Az új Honda Forza 750 erőforrása és elektronikája
- Az üzemmódkapcsoló 3 gyári és 1 a felhasználó által beállítható karakterisztikát kínál föl
- A kifinomult vezérlőelektronikával felvértezett Honda Állítható Nyomatékszabályozó (Honda Selectable Torque Control, HSTC) 3 üzemmódban működhet
Hogy minden helyzetben ideális legyen a működés, három menetüzemmód áll a pilóta rendelkezésére, ezek közül a bal oldali kapcsolókonzollal vagy a TFT-műszeregységen válaszhat.
ÁLTALÁNOS (STANDARD) állásban középszintre áll be a teljesítményleadás, a motorfék és a HSTC, az ABS ellenben a legmagasabb fokozatban működik.
SPORT programra kapcsolva agresszívvá válik a teljesítményleadás és a motorfék, alacsony szinten avatkozik be a HSTC, az ABS pedig legmagasabb fokozatban teszi a dolgát.
ESŐ (RAIN) üzemmódnál óvatos teljesítményleadás és motorfék jellemzi a Forzát, míg a HSTC és az ABS természetesen a legmagasabb fokozatra vált.
FELHASZNÁLÓ (USER) beállításnál a vezető maga határozhatja meg, hogy alacsony, közepes vagy magas szintű legyen a teljesítményleadás, a motorfék és a HSTC.
Az elektronikus gázmarkolattal, valamint a háromállású Honda Állítható Nyomatékszabályozóval (Honda Selectable Torque Control, HSTC) rendkívül precízen vezérelhető a teljesítményleadás, így mindig maximális lehet a hátsó kerék tapadása.
- szint: minimális beavatkozás és felügyelet a hátsó kerék forgási sebessége felett.
- szint: ez az alapbeállítás. Magabiztossá teszi a pilótát átlagos időjárási és útviszonyok közepette.
- szint: maximális tapadást garantál csúszós útfelületen.
A HSTC természetesen ki is kapcsolható.
A Honda Forza 350-re is felpattantak >>>
Rövidke makogásosdi a Honda Forza 350-ről >>>