A villamosított Mercedes-AMG C63 E teljesítménye a szeptember 21-i debütálás előtt “villantott”

A Mercedes-AMG végre bejelentette az új C63 debütálását, amely szeptember 21-én érkezik. Az M3 riválisa az előzetes generáció V8-asát egy erősebb plug-in hibridre cseréli, és megkapja az E Performance becenevet.

Az Instagramon közzétett video teaser egy ezüst C63-at mutat különböző szögekből, felfedve néhány tervezési részletet, köztük az oldalsó kopoltyúkat, a LED-es világítóegységeket, az AMG-stílusú könnyűfém keréktárcsákat és a hátsó szénszálas ajakos légterelőt.

A villamosított Mercedes-AMG C63 E teljesítménye a szeptember 21-i debütálás előtt ugratott

A Mercedes-AMG végre bejelentette az új C63 debütálását, amely szeptember 21-én érkezik. Az M3 riválisa az előzetes generáció V8-asát egy erősebb plug-in hibridre cseréli, és megkapja az E Performance becenevet.

Az Instagramon közzétett video teaser egy ezüst C63-at mutat különböző szögekből, felfedve néhány tervezési részletet, köztük az oldalsó kopoltyúkat, a LED-es világítóegységeket, az AMG-stílusú könnyűfém keréktárcsákat és a hátsó szénszálas ajakos légterelőt.

Lásd még: A Mercedes továbbra is szeretne V8-asokat építeni és értékesíteni 2030 után is

Az igazság az, hogy a C63 agresszív karosszériakészletének nagy részét már láttuk, hiszen az AMG néhány hónappal ezelőtt kiállított egy enyhén álcázott prototípust Goodwoodban. Ezt egy speciális festésbe burkolták, amely alig rejtette el a teljesítményközpontú szedán dizájnját, beleértve az Affalterbach extra darabjait.

A kisebb teljesítményű Mercedes-AMG C43 4Matichoz képest a C63 sportosabb első lökhárító-beömlőnyílásokkal, egyedi, „turbó” feliratú oldalkopoltyúkkal, markánsabb hátsó légterelővel és marhára téglalap alakú négy kipufogócsövekkel rendelkezik. A C-osztály teljesítményű zászlóshajója szedán és kombi karosszéria ízekben egyaránt elérhető lesz, szemben a családbarát BMW M3 Sedan/Touring és az Audi RS4 Avant modellekkel.

A fontosabb változások azonban a karosszéria alatt rejtőznek. Megerősítették, hogy az új C63-at egy plug-in hibrid hajtáslánccal szerelik fel, amely együttesen 661 LE (500 kW / 670 LE) és 750 Nm (553 lb-ft) nyomatékot produkál, ami jóval több, mint az 500 LE. (380 kW / 510 LE) ikerturbós V8-as elődjénél.

Ezeket a kategóriaelső számokat egy 2,0 literes négyhengeres motornak, 48 V-os mild-hibrid rendszerrel és 464 LE-t (350 kW / 470 LE) teljesítő elektromos turbónak, valamint egy további 198-as hátsó villanymotornak köszönheti. LE (150 kW / 201 LE) a hátsó kerekekre. A modell alapfelszereltsége lesz a hátsó előfeszítésű és sodródásbarát 4Matic+ összkerékhajtási rendszerrel és kilencfokozatú automata sebességváltóval.

Szeptember 21-én többet megtudunk az új Mercedes-AMG C63 E Performance-ról – beleértve a várva várt teljesítményszámait is. Ne feledje, hogy az E Performance jelvényt a zászlóshajó AMG Négyajtós GT vezette be, és fokozatosan megtalálja az utat a piacon. a C-osztály, az E-osztály, az AMG GT sportautó és az SL roadster villamosított „63” változatai.