A vadonatúj Tucson minden vezető számára kényelmesebbé és praktikusabbá teszi az utazást

Az új kényelmi és praktikus szolgáltatások széles skáláját kínáló, vadonatúj Hyundai Tucson még több komfortot kínál az ügyfeleknek.

A vadonatúj Tucson az első olyan Hyundai gépkocsi, amely rejtett Multi-Air Mode technológiát alkalmaz. Ez a rendszer közvetlen és indirekt légbevezető nyílásokkal szolgálja ki a fűtési és klímaberendezést, finomabb légáramlást, ezáltal pedig kellemesebb utazási környezetet teremtve. Az üzemmód aktiválásakor a levegő a hagyományos szellőzőrostélyokon kívül az elöl újonnan kialakított multi-air beömlőkön keresztül is áramlik az utastérbe. A befújt légmennyiség nem változik, ezért az új rendszer ugyanolyan hatékonyan képes szabályozni a hőmérsékletet, ám a levegő eloszlatása révén nem éri közvetlen légáramlat az utasokat, és lágyabbá válik a befúvás. A vezető kedve szerint kapcsolhatja be vagy ki a funkciót.

A háromzónás klímaberendezés az elöl utazók mellett immár a hátsó utasokat is kiszolgálja. Ezen túlmenően a klimatizált első, illetve fűthető első és hátsó ülések még komfortosabbá teszik az utazást mindenki számára.

A beszállási funkció lehetővé teszi, hogy a vezető az ülés oldalán elhelyezett gombbal szabályozhatja az utasülés hosszirányú helyzetét és dőlésszögét, megkönnyítve az utasok beszállását előre vagy hátra.

A hátsó alvó üzemmód pedig elválasztja egymástól az első és hátsó audiocsatornákat, így a vezető anélkül hallgathatja kedvenc zeneszámait, hogy azzal zavarná a hátul alvó utasokat.

A fokozott praktikum érdekében a vadonatúj Tucson hátsó ülései 40:20:40 arányban osztva dönthetők. Ráadásul az üléstámlák a csomagtartó oldalfalán elhelyezett karokat meghúzva a távolból is dönthetők.

Különösen tágas

A vadonatúj Tucson dinamikus arányai és új padlólemeze olyan széles, tágas és szellős belső teret eredményez, amely a nagyobb autókban megszokott kényelmet és helykínálatot nyújtja az utasoknak. A közvetlen elődjénél 20 mm-rel hosszabb, 15 mm-rel szélesebb, vadonatúj Tucson tengelytávja is 10 mm-rel nőtt, minden eddiginél tágasabbá téve az új modellt. Ennek köszönhetően a hátsó utasok 26 mm-rel megnövelt lábtérnek örvendhetnek. Ez az előny a hibrid és a belső égésű motorral szerelt modellváltozatoknál egyaránt érvényesül, mivel a tervezők ötletesen a hátsó ülések alatt helyezték el az akkumulátort. A csomagtartó a választott kiviteltől és hajtáslánctól függő mértékben (33-107 literrel) tágasabb, mint eddig: az ülések alaphelyzetében akár 620 litert, azokat lehajtva akár 1799 litert kínál a csomagok elhelyezésére.

Méretek (mm)

  • Hosszúság: 4500 (+20mm)
  • Szélesség: 1865 (+15mm)
  • Magasság: 1650 (+5mm)
  • Tengelytáv: 2680 (+10mm)
  • Túlnyúlás: elöl 895 mm, hátul 925 mm
  • Második sori lábtér: 996 (+26 mm)


Csomagtartó (liter)

  • Térfogat alaphelyzetben (benzinmotor / dízelmotor / benzines 48V / dízel 48V / hibrid):

620 / 598 / 577 / 546 / 616

  • Max. térfogat lehajtott ülésekkel (benzinmotor / dízelmotor / benzines 48V / dízel 48V / hibrid):

1799 / 1777 / 1756 / 1725 / 1795

Folyt. köv.!