Az Iveco Live Channel két díjat nyert a Best Event Awards B2B-n


Az IVECO Live Channel első díjat nyert a 2021-es Best Event Awards B2B Event kategóriájában, amely Olaszország első díja az események és élő kommunikáció szektorban.
Az IVECO műsorszórási platformja a Proprietary Format kategóriában is a második helyet szerezte meg.
Az IVECO Live Channel digitális műsorszórási platformot azért fejlesztették ki, hogy fenntartsa és erősítse a márka kapcsolatát az érdekelt felekkel virtuális események, igény szerinti tartalmak és tréningek révén.

Az IVECO Live Channel közvetítőplatformot a B2B Event kategóriában az első hellyel ismerték el a kifejezetten a csatornának készített és a csatornán rendezett eseményekért, valamint a Proprietary Format második helyezését az olasz kiadó által szervezett Best Events Awards 2021-es kiadásában. csoport ADC Group, amely online és nyomtatott szerkesztői termékekre specializálódott reklám-, marketing-, média- és rendezvényszervezők számára. A Filmmaster Events produkciós céggel és a System Management S.p.A. technológiai partner által létrehozott streaming platformmal együttműködésben megvalósuló projektet a nemzetközi cégek és szakmai szövetségek képviselőiből álló zsűri a legjobbnak választotta.

Maria Laura Iascone, az IVECO márkamarketing menedzsere így nyilatkozott: „A radikális átalakulás időszakát éljük, amikor a világjárvány az embereket és a vállalkozásokat a virtuális világba tereli. Az IVECO-nál ezt egyedülálló lehetőségnek tekintettük arra, hogy átalakítsuk az ügyfeleinkkel, az iparágunkkal, a járműrajongók és a nagyközönség felé fennálló kapcsolatainkat. Az IVECO Live Channel lehetővé tette számunkra, hogy egyedi megközelítést alkalmazzunk bevezetéseink és képzéseink során, kihasználva ennek a digitális platformnak a lehetőségeit, hogy lenyűgöző eseményeket és rendkívül vonzó tartalmakat hozzunk létre. Egy évvel ezelőtti elindítása óta széles közönséget vonzott, és a közlekedés világának népszerű virtuális célpontjává vált.”

Az IVECO Live Channel egy szabadalmaztatott digitális műsorszórási platform, amelyet a márka közösségének és a közlekedés világának szenteltek. Webcsatornaként épül fel, és az IVECO érdekelt feleinek bevonására, tájékoztatására, szórakoztatására és a velük való interakcióra jött létre, folyamatosan megújuló adási ütemtervvel és szerkesztői tervvel. Sokoldalú platformot biztosít, amely lehetővé tette a márka számára, hogy egész évben sikeres tréningeket és indító rendezvényeket tartson, különböző, innovatív formátumokat hozva létre a résztvevők részvételének és érdeklődésének maximalizálása érdekében.

A díjjal elismert események közé tartozik az IVECO értékesítőinek kétnapos globális képzési rendezvénye, a „Ready.Mission.Go!”, amelyet a torinói CNH Industrial Village-ben forgattak; az IVECO T-WAY terepjáró, nehéz tehergépjármű piacra dobása egy helyszíni, bel- és kültéri dokumentumfilmen keresztül; és az Új DAILY és az IVECO S-WAY 60 perces élő virtuális indító eseménye. Utóbbit egy dupla színpaddal ellátott TV-készüléken forgatták, amely lehetővé tette a kültéri beállítások létrehozását – egy nagy metropolisz forgalmas tere a DAILY számára és úti környezet az IVECO S-WAY számára –, ahol az új járműveket bemutatták. napi tevékenységüket, illusztrálva az előadók által bemutatott újításokat.

A csatorna folyamatosan frissül a márka tevékenységének minden aspektusával kapcsolatos igény szerinti tartalom széles választékával, történelmi videókkal, dokumentumfilmekkel és interjúkkal. Az IVECO Live Channel olyan potenciállal teli ökoszisztémát biztosít a márkának, ahol az IVECO új és innovatív módon kölcsönhatásba léphet és erősítheti kapcsolatát a közlekedési közösséggel.