Az olajvállalat három szemet gyönyörködtető kreációt vitt a SEMA-ra

A kétmotoros Nissan 350Z két Honda K24-el a SEMA kiállításon
Az őrült Nissan 350Z két ötfokozatú Honda Civic kézi sebességváltóval is rendelkezik

Japán legnagyobb olajvállalata, az Eneos bemutatott három szemet gyönyörködtető kreációt, amelyeket a héten a Las Vegas-i SEMA Show-n mutat be. A megfelelő SEMA-stílusban mindhárom autót alaposan módosították, és nagyon távol állnak korábbi önmagától.

Az ENEOS által megjelenített egyedi Nissan 350Z vitathatatlanul a legőrültebb. A jelenlegi tulajdonos roncsként vásárolta meg mindössze 800 dollárért, és most egy kétmotoros konfigurációval rendelkezik, a motorháztető alatt egy turbófeltöltős Honda K24, és egy második K24 ül a közepén. Ezeket a motorokat alaposan módosították, és két ötfokozatú EP3 Honda Civics váltóval párosítják.

Az Ashley Robinson által épített és tulajdonában lévő autót a SEMA központi csarnoka előtt mutatják be, miután az elmúlt néhány hónapban az Eneos / Pit+Paddock SEMA Show Car Contest győztesének nevezték ki. A két Honda-motor és a két Honda-váltó mellett az autó állítható légrugózással, egy Hyundai Genesis Coupe első Brembo féknyereggel, szénszálas ajtókkal, valamint egyedi első és hátsó sárvédőkkel rendelkezik. A 350Z első 19 × 12 hüvelykes és 19 × 14,5 hüvelykes hátsó Weds LXZ kerekekre is ül, első 305/30 és hátsó 355/30-as Kumho abroncsokkal.

Néhány jelentős változtatás történt a K24-eken is. Például mindkettőt Hondata K-Pro ECU-k üzemeltetik, és új fojtószelepházat és szelepfedelet, BMW elektromos vízszivattyúkat, Nuke Performance kiegyenlítő tartályokat és 2200 köbcentiméteres befecskendezőket tartalmaznak az Alpha Injection Clinic-től.

A második autó egy speciális, 1997-es Toyota Land Cruiser pickup. Ezt a Land Cruiser alvázát sérülten vásárolta meg az RPM Off-Road Garage tulajdonosa, majd egy 2009-es modell karosszériájával szerelték fel, amelyet a utahi Land Cruiser Heritage Museumból szereztek be. Az egyedi terepjárót egy Toyota 1FZ-FE 4,5 literes soros hatos motor hajtja. A tulajdonos utángyártott első és hátsó differenciálműveket, szénszálas első hajtótengelyt, egyedi hátsó hajtótengelyt, Ironman4x4 Foam Cell Pro lengéscsillapítókat és 6 hüvelykes emelőkészletet is szerelt. Ezenkívül 17 hüvelykes, kovácsolt gyöngyzáras kerekeken ül, Toyo Open Country M/T abroncsokkal.

Végül, de nem utolsósorban egy vad 1969-es Jaguar E-Type. Az E-Type olyan autózási ikon, hogy szokatlan látni példákat nagy módosításokkal, kivéve néhány teljesen elektromos konverziós csomagot. Ez az E-Type nagyon más, mivel a DevSpeed Motorsports profi driftere, Faruk Kugay építette, és most a Toyota Supra híres 2JZ-GTE motorja hajtja.

Kugay már versenyez egy 2JZ motorral szerelt Nissan S14-ben, az új E-Type esetében pedig úgy döntött, hogy új gyári fejöntvényt szerel fel Deatschwerks befecskendezőkkel, CP-Carillo dugattyúkkal és rudakkal, valamint Nuke Performance üzemanyagrendszerrel. A turbófeltöltős motorhoz egy E36-os generációs BMW M3 ötfokozatú ZF manuális váltója és egy E60 BMW 535i hátsó differenciálműve párosul. Az autó hűvös 750 LE-t ad le, és a szénszálas paneleknek és a 17 colos Rotiform STL kerekeknek köszönhetően kitűnik.