Alapos tesztelés előzi meg az új Opel Mokka sorozatgyártását

  • Végső beállításait kapja meg a Mokka következő generációja az Opel mérnökeitől
  • Az új Opel Mokka akár 120 kilogrammal könnyebb az elődmodellnél
  • A futóművet és az asszisztensrendszereket a sarkköri télben hangolták
  • Nagyon dinamikusan megy az akkumulátoros-elektromos Opel Mokka-e
  • Jelenleg a futóművet csiszolják tökélyre a Rodgau-Dudenhofen tesztközpontban
  • Az új Mokka 2021 elején jelenik meg az Opel márkakereskedésekben

A teljesen újonnan konstruált Opel Mokka dinamikus, hatékony és értékes autó lesz. Az Opel mérnökei németes precizitással hajtották végre a bestseller következő nemzedékén a végső simításokat. Jelenleg a hesseni Rodgau-Dudenhofen tesztközpontban dolgoznak az utastér példás akusztikai komfortján, a csúcssebességig kiváló menetbiztonságon, illetve az Opelekre jellemző kormány- és fékérzésen. A márka futómű-, hajtómű-, elektronikai- és világítási szakemberei február óta foglalkoznak a sarkvidéki télben, a svéd Lappföld befagyott tavain és jégpáncéllal fedett országútjain, a futómű és az asszisztensrendszerek alapos hangolásával, menetpróbáival.

Az eljövendő Opel Mokka-generáció teljesen új konstrukció, a vállalat nagyon hatékony CMP platformja alapján. E modulrendszerű építőszekrény maximális flexibilitást nyújt a járműfejlesztéshez. Éppúgy megenged tisztán akkumulátoros-elektromos, mint belsőégésű motoros hajtást. A vevő választhat! A jármű súlyát nagy szilárdságú acélok alkalmazása szorítja le, illetve emeli meg a karosszéria szilárdságát. Elődjéhez képest 120 kilogrammot elérő mértékben lett könnyebb az új Mokka – szinte azonos tengelytávval és gumimérettel. Az elektromos Mokka-e akkumulátorai mélyen helyezkednek a padlóvázban, miáltal alacsonyabb a súlypont, és további 30 százalékkal nő a karosszéria merevsége – mindkét tényező a kiváló menetdinamika lehető legjobb előfeltételeit teremti meg. A vevők már most örvendhetnek egy nagyon agilis Mokka-generációnak, amely 2021 elején jelenik meg az autókereskedésekben. Addig pedig teljes gőzzel megy a kalibrálás.

Első fázis: tesztelés, hangolás, beállítások a sarkkörön >>>