Az új Kia Niro EV-vel jó együtt élni
A Niro EV új generációja használóit állítja a középpontba innovatív és egyszerűen működtethető fedélzeti szolgáltatásainak egész sorával
Az ergonomikus kialakítású üléseket kifejezetten kényelemre tervezték; az első utas helye teljesen ledönthető, így különösen magas szintű komfortot kínál
Tágas utastér, páratlanul tágas fejtérrel és hátsó lábhellyel
Tökéletes családi használat: a csomagtartó akár egészen 1 392 literig bővíthető, az orrban kialakított tárolóban pedig kényelmesen elférnek a töltőkábelek
A fékezett vontatmány maximális tömege 750 kg, így a Niro EV-vel az utánfutó-, vagy a lakókocsi vontatása sem jelent akadályt
Az új Kia Niro EV arra született, hogy ne csak megkönnyítse, de élvezetessé is tegye a tisztán elektromos autózás irányába való átmenetet mindazok számára, akik hatékony, gazdaságos és emissziómentes vezetési élményre vágynak.
Magas hatásfokú hajtásláncával és akár 460 km-es, WLTP ciklus szerinti hatótávolságával, élvezetes menettulajdonságaival, high-tech felszereléseivel, látványos formáival és alacsony fenntartási költségeivel az új Niro EV minden részletében azt szolgálja, hogy az elektromos autózás kívánatos és logikus választás legyen mindenki számára.
A tervezési folyamatban mindvégig kiemelt szempontként szerepelt az egyszerű használhatóság: a Niro EV okos megoldások egész sorával egyszerűsíti a mindennapi autózást. Így a Kia új crossoverével könnyű és élvezetes is együtt élni.
Tágas és igazán kényelmes tér
A Niro EV utastere otthonos és kényelmes, s ebben az új, korábbinál nagyobb padlólemeznek is fontos szerepe van. 4 420 mm-es hosszával, 1 825 mm-es szélességével, 1 570 mm-es magasságával és 2 720 mm-es tengelytávjával az új Niro EV-nek mindene megvan ahhoz, hogy különlegesen tágas utastérrel és nagy csomagtérrel várja használóit.
Az elöl utazók különleges kényelemben ülhetnek ergonomikus kialakítású, fűthető és szellőztethető üléseikben. A memóriafunkcióval több vezető beállításai is eltárolhatók és egyetlen gombnyomással egyszerűen elő is hívhatók. Az első utas kényelmét különleges komfortülés is szolgálja: ha az autó áll, az ülés felemelhető és hátradönthető, így az utas optimális kényelemben várakozhat például egy-egy útközbeni töltés során.
Mindkét első ülés különleges, vékony kialakítású. Vázuk 30 mm-rel keskenyebb a korábbinál, ami közel 30 százalékos vastagságcsökkenést jelent. A kétfokozatú fűtéssel felszerelt, síneken előre-hátra tologatható hátsó sorral az új Niro EV utasainak kényelme tökéletes, a hátsó fejtér 967, a lábhely pedig 938 mm-es.
Méretes csomagtér
Egy-egy családi kirándulás alkalmával, vagy akár egy egyszerű bevásárláskor a Niro EV rengeteg csomagot képes elnyelni. A csomagtartó alapmérete 475 liter, de ez a 40/60 arányban osztott hátsó ülések előre döntésével gyorsan és egyszerűen 1 392 literre bővíthető.
Az újrahasznosított műanyagból készülő (PET) kalaptartó összehajtható és napellenzőként is használható, használaton kívül pedig a csomagtartó üregében egyszerűen tárolható.
A Niro EV orrában 20 literes tároló várja a holmikat a motorháztető alatt, a töltőkábelek is kényelmesen és egyszerűen tárolhatók itt. A töltőcsatlakozót az autó első maszkjának közepébe integrálták, így minden töltési helyen egyszerűen könnyen elérhető. A Niro EV hajtáslánci akkumulátoráról külső elektromos berendezések is működtethetők, az ehhez szükséges adapter szintén jól elfér az első csomagrekeszben.
Az első ülések közötti konzol többféle tárolási lehetőséget kínál: használható pohártartóként, az áthelyezhető térelválasztóval pedig akár akkora üreg is kialakítható, amibe belefér egy laptop. A középkonzolon úgy helyezkednek el az infotainment és a fűtés-szellőzés kezelőszervei, hogy mindkét első utas könnyen eléri őket, és külön előny, hogy az egyes funkciók használatához nem kell a menürendszerben keresgélni.
Bár az elektromos autók vontatókapacitása általában korlátozott, az új Niro EV 750 kilós fékezett és 300 kilós fékezetlen utánfutó vontatására alkalmas.
Az új Niro EV Magyarországon nyár első felében lesz elérhető