Az új BMW X1
Érkezik a BMW X1 xDrive25e
Az új BMW X1 rendkívül hatékony benzines és dízelüzemű erőforrásai az első plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt BMW X1 iránti vágyakat is felébresztik, a bajor prémiumgyártó így jövőre új modellel bővíti hálózatról tölthető portfólióját. A BMW X1 xDrive25e modellben (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 2,0 litertől / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 43 grammtól / km)** – amely előreláthatólag 2020 márciusában kerül sorozatgyártásba – a bajor prémiumgyártó legkorszerűbb, negyedik generációs akkumulátor-technológiája dolgozik majd, 9,7 kWh bruttó energiateljesítménnyel. Mint ilyen, a plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt BMW X1 egyetlen feltöltéssel több mint 50 kilométert** tud majd megtenni tisztán elektromos meghajtással.
Felszereltség: sokoldalúság és intelligens járműkapcsolati megoldások
Az új BMW X1 menettulajdonságai kiváltképp meggyőzőek – ahogyan az újdonság utasterének sokoldalúsága is. A fejlett technológia bőséges helykínálattal és megannyi intelligens, funkcionális megoldással egyesül.
Az új BMW X1 a legmagasabb szintű minőségi szabványokat élteti, így például a műszerfal kontraszt-varrása tekintetében is, amely felül fekete színben, az alsó részen pedig az utastér-kárpit árnyalatában pompázik. Utóbbi az xLine, Sport Line és M Sport felszereltségi csomagokhoz érhető el, kontraszt-varrással ellátott szőnyegek társaságában. Az új BMW X1 opcionális extrafelszereltségeket egyesítő palettáján három új utastér-kárpitozási lehetőség is megtalálható.
Az új BMW X1 utasterének egyik leglátványosabb újítása a központi kijelző, amely már alapfelszereltségként 6,5” képernyő-átmérőjű, a navigációs rendszerrel felszerelt modellek esetében azonban 8,8” vagy 10,25” képernyő-átmérőjű. Utóbbi a BMW iDrive vezérlőtárcsája és a hangutasítások mellett érintésekkel is vezérelhető.
A központi kijelző ideális platformként szolgál a BMW X1 bőséges információ-szolgáltató lehetőségeinek és a BMW ConnectedDrive digitális szolgáltatásainak kiaknázásához. A legújabb verziók az opcionális extrafelszereltség részeként érhetők el a modellhez.
Az új BMW X1 figyelemre méltó sokoldalúsága nem csupán a digitális felületekre korlátozódik, hiszen az utastér is számos egyedi lehetőséget tartogat. A hátsó üléstámla például 40 : 20 : 40 arányban osztható és dönthető, ülőlapja pedig 13 centiméteres intervallumban csúsztatható. Eközben az olyan opciók, mint az automata csomagtér-működtetés és a kulcs nélküli nyitást, indítást, leállítást és zárást kínáló Comfort Access funkció – amely tökéletesen kiegészíti a csomagtér kéz nélküli nyitását és zárását –, a kényelem újabb szintjét váltják valóra.