Az Alfa Romeo Giulia QV „Racing” kiadás az F1 különlegessége

  • Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-1
  • Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-14
  • Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-15
  • Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-16
  • Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-17
  • Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-18
  • Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-19
  • Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-20
  • Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-21
  • Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-22
  • Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-13
  • Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-12
  • Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-11
  • Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-2
  • Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-3
  • Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-4
  • Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-5
  • Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-6
  • Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-7
  • Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-8
  • Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-9
  • Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-10
  • Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-23

A limitált szériás modellt azért mutatták be, hogy megünnepeljük az Alfa Romeo visszatérését a Forma-1-be

A potens Giulia Quadrifoglio egyik ritka „Alfa Romeo Racing” változata január 31-én aukcióra készül, és ha az aukció előtti becslések pontosnak bizonyulnak, 70 000 euró (~76 000 USD) és 90 000 euró (~98 000 USD) közötti áron adják el. ).

Bár a Giulia Quadrifoglio még soha nem kelt el olyan számban, mint a BMW M3 és a Mercedes-AMG C 63, továbbra is nagyon lenyűgöző, nagy teljesítményű sportlimuzin, és a bemutatott változatok közül az Alfa Romeo Racing az egyik a legszembetűnőbb. Persze nem GTAm, de lényegesen ritkább.

Az autót azért mutatták be, hogy megünnepeljük az Alfa Romeo visszatérését a Forma-1-es rajtrácsra, és világszerte mindössze 10 darabot szállítottak. Az Alfa Romeo 10 példányt épített a Stelvio Quadrifoglioból ugyanebben a konfigurációban. Ez az autó, mint az összes többi, a 2019-es F1-es szezonban versenyzett C38-hoz hasonló fehér és piros festéssel rendelkezik. A limitált gyártású modell motorháztetője különösen drámai, élénkpiros versenycsíkokkal, kék díszítéssel és egy nagy Alfa Romeo logóval a közepén.

Az Alfa Romeo azzal is foglalkozott, hogy felszerelje az autót néhány szénszálas kiegészítővel, köztük az első lökhárítón lévő kanárokkal és a lengőpaneleken lévő szénszálas elemekkel. Hátul szénszálas ajakos spoiler is található.

Különféle teljesítményfejlesztéseket is végeztek az autón. A legnyilvánvalóbb az Akrapovic titán kipufogórendszer felszerelése, de vannak szén-kerámia fékek és finomítások is a 2,9 literes ikerturbós V6-oson, így immár 512 LE-t ad le, ami 10 LE-vel több, mint a hagyományos Giulia Quadrifoglio. Súlya is 28 kg-mal (61 fonttal) kevesebb, nem mintha a vezetők észrevennék a különbséget.

Az RM Sotheby’s megjegyzi, hogy ezt a példát 5990 km-t (3722 mérföldet) tettek meg az újdonság óta.