• Egyéb

A Volvo Car Mobility bevezeti az ‘M’ mobilitási márkát

A prémium autókat gyártó Volvo Cars bevezeti a vadonatúj ‘M’ márkát, amely személygépkocsik és szolgáltatások megbízható, igény szerinti rendelkezésre bocsátásával egészíti ki a vállalat globális mobilitási tevékenységeit.

Az alkalmazáson keresztül elérhető ‘M’ kiismeri a felhasználó igényeit, preferenciáit és szokásait, így személyre szabott kapcsolatot alakít ki az ügyféllel. Az ‘M’ márka 2019 tavaszán, Svédországban és az Egyesült Államokban debütál.

„A Volvo Cars kezd jóval többé válni egy egyszerű autógyártónál. Tisztában vagyunk azzal, hogy a nagyvárosi ügyfelek újraértékelik az autó birtoklásának hagyományos koncepcióját. Az ‘M’ fontos része a jelenségre adott válaszunknak. Új küldetésünk, a ’Mozgás szabadsága’ égisze alatt átalakulunk, hogy közvetlenül a fogyasztóknak nyújthassuk szolgáltatásainkat.” – mondta Håkan Samuelsson, a Volvo Cars elnök-vezérigazgatója.

Az ‘M’ olyan saját fejlesztésű, tanulóképes technológiát dolgoz ki, amely ahelyett, hogy pusztán tájékoztatná őket arról, hogy hol ülhetnek bele egy autóba, rákérdez konkrét igényeikre és elképzeléseikre.

„A jelenleg elérhető szolgáltatások leginkább a taxi vagy a közösségi közlekedés alternatíváját kínálják.” – mondta Bodil Eriksson, a Volvo Car Mobility vezérigazgatója. „Mi ellenben arra koncentrálunk, hogy az emberek hogyan használják autójukat. Ez különböztet meg bennünket a többiektől. Erre az élményre igyekszünk valós alternatívát kínálni. Olyan megoldást nyújtani, ami lehetővé teszi, hogy az ügyfelek a maguk szája íze szerint éljék az életüket, intézzék a dolgaikat, és osszák be értékes idejüket. Lehetőséget látunk arra, hogy prémium élményt nyújtsunk.”

A nagy tapasztalattal bíró digitális szoftvermérnökökből és vezető tehetségekből álló csapaton felül az ‘M’ a Volvo Car Group autómegosztó partnerének, a Sunfleet vállalatnak a két évtizedes tapasztalataira és adataira is építhet. A Sunfleet Svédország első számú autómegosztó szolgáltatója, évi 50 000 tranzakcióval és 1700 autóból álló flottával. A céget 2019-ben teljes mértékben integrálják az ‘M’-be, és ezzel a szolgáltatás a Sunfleet összes jelenlegi tagja számára is elérhetővé válik.

„A mobilitás alapvető változásokon megy keresztül, és a Volvo Cars ezeknek az átalakulásoknak az élén halad. Az ‘M’ bevezetésével új bevételi forrásokat teremtünk a Volvo Cars számára; a szolgáltatás kulcsfontosságú szerepet játszik a vállalat azon törekvéseinek megvalósításában, hogy a következő évtized derekára összesen több mint ötmillió közvetlen ügyfélkapcsolatot építsen ki.” – tette hozzá Samuelsson úr.

„A svédországi Stockholm – a város, ahol már most is kiterjedt teszteket végzünk – szolgál az ‘M’ fejlesztési bázisául. Idén ősszel pedig szélesebb körű béta-teszt veszi kezdetét.” – mondta Bodil Eriksson.

Az ‘M’ szolgáltatásra vonatkozó, további információk az év későbbi szakaszában várhatók.

——————————-

Az ‘M’ szolgáltatás

A 2018-ban létrehozott ‘M’ annak a Volvo Car Mobility nevű cégnek az új márkája, amely a Volvo Car Group 100 százalékos tulajdonában álló, ám teljesen önálló vállalatként az autó birtoklásánál előnyösebb alternatívát igyekszik kínálni a nagyvárosi ügyfelek számára. Az ‘M’ küldetése, hogy minél többek számára tegye elérhetővé a szabad, tartalmas és fenntartható közlekedést. A vállalat egyedi fejlesztésű technológiai platformja olyan új generációs ügyfélmobilitási szolgáltatást kíván megvalósítani, amely minden eddiginél ösztönösebb ügyfélélményt nyújt. Az ‘M’ az autómegosztás úttörőjének, a Sunfleet-nek a két évtizedes tapasztalatára és felbecsülhetetlen adatbázisára épül.
Keresse fel weboldalunkat: www.m.co