Az Aston Martin bemutatta az újratervezett logót
Az Aston Martin bemutatta ikonikus szárnyak emblémájának kissé átalakított változatát, miközben a márka egy új korszakba vonul a közelmúltbeli stratégiai újrapozícionálást és az elektromos jövőjét biztosító új befektetéseket követően.
A felülvizsgált emblémát az Aston Martin saját tervezőstúdiója készítette Peter Saville-lel, a nagy-britanniai elismert művészeti vezetővel és grafikussal együttműködve. Az elõzõ, 2003-ban bemutatott változathoz képest megteszi a középen ívelt vonalat, miközben lekerekítettebb megjelenést kölcsönöz a tollaknak.
Az emblémát fizikai formában mutatták be, a 203 éves birminghami Vaughtons stúdió kézművesei készítették, a folyamatot a fenti videó kiemeli. Vegye figyelembe, hogy ez a nyolcadik emblémafrissítés az Aston Martin számára az 1920 óta tartó 109 éves történetében.
Az Aston Martin szerint új emblémája utat fog találni a „következő generációs sportautóknak”, a jelenlegi felállás változatlan marad. Az új embléma grafikus újraértelmezése jelenik meg az Aston Martin Aramco Cognizant F1 együléses festményén a Francia Nagydíjon, éppen az Aston Martin első F1-es indulásának 100. évfordulója alkalmából.
Az Egyesült Királyságban székelő autógyártó azt reméli, hogy bekerül a „teljesítményű ultraluxus szegmensbe”, és megszólítja a „szélesebb, gazdag globális közönséget”. Az Aston Martin egy új marketingkampányt is bemutatott, amely egy rövidfilmmel kezdődik, melynek címe „Intensity. Driven.”, amely a teljes modellsort tartalmazza.