Az új Mercedes-AMG GT Coupé belső kialakítás

Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ Coupé (Kraftstoffverbrauch kombiniert WLTP 14,1 l/100 km, CO2-Emissionen kombiniert WLTP 319 g/km); Exterieur: Hightechsilber metallic; Interieur: Leder MANUFAKTUR Tartufobraun;Kraftstoffverbrauch kombiniert WLTP 14,1 l/100 km, CO2-Emissionen kombiniert WLTP 319 g/km* Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ Coupé (combined fuel consumption: 14.1 l/100 km, combined CO2 emissions: 319 g/km); exterior: Hightech Silver metallic; interior: leather MANUFAKTUR Tartufo Brown.;Combined fuel consumption: 14.1 l/100 km, combined CO2 emissions: 319 g/km*

  • A belső tér kiszolgálja a sportos célcsoportot, valamint a maximális kényelemre vágyó vásárlókat
  • Az elegáns anyagok, az aprólékos megmunkálás és a részletekre való odafigyelés a belső térben is kiemeli a luxus magas színvonalát
  • A pilótafülke kialakítása egészen a középkonzol központi kijelzőjéig a vezetőre összpontosít, és harmonikus összbenyomást kelt.
  • A teljesen újratervezett méretkoncepció 2+2 üléssel több funkciót és belső teret kínál egyszerre
  • Az MBUX infotainment rendszerhez számos AMG-specifikus megjelenítési stílus és különböző módok állnak rendelkezésre

Az új méretkoncepció első alkalommal tesz lehetővé opcionális 2+2 üléses konfigurációt. Ez még sokoldalúbbá teszi az új AMG GT Coupé-t. A hátsó ülések alkalmasabbá teszik a mindennapi használatra, és legfeljebb 1,50 méter magasak számára kínálnak helyet (gyermeküléssel 1,35 méteres gyermekek számára). Ha nincs szükség további ülésekre, a háttámlák lehajthatók, így a csomagtér jelentősen kibővül, akár 675 literesre is.

Repülési ihletésű műszerfal

A szimmetrikus műszerfalat erőteljes szárnyként tervezték, és egy felső és egy alsó részből áll. A fénypont a négy horganyzott turbina fúvóka. Felületük erőteljes elektromos kupolákat alkot, amelyek a műszerfalba áramlanak. A műszerfal alsó része simán kifolyik a középkonzolból, zökkenőmentesen összekötve a két elemet.

A szimmetria ellenére a pilótafülke kialakítása egyértelműen a vezetőre helyezi a hangsúlyt: a műszercsoport nagy felbontású, 12,3 hüvelykes LCD-képernyője nem szabadon álló, hanem egy csúcstechnológiás védőszemüvegbe van integrálva. Ez megakadályozza a napfény által okozott tükröződést.

Középkonzol érintőképernyővel álló formátumban

A középkonzol választja el a vezetőt és az első utast. Maximális szélességével és meredek lejtésével a műszerfal alsó részébe folyik. A középkonzol funkcionális és vizuális központi eleme a háromdimenziós kupola teteje, amely elöl és hátul áttöri a bőrfelületeket. A NACA légbeömlő jelével továbbviszi a motorsportból származó géneket. Ez a dizájnelem így az AMG-re jellemző stíluselemmé válik a belső térben. A NACA légbeömlő szinte zökkenőmentesen egyesül a 11,9 hüvelykes multimédiás érintőképernyővel. A portré formátum egyértelmű előnyöket kínál, különösen a navigáció szempontjából, valamint nagyobb ergonómiai szabadságot kínál. Az érintőképernyő a két központi, kiváló minőségű kész szellőzőnyílás között lebeg, digitális kontrasztként az érzelmes dizájnelemekkel.

Az ajtólapok a jól kiegyensúlyozott belső térbe vannak beépítve

A középkonzolhoz hasonlóan az ajtók felületei is a műszerfalból áradnak. Az eredmény egy dekoratív varrással díszített színátmenet, amely keretbe foglalja a teljes belső teret, és áthalad az oldalsó turbina fúvókákon. Az ajtó közepe érzéki rétegtopográfiaként van kialakítva. Egy másik figyelemfelkeltő, a húzófogantyú szintén a középkonzolhoz hasonló kialakítású. Az ajtókban ismétlődő anyagok és felületkezelések, egyensúlyérzést keltenek a belső térben. Kiváló minőségű, valódi fémből készült Burmester hangszórók kerültek az ajtókba, perforált mintázattal, amely vizuálisan is feltűnő.

