Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Az új GLC Coupé (4.)

Posted on 2023.03.19.2023.03.15. By AztaCARom

Dombon és völgyön át: Terep a GLC Coupéval
A korábbiakhoz hasonlóan az új GLC Coupé terepvezetésre is alkalmas, és számos új funkcióval és rendszerrel rendelkezik, amelyet erre a használatra terveztek. Az alapfelszereltség tartalmazza a terepjáró üzemmódot és a DSR-t (Downhill Speed Regulation). A plug-in modellek teljesen elektromos terepvezetést kínálnak. Az elektromos motor teljes, 440 Nm-es nyomatéka már a motor első fordulatától elérhető, így teljesítménye mindig könnyen szabályozható. Ez rendkívül precíz, ellenőrzött vezetést tesz lehetővé még kihívásokkal teli terepen is. Ezen túlmenően, mivel az elektromos motor csak akkor fogyaszt energiát, amikor ténylegesen mozgatja a járművet, az energiaigény alacsony lesz normál terepsebesség mellett. Ennek eredményeként hosszú, teljesen elektromos vezetési idő érhető el még igényes terepen is.

Terep üzemmódban a 360°-os kamerával felszerelt GLC Coupé „átlátszó motorháztetőt” kínál. A központi kijelző virtuális nézetet mutat a jármű eleje alatt, beleértve az első kerekeket és azok kormányállását. Ez lehetővé teszi, hogy a vezető hamarabb és könnyebben felismerje az akadályokat, például a nagy köveket vagy a mély kátyúkat.

Az off-road képernyő mód a két kijelzőt használja az információk, a kezelőszervek és a fő funkciók egyértelmű megjelenítéséhez a terepviszonyokhoz. A vezető kijelzőjén többek között a dőlésszög, a meredekség, a topográfiai magasság, a földrajzi koordináták és az iránytű, valamint az útsebesség és a motor fordulatszáma látható belső égésű motorral történő üzemeltetés esetén. A központi kijelző mutatja az aktuális helyzetet a terepen, valamint az első kerekek kormányzási szögét. Ha a jármű hátsókerék-kormányzással rendelkezik, akkor a hátsó kerekek kormányzási irányát is mutatja. Az off-road üzemeltetéshez szükséges összes vezetési funkció egyszerűen vezérelhető egy képernyőn.

A technológiai csomag (opcionális) AIRMATIC légrugós felfüggesztéssel, beleértve a szintszabályozást és a hátsó tengely kormányzását, terepen is meghozza kényelmi előnyeit, ahol további előnyöket kínál. Például az AIRMATIC nagy hasmagasságot tesz lehetővé terepen, függetlenül a terheléstől, és hosszú felfüggesztési utat a lehető legjobb tapadás érdekében. A hátsó tengely kormányzása még tovább növeli a terepjáró manőverezést.

A GLC Coupé újdonságai: Utánfutó menü és vontatási útvonaltervező a navigációhoz: A központi kijelzőn olyan útvonalak tervezhetők, amelyek alkalmasak a korábban meghatározott pótkocsival való közlekedésre. Ez többek között figyelembe veszi az útvonalon megengedett szélességeket és magasságokat. Amint a gömbfej be van kapcsolva és létrejön az elektromos csatlakozás, a vontatási útvonaltervező felkéri a vezetőt, hogy adja meg az MBUX-on keresztül. Van egy kis trailer a járműhöz? Vagy nagyobbat, például lakókocsit vagy lóbokszot? Vagy biciklihordozó? Ezeknek és a vontatójárműként való működéshez szükséges egyéb újításoknak és funkcióknak az a célja, hogy a vontatás a lehető legbiztonságosabb és kellemesebb legyen. A 4MATIC összkerékhajtás kiváló tapadást biztosít bármilyen felületen. Utánfutó vontatásakor az ESP® stabilizáló program aktiválódik. Kompenzálhatja a dinamikus egyensúlyhiányt vezetés közben.

