A ZEEKR globalizációs stratégiája lendületet vesz, ahogy az első európai ZEEKR X Európába érkezik

A ZEEKR 001 múlt havi sikeres bevezetését követően a ZEEKR X első tétele úton van az európai vásárlókhoz. Ez egy újabb jelentős mérföldkő a ZEEKR globalizációs stratégiájában és a vállalat nemzetközi terjeszkedésének felgyorsítására irányuló terveiben.

A ZEEKR exportstratégiájának fontos modellje, a ZEEKR X fejlesztését a világszerte elismert tervező, Stefan Sielaff vezette. A ZEEKR X-et a városban és azon túli kalandokhoz tervezték: kívül kompakt, belül tágas és fényűző, és könnyedén ötvözi a luxust, a kényelmet, a választékot és a teljesítményt a legmodernebb technológiával és fenntartható anyagokkal.

Kínában való megjelenése óta a ZEEKR X a hazai csúcskategóriás luxusmárkák vásárlóinak preferált választásává vált. A ZEEKR 001 és ZEEKR 009 tulajdonosok közel 20%-a úgy döntött, hogy frissít a ZEEKR X-re, hogy megfeleljen a különböző családtagok utazási igényeinek.

A fogyasztók különféle igényeinek kielégítése érdekében a ZEEKR X európai változatát terméktervezésében a tökéletességre szabták. Lefedi a hang- és nyelvi rendszerek fejlesztését a teljes Európai Uniós régióban, biztosítva a vezetés közbeni zökkenőmentes kommunikációt különböző nyelveken. Az európai csapat finomhangolta az alvázat, hogy megfeleljen az európai NCAP ötcsillagos ütközési szabványainak, megtestesítve a ZEEKR biztonsági génjeit, és több mint 140 000 darabot szállítanak ki világszerte egyetlen spontán égés nélkül. Az olyan szolgáltatások, mint a pótkocsi-vezérlő interfészek, az európai EDR eseményadat-rögzítő rendszerek nemcsak megfelelnek az európai törvényeknek és előírásoknak, hanem figyelembe veszik a helyi kulturális vezetési szokásokat is, így teljes lokalizációt érnek el. Ez valóban tükrözi a ZEEKR azon elkötelezettségét, hogy intelligens vezetési élményt biztosítson a globális felhasználók számára.

A termékek testreszabása mellett a ZEEKR magas színvonalú, a helyi igényekre szabott szolgáltatásokat hozott létre Európában, így exkluzív tengerentúli modellt hozott létre olyan területeken, mint a termékbevezetés, a csatornabővítés, a marketing és az ügyfélszolgálat.

Ami a globális terjeszkedést illeti, a ZEEKR két évvel ezelőtt alaposan felkészült európai stratégiájára. Európát a második otthonának tekintik, és megalakult a ZEEKR Europe Sales Company, amely lehetővé teszi az európai piac sajátosságai alapján testreszabott fejlesztést. A svédországi Göteborgban található ZEEKR Global Design Center több mint 400 tagot foglal magában, több mint 30 különböző országból és régióból. Mélyen megértik a globális felhasználók igényeit, biztosítva a ZEEKR-termékeket a legmagasabb szintű tervezési tervezés nemzetközi génjeivel, és hangsúlyozva a ZEEKR-tervei által kínált luxustechnológiai élményt.

Miután a szeptemberi IAA Mobility Motor Show során bejelentették Németországba való belépését, a ZEEKR az idei negyedik negyedévben két európai országban, Svédországban és Hollandiában kezdi meg a szállításokat. Ezt követően olyan központi nyugat-európai piacokra lép be, mint Norvégia, Dánia és Franciaország, és világszerte több európai országot és régiót fedez fel.

Mindeközben Európán kívül a ZEEKR aktívan részt vesz több nemzetközi együttműködésben, Izraelben és Kazahsztánban kötött megállapodásokat, felgyorsítva ezzel a globális piac felé vezető utat.

Azzal, hogy ragaszkodik az intelligensebb, környezetbarátabb és jobb minőségű utazási megoldások nyújtása iránti elkötelezettségéhez, a ZEEKR élvonalbeli technológiával elégíti ki a globális felhasználók csúcskategóriás utazási igényeit az új korszakban. A ZEEKR globalizációs stratégiája folyamatosan halad előre, átírva a globális luxusvillamosjármű-ipar tájképét.