Az első Ferrari Testa Rossa Js, amelyet a vásárlók kaptak szerte a világon

  • Az első vásárlók átveszik a The Little Car Company Ferrari Testa Rossa J
  • A Ferrari Testa Rossa J-t az ügyfelek egyedi ízlése szerint tervezték és tervezték, így szinte korlátlan személyre szabhatóságot tesz lehetővé
  • Limitált szériás gyártási sorozat, mindössze 299 modell készült

A Little Car Company, a limitált szériás Ferrari Testa Rossa J gyártói örömmel jelentik be, hogy a kiszállítások világszerte jól haladnak.

A híres olasz márkával együttműködésben tervezett és épített Ferrari Testa Rossa J az 1958-as Le Mans-i 24 órás versenyt megnyerő híres névrokon elektromos, 75%-os méretarányú mása. A Ferrari Classiche részlege által szállított eredeti tervrajzok alapján kifejlesztett és kézzel készített Testa Rossa J mindössze 299 járműre korlátozódik.

Az első tulajdonosok most kezdtek volán mögé ülni, két példát Grouwels úr, egy holland gyűjtő kapott. Mint minden, a The Little Car Company által tervezett és épített autó esetében, Mr. Grouwels Ferrari Testa Rossa Js-ei is teljesen egyediek. Az egyik nyers, festetlen alumínium karosszériát, a lecsupaszított hátoldali specifikációt, amely feltárja és kiemeli a gondosan megépített karosszériát, bemutatva az autót teljes aerodinamikai dicsőségében.

Mr. Grouwels második Testa Rossa J egészen más esztétikai formát ölt. Vizuálisan feltűnő, a lenyűgöző Rosso Mugello festménye gyönyörűen keveredik az elegáns Giallo Modena csíkokkal. A kézzel készített belső cioccolato frau bőrből készült, amely fenséges kényelmet biztosít a vezető és az utas számára. Még a kifejezetten Mr Grouwels által kiválasztott Borrani kerekek is visszanyúlnak az eredetihez, és újra arányosítják ezt az újragondolást. 

A már amúgy is lenyűgöző kollekció új kiegészítéseiről szólva Grouwels a következőket mondta : „Az autók kiválóan vezettek, és nagyszerűen kiegészítették a gyűjteményemet. Ezek a festmények azonnal feltűntek számomra, és mindkettő kiemelkedően jól néz ki. Egy ilyen egyedi Ferrari licencelt modell birtoklása elengedhetetlen volt a gyűjteményemben.”

Ben Hedley, a The Little Car Company vezérigazgatója így nyilatkozott: „A Ferrari Testa Rossa J szállításának megkezdése óriási mérföldkő a The Little Car Company számára, és örömmel látjuk, hogy az ügyfelek, mint Grouwels úr, azonnal a szándékuk szerint élvezik őket.

„Ügyfeleink számára az a célunk, hogy a specifikációs folyamatot a lehető legizgalmasabbá tegyük, így szabadságot adva nekik, hogy felfedezzék a kezük ügyében elérhető lehetőségeket. Mint minden, amit a The Little Car Company-nál csinálunk, büszkék vagyunk arra, hogy odafigyelünk a részletekre, és szorosan együttműködünk az ügyfelekkel, hogy személyre szabott élményt kínálhassunk számukra, ami egy igazán egyedi autó létrehozását eredményezi.”

 Hivatalos Ferrari modellként a Ferrari Testa Rossa J a legmagasabb autóipari szabványoknak megfelelően készült. A Little Car Company mérnökeiből álló csapata nagyszerű ihletet merített az eredeti kivitelezéséből, ugyanazt a kézzel vert alumínium karosszériát és kézi ütési technikákat alkalmazva.

A Testa Rossa J az eredetinek számos jellemzőjét tartalmazza, beleértve ugyanazt a kormányzási és felfüggesztési geometriát, hogy valóban hiteles kezelhetőséget biztosítson. A belső tér a részletekre is kimagasló figyelmet fordít: a sebességváltó alagútját eltávolították, hogy helyet biztosítson a vezető és az utas számára.

Az eredetihez hasonlóan a kormányt a Nardi szállítja, amely a világ legkisebb gyorskioldó kormányrendszerével rendelkezik, amelyet úgy fejlesztettek ki, hogy megkönnyítse a be- és kiszállást. Hasonlóképpen, a klasszikus tárcsákat is az elektromos autókban betöltött új szerepükre használták fel, és az egyik figyelemre méltó kiegészítés egy teljesítménymérő, amely a visszatápláló fékezés szintjét mutatja.

A Ferrari 812 Superfast ihletésére egy gyönyörűen megtervezett Manettino került. Ezzel a kapcsolóval a vezető váltogathat a négy vezetési mód között, amelyeket gondosan fejlesztettek ki, hogy a vezetési élmény a lehető legbiztonságosabb legyen:

  • Kezdő üzemmód: 1 kW / 24 km/h
  • Komfort üzemmód: 4 kW / 40 km/h
  • Sport üzemmód: 10 kW / 80 km/h
  • Verseny üzemmód: 12 kW / 80 km/h

Az elektromos motort tápláló három akkumulátor az autó elején található, és körülbelül 90 km-es hatótávolságot biztosít a vezetési körülményektől és stílustól függően. Az akkumulátorokhoz az első motorháztető alatt lehet hozzáférni, miközben az autó ott is tölthető, ahol korábban a tanksapka volt.

A vásárlók szerte a világon továbbra is kézbesítik az egyedi Ferrari Testa Rossa Js-t, és ezek a szerencsések a 299 limitált darab egyikét kapják meg.