Az egyetlen Ferrari 250 GT SWB California Spider Scaglietti, amely indulhatott a Targa Florio versenyen

Az RM Sotheby’s egy jelentős blue-chip Ferrarit ad hozzáMonterey Car Week felállás: az 1960-as Ferrari 250 GT SWB California Spider Scaglietti, 1883 GT alváz, augusztus 17-19.

  • A Ferrari kiállította az 1960-as Torinói Autószalonon
  • Az 1962-es Targa Florio versenyen osztályban 3., összetettben pedig 19. helyen végzett; rendelkezik azzal az egyedülálló megkülönböztetéssel, hogy ő az egyetlen Ferrari 250 GT California Spider (hosszú vagy rövid tengelytáv), amely a legendás Targa Florióban versenyzett.a Cavallino magazin szerint
  • Gyönyörűen felújított példány, amelyet a közelmúltban újítottak fel az 1962-es Targa Florio lenyűgöző korabeli festésével.
  • Ferrari Classicheegyező számok példájaként hitelesítve
  • Sikeresen kampányolt a Colorado Grandon és a Ferrari Factory 70th Anniversary Cavalcade Classicon, a kiállításon kívüla Cavallino Classicon, az Amelia Island Concours d’Elegance-on és a Retromobile-on

Az RM Sotheby’s örömmel jelenti be , hogy Scaglietti egyetlen 1960-as Ferrari 250 GT SWB California Spider modelljét kínálja a legendás Targa Florio versenyre. Ez a figyelemre méltó Ferrari, amely a versenyzői származásáról és páratlan eleganciájáról ismert, rendkívüli lehetőséget kínál a szenvedélyes gyűjtők és az autóipar rajongói számára, hogy az RM Sotheby’s 26. montereyi akcióján megszerezzék az autózás történetének egy darabját.

Az 1906-ban alapított legendás Targa Florio a világ egyik legizgalmasabb állóképességi sportautó-versenye. Megtartott Évente 1977-ig Szicília festői régiójában a Targa Florio eredeti pályája több mint 92 mérföldet húzott, lélegzetelállító hegyi utak és a bájos olasz falvak utcáin. A verseny nagy népszerűségnek örvendett a gyárilag támogatott versenyzők volánja mögött ülő híres versenyzők és a magánszemélyek körében, akik szívesen próbára tették újonnan vásárolt sportautóikat. Az 1962-es eseményen egy nagyon versenyképes mezőny zsúfolásig megtelt Alfa Romeókkal, Porschékkal, Lanciákkal, Ferrarikkal és Maseratisekkel. Egy bejegyzés, azonban sokak figyelmét felkeltette – Robert Fusina és Guido De Bonis privát csapata egy 1960-as Ferrari 250 GT SWB California Spiderben, 1883 GT alváz. Míg akkoriban egy kétéves Fusina és De Bonis az egykori show-autót egy lenyűgöző dobogós kategóriás helyezésig vezették be, mindenki számára bebizonyítva, hogy ez az ágaskodó ló még nem áll készen arra, hogy legelőre küldjék.

1960-as Ferrari 250 GT SWB California Spider, Scaglietti

Az 1883 GT alváz a második az 56 rövid tengelytávú modell közül, és az egyik a 18 közül, amelyeket fedetlen fényszórókkal, valamint a három oldalsó szellőző nélkül épített modell közül az egyik; ritkasága tovább erősödik a 128 F típusú motorral felszerelt két példa egyikeként. Újonnan adták el a torinói székhelyű Garage Fontanella & Co. márkakereskedőn keresztül a Litexnek Az SaS a cég akkori elnöke, Robert Fusina számára, Fusina úr engedélyezte a Ferrarinak, hogy kiállítsa az autót a standján az 1960-as Torinói Autószalonon. A Litex eladná az autót második tulajdonosának, Alessandro Terninek, aki ezután kölcsönadja az SWB-t Fusinának és Guido De Bonisnak, hogy a Targa Florio 1962-es üzemeltetésében használják fel. A csapat félelmetes párosításnak bizonyulna, lenyűgözően a 3. helyen végzett az osztályban és a tekintélyes 19. helyen. átfogó. A Cavallino magazin szerint az 1883 GT alváz az egyetlen Ferrari 250 GT California Spider (hosszú vagy rövid tengelytáv), amely a legendás Targa Florióban versenyzett.

Az 1883 GT alvázat azóta a Carrozzeria Egidio Brandoli és a Zanasi & Co. 2016-ban végezte el, a mechanikai megfontolásokat pedig Joe Macari hajtotta végre Londonban. A befejezés után az 1883 GT-t a Ferrari Classiche tanúsította. Gondosan karbantartották, és sikeresen kampányolták a Colorado Grandon és a Ferrari Factory 70. évfordulós Cavalcade Classicon. Ráadásul van rangos globális eseményeken mutatták be, beleértve a Cavallino Classicot, az Amelia Island Concours d’Elegance-t és a Retromobile-t. A Ferrari közelmúltban végzett felújítása a korabeli Targa Florio konfigurációban, egészen a levehető bukókeretig és a versenyszámokig, még jobban kiemeli a versenyzői származást. A rövid tengelytávú kaliforniai pókok ritkaságnak számítanak nyilvános környezetben, így ennek a korszakos, Classiche-tanúsítvánnyal rendelkező példánynak az aukciója igazán különleges lehetőség az árnyalt márkagyűjtők számára (becslés: 9 500 000 – 11 500 000 USD ) .

Tekintse meg az 1883 GT legutóbbi visszatérését Szicíliába egy nagyon különleges videón itt.