Áprilistól több ügyet lehet intézni a BKK Deák Ferenc tér és Kelenföld ügyfélközpontjaiban
A Budapesti Közlekedési Központ folyamatosan figyelemmel kíséri ügyfelei vásárlási, ügyintézési szokásait, a társaság célja, hogy a közlekedéssel kapcsolatos napi teendőket kényelmesen, gyorsan lehessen intézni a fővárosban. Ennek érdekében a BKK speciális ügyekben ezentúl a könnyebben megközelíthető Deák Ferenc téri és a Kelenföld ügyfélközpontban fogadja partnereit és egyéni ügyfeleit. Vásárlásra és általános ügyek intézésére a BKK további ügyfélközpontjai is rendelkezésre állnak a megszokott rend szerint.
Március 31. után a BKK Rumbach Sebestyén utcában található ügyfélszolgálata már nem fogad ügyfeleket, feladatait részben a helyszíntől alig 150 méterre található, a társaság ügyfelei által egyébként is gyakrabban használt Deák Ferenc téri metróállomás aluljáró szintjén található ügyfélközpont veszi át.
A közútkezeléssel kapcsolatos ügyeket április 3-tól kezdődően új helyszínen, az autóval is jobban megközelíthető Kelenföld ügyfélközpontban lehet intézni, munkanapokon 9:00 és 17:00 között. Ugyanezen a helyszínen lesz lehetőség a megadott nyitvatartás szerint a BKK-automatákkal kapcsolatos készpénzes visszatérítések átvételére, valamint meghatározott díjtermékek, illetve BKK-utalványok átvételére.
A BKK Ügyfélközpontok elérhetősége itt tekinthető meg, az egyes helyszíneken elérhető szolgáltatásokról pedig ide kattintva tájékozódhatnak ügyfeleink.
Budapesti Közlekedési Központ