Szoborszerű üléskialakítás

A standard elektromosan állítható AMG sportülések avantgárd üléskialakítása ügyesen játszik a rétegekkel és a hajtásokkal. Így az ülések könnyebbek és kevésbé terjedelmesek. A tökéletes ergonómia és a progresszív varrás- és varrásminták teszik teljessé a csúcstechnológia, a teljesítmény és a luxus szimbiózisát. A vezető és az első utas ülésfűtése külön szabályozható az ülésekhez és a háttámlákhoz. Három fokozatú ülésszellőztetés is elérhető.

Opcionális AMG Performance ülések

A standard sportülések önmagukban is kiemelkedő kényelmet és oldaltartást biztosítanak. Az opcionális AMG Performance ülések integrált fejtámlákkal még sportosabbak. A Sport, Sport+ és RACE vezetési módokban az opcionális többkontúrú ülések oldaltámaszai automatikusan megfeszülnek, hogy mindenkor optimális tartást biztosítsanak.

A különféle kárpitozási lehetőségek széles választéka a kényelmestől a teljesítményorientáltig terjedő opciókat is tükrözi. Választható egy- vagy kéttónusú Nappa bőr, a különösen kifinomult MANUFAKTUR Nappa bőrkárpit gyémántvarrással vagy a Nappa bőr sportos kombinációja MICROCUT mikroszálas és kontrasztos varrással sárga vagy piros színben. Felfújható légpárnák és három masszázsprogram a többkontúrú vezető- és első utasülésekben opcionálisan elérhető a hosszabb utakon való extra kényelem érdekében. Az ENERGIZING Plus csomag pedig olyan ülésfunkciókat kombinál, mint a masszázs és a különböző világítási hangulatok, hogy serkentő vagy pihentető kényelmi programokat hozzon létre.

AMG Performance kétküllős kormánykerék

A zökkenőmentesen beépített gombokkal ellátott AMG Performance kormánykerék kézzelfogható és látható hozzáadott értéket is kínál. A három lekerekített kettős küllő a stabilitást könnyedséggel ötvözi. Az alul lapított kormány peremét Nappa vagy Nappa bőr/mikroszálas MICROCUT fűtik. Egy érzékelő szőnyeg is tartozik hozzá a kézfogás észleléséhez. Ha a vezető bizonyos időre leveszi a kezét a kormányról, egy figyelmeztető kaszkád indul el, amely ha a vezető inaktív marad, aktiválja az Emergency Stop Assist funkciót.

A gombok vizuális és technikai jellemzők. Zökkenőmentesen integrálódnak a vízszintes kettős küllők felületébe. A szimbólumok tapintható érintései megkönnyítik a kezelést. A műszercsoport a kormánykerék felső küllőinek bal oldali érzékelőfelületén, míg a médiakijelző a jobb oldali érzékelőfelületen keresztül működtethető. A tempomat/DISTRONIC (balra) és a telefon/kihangosító/hangerőszabályzó (jobbra) kezelőszervei az alsó küllőkön találhatók.

Az alapfelszereltséghez tartozó két kerek AMG kormánygomb intuitív kezelést, világos, színes LCD-kijelzőket és modern ikonokat kínál. Használhatók a fontos vezetési funkciók és a vezetési módok vezérlésére. A megszokott módon forgatással (beállító gyűrű) vagy megnyomásával (kijelző gomb) működnek. A kiválasztott beállítás megjelenik a kijelzőn, amely közvetlenül a megfelelő gombba van integrálva. Az AMG SPEEDSHIFT MCT 9G sebességváltó manuálisan is precízen és gyorsan váltható a kormánykerék perem mögött, bal és jobb oldalon elhelyezett alumínium váltófülekkel.

