Az adidas és a Kawasaki ismét összeállt

Az Adidas és a Kawasaki ismét összeáll a közösen létrehozott ZX lábbelikollekció újabb kiegészítésével. Ez az iteráció az adidas ZX22 KAWASAKI formájában jelenik meg, egy jövőre kész cipőben, amelyet a Kawasaki jármű kísérleti formái és anyagai ihlettek.

Az adidas újra egyesül a Kawasakival egy merész új lábbelikiadás érdekében, újraindítva azt az együttműködést, amely a japán powersports titán esztétikáját ötvözi az ünnepelt ZX cipők világába. A futurisztikus Kawasaki járművek formái ihlette ezt a jövőre kész sziluettet merész, metál színárnyalatban, fekete és lime zöld részletekkel.
Egy fémes ezüst bőr, fényvisszaverő háromcsíkos márkajelzéssel, egy vaskos középtalprészen ül, BOOST párnázással, egy merész sarokketrecben, amelyet lime zöld és fekete részletek díszítenek.

A Kawasakiról:
A Kawasaki a világ egyik vezető erősportja (motorkerékpár, terepjáró négykerekű és személyi vízi jármű) és erőforrás-márka. Egyedülálló képessége páratlan teljesítményű termékek létrehozására a Kawasaki csoport évszázados szerteágazó mérnöki és nehézipari képességeiből származó technológiai szakértelmének köszönhetően. Fejlesztési filozófiájához hűen, hogy folyamatosan kihívást jelentenek maguknak a tökéletes vezetési élmény és az érzékszervi izgalmak nyújtása terén, hogy táplálják a lelket és felerősítsék a spirituális gazdagságot, számos ikonikus gépet készített, mint például a H1 (500SS Mach-III), a Z1 (900 Super Four), Ninja (GPz900R), az utóbbi években pedig a kompresszoros Ninja H2.

Az adidas Originalsról:
Az Adidas – a világ egyik vezető sportmárkája, valamint a sportcipők és ruházati cikkek globális tervezője és fejlesztője – gazdag sportöröksége által ihletett adidas Originals egy 2001-ben alapított életmódmárka. Az adidas archívum alapításával az adidas Originals továbbra is fejleszteni a márka örökségét a termékinnováció iránti elkötelezettségén és azon képességén keresztül, hogy a kortárs ifjúsági kultúra szemüvegén keresztül képes kiszűrni a pályákon és a sportpályákon fellelhető kreativitást és bátorságot. Az ikonikus Trefoil logóval jellemezve, amelyet először 1972-ben használtak, és a kreatív kultúrát továbbra is formáló és meghatározó személyek támogatták, az Adidas Originals továbbra is úttörő utcai sportruházati márkaként vezet.