Agilis modellek hosszú túrákra

Az Audi S6 és S7 első ízben TDI-motorral és elektromos hajtású kompresszorral

Audi S6 Limousine – Üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 6,3 – 6,2*; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 165 – 164*
Audi S6 Avant – Üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 6,5; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 171

Audi S7 Sportback – Üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 6,5; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 170

„Forgatónyomaték-löket” – elektromos hajtású kompresszor és 700 newtonméter forgatónyomaték
A szinte bármikor a vezető rendelkezésére álló hatalmas, 700 newtonméter maximális forgatónyomaték folyamatosan elérhető a 2500 és 3100 percenkénti fordulatszám közötti tartományon, ideális alapként szolgálva a dinamikus menetteljesítményekre összpontosító európai ügyfelek számára. Az S TDI-modellek különösen a hosszú utazások során kínálják egyszerre mindkét erényüket – a magas szintű menetdinamikai képességeket és hatékonyságot. S6 TDI és S7 TDI-modelljeivel az Audi az SQ7 TDI (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 7,6 – 7,2*; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 199 – 189*) nagysikerű hajtáskoncepcióját fejleszti következetesen tovább. Ennek során első ízben kombinálják az Audi mérnökei az elektromos meghajtású kompresszort 48 voltos fedélzeti elektromos főhálózattal, amelynek eredményeként a háromliteres V6-os TDI-aggregát 257 kilowattot (349 LE) teljesít. Az erőátvitel feladatát nyolcfokozatú tiptronic automatikus sebességváltó látja el, minden esetben quattro állandó összkerékhajtáshoz csatlakozva.