Intuitív kezelés és adaptív: A legújabb generációs MBUX (Mercedes-Benz felhasználói élmény)

A második generációs MBUX rendszer egyes funkciói és működési felépítése megegyezik az S-osztályéval. Ezeket alaposan kiegészítették vagy felváltották az AMG-specifikus tartalmak és nézetek. Öt megjelenítési stílus közül választhat: Classic, Sport, Supersport, TRACK PACE és Discreet. Az AMG-specifikus Supersport stílus különféle tartalmak megjelenítésére kínál lehetőséget, mint például az aktuális motoradatok, a különböző járműalkatrészek hőmérsékleti adatai, az aktuális járműbeállítások és az audio/média menü. A többi megjelenítési stílust is az AMG követelményeihez igazították. Az olyan exkluzív menüelemek, mint az „AMG Performance” vagy az „AMG TRACK PACE”, hangsúlyozzák a sportos karaktert.

Az önálló tartalom tartalmazza a versenypálya beállításait, a különféle vezetési paraméterek konfigurációját, mint például a kézi sebességváltó, a járműhang, a futómű beállításai, az ESP® és az aktív hátsó légterelő.

Az AMG Performance menüben a vezető egy ujj érintésével sokféle adathoz férhet hozzá: a teljesítménytől, nyomatéktól és oldalgyorsulástól az összkerékhajtás teljesítményeloszlásáig és a jármű aktuális állapotáig, beleértve a gumiabroncsnyomást és a folyadékot is. hőmérsékletek. A vezető láthatja az első és a hátsó kerék tengelyét, valamint az olajnyomást a félaktív gördülésstabilizáló rendszerben.

A belső tér a kiterjedt hardver- és szoftverfejlesztés révén még digitálisabbá és intelligensebbé válik. Az LCD-képernyők ragyogó kilátásai megkönnyítik a jármű és a kényelmi funkciók vezérlését. A műszercsoport és a központi kijelző tökéletesen összehangolt. A megjelenés különböző megjelenítési stílusokkal és egyénileg választható főnézetekkel személyre szabható.

A központi kijelző alatti vezérlőpulton található kapacitív kijelzőgomb segítségével a vezető különféle funkciókat választhat, mint például a média hangerejét, az asszisztens rendszereket, a járműfunkciókat, vagy akár a megfelelő vezetési módot a „Kényelem”-től a „RACE”-ig.

Az opcionális head-up kijelző hozzájárul a nyugodt vezetéshez, mivel a vezetőnek nem kell levennie a tekintetét az útról. Három dimenzióban jeleníti meg a releváns információkat és műveleteket a valós vezetési helyzetben és környezetben. Különféle stílusok közül is választhat. Felszereltségtől vagy egyéni ízléstől függően a környezeti világítás 64 különböző színben keretezi az exkluzív belső teret. A „diszkrét” megjelenítési stílus a környezeti megvilágítással párosul. Összesen hét háttérszín közül választhat, amelyek mindegyike a 64 szín valamelyikéhez van hozzárendelve. Ezek közé tartozik két exkluzív AMG háttérszín.

AMG TRACK PACE: Adatgyűjtő versenypályán való használatra

Az AMG TRACK PACE, a virtuális versenymérnök alapfelszereltség. A szoftver az MBUX infotainment rendszer része, és több mint 80 járműspecifikus adatot (pl. sebesség, gyorsulás, kormányszög, fékpedálnyomás) rögzít másodpercenként tízszer versenypályán való vezetés közben. A „Telemetria” képernyő 40 paramétert tud élőben megjeleníteni, egyszerre legfeljebb négyet.

A kör- és szektoridők a multimédiás kijelzőn, a head-up kijelzőn és a műszercsoporton is megjelennek, valamint további oktató- és elemzőeszközök. A kiválasztott versenypályák, például a Nürburgring és a Spa-Francorchamps előre konfigurálva vannak. Lehetőség van a vezető saját útvonalainak rögzítésére is. A head-up kijelzőn található versenynavigáció mutatja az ívek szögét és a fékezési pontokat, segítve a versenyzőt a versenyvonal megtalálásában. Az MBUX kiterjesztett valóság funkciójával a multimédiás kijelzőn is megjeleníthető egy tárolt műsorszám sora. Ezzel a pilóta javíthatja köridejét, akárcsak egy virtuális oktató esetében. Gyorsulási és lassulási értékek is mérhetők és tárolhatók.

Az új Mercedes-AMG GT2 PRO