Az M3-as metró felújításának érdekességei a BKK legújabb podcastjában

Ekkora volumenű pótlást még senki nem oldott meg korábban, s noha a pótlóbuszok csak az utasok felét tudják elszállítani, a BKK igyekszik az ügyfelei számára zökkenőmentessé tenni az M3-as metrófelújítás időszakát. Május 14-én, szombaton utolsó szakaszához érkezik az M3-as metró közel öt éve tartó felújítása. A Nekem Budapest podcast legfrissebb adásában szó lesz az eddig elért eredményekről, a felújítás hátralévő részének esetleges nehézségeiről és a metrópótlás kihívásairól.

Befejeződött a Semmelweis Klinikák, a Corvin-negyed és a Kálvin tér állomások rekonstrukciója. Ezzel egyidőben elkezdődik a Nagyvárad téri állomás átépítése. Az északi szakaszon is folytatódnak a munkák, ezért május 14-től, szombattól csak a Göncz Árpád városközpont és Újpest-központ között jár a metró.

Nekem Budapest 13. podcastadásában a legavatottabb szakembereket kérdezte Borsi Dávid, a BKK kommunikációs vezetője. Az adásban szó volt a felújítás elmúlt szűk 5 évének tapasztalatairól, illetve arról, hogy mik voltak a legnagyobb kihívások, az alkalmazott leginnovatívabb megoldások, milyen váratlan helyzetekre kellett ötletesen reagálni, és az is, hogy az ukrajnai háború milyen hatással volt a projektre. A felújítás utolsó szakaszának megoldandó feladatairól a Metró Felújítási Projekt Igazgatóság projektigazgatóját, Radnay Tibort és Németh Zoltán projekt műszaki vezetőt kérdezte a BKK kommunikációs vezetője. A felújításhoz kapcsolódó pótlás megszervezéséről, nehézségeiről, az ügyfelek érdekeit maximálisan figyelembe vevő fortélyokról pedig a BKK forgalomszervezés vezetőjét, Tarsoly Andrást faggatta Borsi Dávid.

A tizenharmadik epizód már elérhető a Spotify-on, a Soundcloudon, az Apple Podcastokban, a Deezeren és az Anchor FM oldalán.

Budapesti Közlekedési Központ

TOVÁBBI EXKLUZÍV PODCASTOK >>>