Aludjatok nyugodtan!
A Nissan világszerte új kiskereskedelmi koncepciót vezet be a márkakereskedéseknél
Hogy megfeleljen az egyre sokszínűbbé váló elvárásoknak és életstílusoknak a Nissan Motor Co., Ltd egy új kiskereskedelemi koncepció bevezetésre készül világszerte, így egy globális szinten is konzisztens márkaélmény keretében fejlődhet az ügyfelek kiszolgálása
A vállalat minden Nissan márkakereskedést arra bíztat, hogy vezessék be a Nissan Retail Environment, vagy NRE arculati elemeit. Az új koncepció célja, hogy a Nissan márkakereskedések minden tekintetben minőségi élményt nyújtsanak ügyfeleiknek, beleértve a létesítmények kialakítását, szolgáltatásfolyamatokat és a digitális környezetet is. Ez a változás immár 30 ország több mint 400 kereskedésében tetten érhető. A Nissan célja, hogy a 2022-es pénzügyi év végére már 170 ország 9000 kereskedése vezesse be az NRE-t.
A Nissan Retail Environment előírásait alkalmazó márkakereskedésekben új arculati elemek jelennek meg, mint az ismerős piros Nissan jelrendszert magán hordozó külső megjelenés és egy exkluzív átadóterület, mely még nagyobb élménnyé teszi az egyébként is izgalmas pillanatot, amikor az ügyfelek átveszik autójukat. Az ügyfelek digitális autókonfigurátor segítségével ismerhetik meg a Nissan autóit, a szervizfolyamatokat pedig az értékesítők táblagépein tekinthetik át. Az NRC a Nissan márka olyan kulcsfontosságú elemeit is magában foglalja, mint az Intelligent Mobility, az elektromos járművek, kishaszongépjárművek és a NISMO performance almárka.
Az NRE bevezetése már Észak-Amerikában, Európában és Kínában is elindult. Az aktuális pénzügyi év elején a Nissan megújítja márkakereskedéseit Japánban, és a vállalat értékesítési hálózata optimalizálásának jegyében folytatja az NRE bevezetését is.
Magyarországon a márkakereskedések 40%-a NRE koncepció alapján került átalakításra és a 2018-as pénzügyi év végéig több mint a felében a Nissan szalonokban meg tudják tapasztalni az ügyfelek a New Retail Environment nyújtotta minőségi élményt.
„A márkakereskedések és az ügyfelek kapcsolata változóban van, hiszen a vásárlók digitálisabb és testre szabott ügyfélélményt várnak. Ennek megfelelőn a Nissan büszkén mutatja be új kiskereskedelmi koncepcióját, hogy világszerte elérhetővé tegye ezt az érdekes és sokszínű ügyfélélményt” – mondta el Daniele Schillaci, a Nissan Motor Co. globális marketingért és értékesítésért felelős alelnöke. „A Nissan Retail Environment minden téren előrelépést jelent az ügyfélélményben, attól a pillanattól kezdve, hogy ügyfeleink átlépik egy Nissan márkakereskedés kapuját egészen addig, amikor – reményeink szerint – elhajtanak új Nissanjukkal.”