra, megkönnyíti az összes típusú konverziót.

Az eredetileg 2022 decemberében bemutatott Toyota IMV 0 5300 mm (208,7 hüvelyk) hosszú, 1785 mm (70,3 hüvelyk) széles és 1740 mm (68,5 hüvelyk) magas, tengelytávja pedig 3085 mm (121). . Ez azt jelenti, hogy nagyjából akkora, mint a meglévő Toyota HiLux, és azonos tengelytávval. A teherautó létravázas alátámasztásokon alapul, laprugós felfüggesztéssel a hátsó tengelyen. A jelentések szerint dízel, benzin, hibrid és teljesen elektromos hajtáslánccal is kínálják majd, bár a Toyota még nem adott ki részletes specifikációkat.

A Toyota IMV 0 sorozatgyártású változata várhatóan 2024-ben debütál, a feltörekvő piacokat célozva meg a HiLux árpontja alatt. Maradjon velünk a további részletekért az elkövetkező hónapokban.