Az új GLC Coupé továbbfejlesztett Utánfutó Manevering Assist (opcionális) funkciója megkönnyíti, biztonságosabbá és kényelmesebbé teszi az utánfutóval való manőverezést. A rendszer automatikusan szabályozza a vontató jármű kormányzási szögét 5 km/h sebességig és 15 százalékos emelkedőn. Az MBUX-ba is integrálva van, és intuitív módon kezelhető. Amellett, hogy tolatás közben stabilizálja a kombinációt, a rendszer most először képes a vezető által meghatározott, akár 90°-os kanyarokban is megvezetni. Automatikusan kormányozza a vontatójárművet és megtartja a kiválasztott szöget. Ez lehetővé teszi a pótkocsi pontosabb elhelyezését. A vezető az „egyenes húzás” funkciót is kiválaszthatja, ha az utánfutó elérte a kívánt irányt, és egyenesen hátra kell tolatnia. A teljes manőverezési folyamat a központi kijelzőn különböző kameraperspektívákból követhető. A dinamikus vonalak a pályát és a jármű szélességét mutatják.

HALLGASS EXKLUZÍV MERCEDES PODCASTOKAT A BEGURULVA.HU CSATORNÁNKON! >>>

Magas szintű passzív biztonság
Akár jobb- vagy balkormányos, benzinmotoros, dízelmotoros vagy plug-in hibrid kivitelben: ütközésbiztonság tekintetében minden modell megfelel a Mercedes szigorú biztonsági előírásainak.

Az elülső és hátulsó ütközésekhez ismert PRE-SAFE® védelmi koncepciókkal együtt a PRE-SAFE® Impulse Side funkció virtuális gyűrődési zónát képez a jármű körül. Opcionálisan elérhető a Driver Assistance Package Plus csomaggal. Mivel oldalirányú ütközés esetén csak korlátozott gyűrődési zóna áll rendelkezésre, az érintett vezetőt vagy az első ülésen ülő utast a jármű közepe felé tolja, és távolabbra kerül az akut veszélyzónától, amikor a rendszer küszöbön álló oldalsó ütközést észlel. Ennek érdekében a rendszer a másodperc töredéke alatt felfújja az első ülések háttámláinak oldaltámaszaiban lévő légkamrákat.

Összességében a GLC Coupé biztonsági koncepciója intelligens kialakítású karosszérián alapul, különösen merev utascellával, szelektíven deformálható ütközési szerkezetekkel, valamint a biztonsági övek, az övfeszítők és a légzsákrendszerek közötti szituációs kölcsönhatásokkal. A jogszabályi követelményeken túl a jármű megfelel a Mercedes-Benz belső tesztkövetelményeinek és a valós balesetekből származó vizsgálati kritériumoknak is.

A jármű szerkezete különösen jól védi az utasokat ütközés esetén. A karosszéria-koncepció minden területet magában foglal – az elülső szerkezetet, az utascellát, az oldalfalakat és a padlószerkezetet. Minden szerkezeti elemet és karosszériaelemet úgy terveztek, hogy ellenálljon az anyagkeverékből és a megfelelő falvastagságból származó igénybevételeknek. Az átfogó koncepció homogén terheléseloszlást és magas energiaelnyelést eredményez, mérsékelt lassulás mellett, amely az utasokra ható. Ezenkívül elegendő védőteret biztosítanak számukra.

Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black
Das neue Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG-Line; Exterieur: Graphitgrau; Interieur: Leder sienabraun/schwarzThe new Mercedes-Benz GLC Coupé: AMG line; exterior: graphite grey; interior: leather siena brown/black

Mild hybrid:

  GLC 200 4MATICGLC 300 4MATICGLC 220 d 4MATICGLC 300 d 4MATIC
Displacementcm³1,9991,9991,9931,993
Rated outputkW/hp150/204190/258145/197198/269
at engine speed1/min6,1005,8003,6004,200
Add. elect. output (boost)kW/hp17/2317/2317/2317/23
Rated torqueNm320400440550
Add. torque (boost)Nm200200200200
Combined fuel consumption (WLTP)[3]l/100 km8.0-7.18.2-7.35.8-5.16.1-5.5
Combined CO2 emissions (WLTP)3g/km182-162185-165152-135160-145
Acceleration
0-100 km/h
s7.96.38.16.4
Top speedkm/h227246225249

 Plug-in hybrid:

  GLC 300 e 4MATICGLC 400 e 4MATICGLC 300 de 4MATIC
  Petrol enginesDiesel
Displacementcm³1,9991,9991,993
Rated output, piston/diesel enginekW/hp150/204185/252145/197
at engine speed1/min6,1005,8003,600
Rated torque, piston/diesel engineNm320400440
at engine speed1/min2,000-4,0002,000-3,2001,800-2,800
Rated output, electric motorkW100100100
Rated torque, electric motorNm440440440
System outputkW/hp230/313280/381245/335
System torqueNm550650750
Rated battery capacitykWh31.231.231.2
Top speedkm/h220239219
Top speed, electrickm/h140140140
Acceleration
0-100 km/h
s6.75.66.4
Combined fuel consumption, rated (WLTP)[4]l/100 km0.6-0.50.6-0.50.5-0.4
Combined CO2 emissions, weighted (WLTP)4g/km15.0-11.015.0-11.013.0-10.0
Combined power consumption, weighted (WLTP)4kWh/100 km22.4-20.222.4-20.222.7-20.3
Electric range (EAER comb.) (WLTP)4km119-131119-131113-130

MERCEDES PODCASTOK A PODCARS.HU OLDALON! >>>

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:begurulva, Begurulva - Autó- és kütyümustra, Begurulva – Autó- és kütyümustra, Begurulva – Autó- és kütyümustra podcast-sorozat, Begurulva podcast, begurulva podcast sorozat, bemutató, GLC Coupé, http://podcars.hu, https://podpad.hu/begurulva-auto-es-kutyumustra, https://www.facebook.com/begurulva, Mercedes, Mercedes GLC Coupé, Mercedes-Benz, Mercedes-Benz GLC Coupé, PodCars, PodCars.hu, podcarss podcast, podcarster, premier, www.podcars.hu

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Hétfőtől tízezer forinttal büntetik a lakossági engedély nélkül parkolókat a IX. kerületben
Next Post: Az amerikai Forbes szerint a Toyota Camry a 2023-as év autója

Kapcsolódó cikkek

  • Kovács Bálint: „Megérte a kockázat, pódium lett a jutalma” Ctrl+C - Ctrl+V
  • Elgázolt egy embert a vonat az újpesti vasúti összekötő hídon Hírek
  • Bemutatkozott az új Suzuki HAYABUSA Bemutató
  • 17 százalékkal esett vissza a használtautó-behozatal tavaly Hírek
  • A Genesis X Convertible Concept állítólag gyártásba megy Bemutató
  • Már csak egy hét maradt a köteleződíj befizetésére! Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • A mozipremier előtt a Cinegón debütál az Egy újságíró meggyilkolása
  • Ritkán járnak a magyar nők egészségügyi szűrővizsgálatokra
  • Két év alatt 100 helyet javított a MATE a QS agrártudományi rangsorában
  • Koevolúciós kapcsolatok tartják fent az élővilágot
  • Szigorít az EU
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • A Honda Pilot gyengén teljesítette az IIHS töréstesztet
  • A hétvégén tesztelik a biztonsági rendszereket
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • Az Almás gesztenyerózsa lett a Magyarország cukormentes tortája háziverseny győztese
  • Tovább folytatódik az együttműködés az RTL népszerű reggeli műsorával
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT