A vadonatúj Hilux a szegmens élére tör hazánkban is

A világ kedvenc pickupja, a hazánkban is elképesztően népszerű Toyota Hilux a koronavírus miatt elmaradt európai autószalonok okán most volt először élőben látható, így a hazai szaksajtó majd a vállalati flottaügyfelek is megismerkedhettek vele. Az elmúlt években a Hilux legutóbbi generációja csupán a 2,4 literes 150 lóerős motorral volt elérhető, ezért a piac mintegy 50%-át kitevő nagyobb teljesítményű pickup szegmensben nem volt versenyben. Az elképesztő az, hogy így is minden harmadik hazánkban eladott pickup Hilux volt az idei év első félévében, amivel a legendás japán terepjáró Magyarország második legnépszerűbb pickupja volt, hajszálnyival lemaradva az első helyről. Az új generáció, és a vadonatúj 2,8 literes, 204 lóerős dízel hajtáslánc révén a Hiluxnak minden esélye meg van arra, hogy visszaszerezze hagyományos első helyét a magyarországi piacon is.

A legenás Toyota Hilux kívül-belül megújult: a robosztus dizájn még erőteljesebb, hatásosabb kiállást és tekintélyt parancsoló, presztizst jelentő megjelenést ad a modellnek, miközben a vadonatúj, 2,8 literes motor még jobb teljesítményt biztosít országúton és terepen egyaránt, amihez továbbfejlesztett műszeregység és multimédia technológia társul. A kínálat csúcsán álló Invincible modellváltozat tökéletes a kettős célú felhasználásra, kemény munka és szabadidős célokra egyaránt. Az új Hilux most először volt élőben látható, nyár végére már az árakról is közelebbit tudhatunk majd, és megkezdődik az új generáció előértékesítése. Az új Toyota Hilux remekül egyesíti az ütős dizájnt, az új 2,8 literes motor erejét, a kiváló országúti és terepteljesítményt, valamint a személyautós kényelmet és a gazdag felszereltséget, ez pedig kifejezetten vonzó az olyan – egyre népesebb – vásárlóréteg számára, amely vegyes használatra vagy csupán szabadidős célokra keres pickupot. A Hilux-kínálat csúcsán álló új ‘Invincible’ változat egyéni stílust és prémium szintű felszereltséget kínál, ám az autó közben szemernyit sem veszít keménységéből és robusztusságából, nem beszélve a Minőség-Tartósság-Megbízhatóság (QDR) hármasáról, ami a világ kedvenc pickupjává avatta a Hiluxot. 1968-as bemutatkozása óta a megállíthatatlan Hilux újra meg újra bebizonyítja legyőzhetetlenségét, meghódítva az Északi-sarkot, Izland vulkánjait és az Antarktiszt, 2019-ben pedig győzelmet aratva a Dakar Rallyn (2020-ban az első helyről éppen csak lemaradva a második helyet hozta el). A modell 1 tonnás teherbírása és 3,5 tonnás vontató képessége ezentúl a négykerékhajtású változatok mindegyik felépítményéhez (szimplakabinos, extrakabinos és duplakabinos) rendelkezésre áll.

Robosztus, presztizst sugalló dizájn és high tech megoldások

A hűtőrács és a lökhárító új, merész és erőteljes karakterével a formatervezők látványosan átalakították a Hilux orr-részét, ami így határozottabb kiállást kölcsönöz a pickupnak, és még inkább megerősíti azt a benyomást, hogy ez a kemény, robusztus gép bárhová képes eljutni. Az új stílust még izgalmasabbá varázsolják az újonnan tervezett első és hátsó LED lámpatestek, a csiszolt felületű és feketére fényezett 18 colos könnyűfém keréktárcsák, valamint az új (Érzéki Vörös II, Sötétkék és Oxid Bronz) karosszériaszínek. Az utastér leginkább szembeszökő változása a műszeregység új kialakítása, illetve a 8 colos infotainment képernyő, amit mechanikus gombokkal és forgótárcsákkal szereltek fel, mert ezek minden vezetési helyzetben egyértelműbben kezelhetők. A továbbfejlesztett multimédia rendszer gyorsabb szoftvert kapott, és a képernyője is hamarabb reagál, az okostelefonok integrálását pedig az Apple CarPlay® és az Android Auto™ rendszerek könnyítik meg. A bőséges felszereltségi listán olyan tételek szerepelnek, mint a kulcs nélküli nyitás és nyomógombos motorindítás, a műholdas navigáció, az automatikus klímarendszer, az első-hátsó parkolássegítő szenzorok, és persze egy 9 hangszórós JBL Premium hangrendszer, ami 800 wattos, 8 csatornás erősítőt és CLARi-Fi technológiát is kínál. A Hilux exkluzivitását rengeteg tartozék fokozza, amelyekkel a vásárlók még inkább a saját üzleti vagy szabadidős igényeikhez formálhatják autójukat. Ilyen a műanyag bukócső, a motoros mozgatású alumínium platótakaró roló, a platóhátfal-zár, a keménytető vagy a platóra épített 12 voltos elektromos csatlakozó.

A CIKKNEK MÉG NINCS VÉGE!
LAPOZZ (a hirdetés alatt) A KÖVETKEZŐ OLDALRA!