Az Audi Q8 E-Tron Edition Dakar ízelítő az elkövetkező terepjárókból
A módosított e-tron 55 az igazi RS Q e-tron Dakar versenyzőktől merít ihletet, és szélesebb íveket, nagyobb hasmagasságot, valamint két szett kereket és gumit kapott.
KÉPGALÉRIA A TROLLVERDA PONT HU OLDALON!
Az off-roading divatos, ha nem vette volna észre. Miután 25 éven keresztül egyre autószerűbbé váltak, és az autóknál az úttartáshoz hasonló előnyöket részesítették, egyes SUV-ok a másik irányba indulnak vissza, és a vaskos gumik, a nagyobb hasmagasság és a különféle egyéb megoldások révén újra felfedezik sártömő gyökereiket. vadon témájú stílusjegyek.
A legújabb Audi, amely ezt a trendet ugrott meg, amely egyébként jóval később indult a SUV-partihoz, mint a legtöbb márka, de sziklaszilárd off-highway származású, köszönhetően az ikonikus korai 1980-as Audi Quattro rally-s technikáinak. nemrég az RS Q e-tron Dakar versenyzője.
És ez annak a modern homokszörnynek a szelleme, amelyet az Audi ezzel a Q8 e-tron kiadású Dakarral közvetít, amely Németországban körülbelül 120 000 euróba (132 ezer dollárba) kerül. Az ikermotoros 55-ös nem Sportback e-tron, nem pedig a csúcskategóriás hárommotoros SQ8 alapján, ugyanazt a 402 LE-t (408 LE / 300 kW) teljesít boost üzemmódban, mint a törzsmodell, és nulláról sprintel 62 mph (100 kmh) 5,8 másodperc alatt normál közúti abroncsokon, vagy 5,9 másodperc alatt General Grabber AT3 terepgumival, amelyet az Audi is szállít, így összesen nyolc kereket kapnak a vezetők.
A szennyezett gumiabroncsok is összeesküdtek a hatótávolság megfosztására, a Dakar kiadása 303 mérföld (487 km), szemben a normál 55-ös 330 mérföld (531 km) értékével. 1,2 hüvelyk) extra hasmagasság, amely 206 mm-nél (8,1 hüvelyknél) kezdődik, és fokozatosan csökken, ahogy a sebesség a másik irányba halad.
A megközelítési (20 fok), az indulási (26) és az áttörési (19) szögek mindegyike javult, és úgy tűnik, a korai értékelőket lenyűgözte „könnyű” terepjáró képessége. A Dakar azonban még mindig nem rendelkezik hitelesebb sziklamászó riválisokkal, és szerény, 300 mm-es (12 hüvelyk) gázolási mélysége azt jelenti, hogy elfelejtheti a tavak, folyók és patakok szórakozását is.
Ennek ellenére a Dakar változat a szélesebb nyomtávval és a standard tetőcsomagtartóval, és különösen az opcionális grafikus csomaggal, amely 99 autóra korlátozódik. És az Audi szava az, hogy ez a Dakar egy komolyabb SUV-nak nyitja meg az utat, amely valóban megmérkőzhet a riválisok terepjáró képességeivel, mint például a közelgő elektromos Land Rover Defender.