Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Az új SportSmart TT-vel a Dunlop belép a kombinált trackday -versenypályás- és országúti abroncs szegmensbe

Posted on 2017.12.28.2017.12.27. By Iroda Távirati

 

  • A Dunlopé a legfrissebb és leginnovatívabb hypersport kínálat.
  • Egy évtizede tartja az első helyet a Dunlop a kombinált versenypályás/országúti szegmensben
  • A mostani a negyedik, új Dunlop Hypersport abroncs 10 hónapon belül
  • A Dunlop az új termékben FIM Endurance világbajnokságon győzelmet arató technológiákat alkalmazza

A Dunlop 2018 márciusában vezeti be negyedik, új abroncsát a hypersport portfólióján belül. A Dunlop SportSmart TT-t a legújabb sportmotorokkal és nagy teljesítményű roadsterekkel motorozók igényeinek kielégítésére fejlesztették ki, azok számára, akik ugyanazt az abroncsot kívánják használni a versenypályán és az országúton is.  A SportSmart TT elnevezés a Dunlop országúti fókuszú SportSmart termékcsaládjából ered, kiegészítve a „Track Technology”-ra (Versenypálya Technológia) utaló TT betűkkel.

A SportSmart TT bevezetésével a Dunlop a piac egy olyan részére tér vissza, amelyben utoljára több mint egy évtizeddel ezelőtt a híres Qualifier RR abroncsával volt jelen. A SportSmart TT az elmúlt egy évben bevezetésre kerülő negyedik Dunlop hypersport abroncs. Megkoronázza a Dunlop tavaly bejelentett stratégiáját, miszerint a vállalat a szegmensben új megközelítést alkalmazva újradefiniálja kínálatát, „minden motorosnak a számára megfelelő abroncsot” kínálva.

A Dunlopé a legfrissebb és leginnovatívabb hypersport kínálat.

  • Professzionális motorosok – D213 GP Pro – bevezetve 2017 nyarán
  • Rutinos pályamotorosok – GP Racer D212 – bevezetve 2017 januárjában
  • Tapasztalt pályamotorosok, országúti használattal: SportSmart TT –2018 márciusában kerül bevezetésre
  • Országúti motorosok, időnként versenypályás használattal – SportSmart2 Max – bevezetve 2017 márciusában

„Nincs még egy olyan abroncsgyártó, aki az elmúlt évben hypersport portfóliója minden abroncsát teljesen lecserélte volna. A termékbevezetések intenzív évét követően a miénk a legfrissebb és leginnovatívabb kínálat a piacon. Ez jól mutatja, hogy a Dunlop kiemelt figyelmet fordít új technológiák kifejlesztésére, amelyek a hypersport motorosok minden csoportja számára kínálnak előnyöket, és bizonyítják azt a rugalmasságot, amely révén gyorsan és hatékonyan ültetjük át a versenygyőzelmek során szerzett tapasztalatokat kínálatunkba” – mondta Andy Marfleet, a Dunlop Motorcycle Europe marketingigazgatója.

Az FIM Endurance világbajnokságon győzelmet arató technológiák

Az elmúlt év amellett, hogy a Dunlop részéről új termékek intenzív bevezetését hozta, a versenypályákon is rendkívül produktív 12 hónapnak bizonyult. Az Isle of Man TT Superbike, illetve Senior kategóriáiban győztes Ian Hutchinson, illetve Michael Dunlop mellett az FIM Endurance világbajnokságon diadalmaskodó GMT94 is Dunlop abroncsokat választott, többek között a Bol d’Or-on és a 24 órás Le Mans-i versenyen.

Ezekre a versenyekre a Dunlop egy kiváló tapadást és tartósságot biztosító új motorsport polimert fejlesztett ki. Az új Dunlop SportSmart TT-hez alkalmazott verseny-futókeverék bizonyítottan képes konzisztens teljesítményt nyújtani az üzemi körülmények széles tartományában, ami létfontosságú a vegyes versenypályás és országúti használathoz.

Az érintkezési felület optimalizálásának céljából a Dunlop az innovatív NTEC technológiáját fejlesztette tovább a SportSmart TT-n. Az új NTEC RT technológia versenypályán való motorozáskor lehetővé teszi a hátsó abroncsnyomás finomhangolását az abroncslenyomat maximalizálásához. Ennek köszönhetően országúti használat során a motorosok a sztenderd gyártói nyomást alkalmazhatják, míg a pályán akár 24%-kal növelhetik az érintkezési felületet.

„A két technológia a kulcsa a SportSmart TT teljesítményének. 2018 márciusában, az abroncs tényleges bemutatásakor két további technológiát fedünk majd fel. E négy újdonság ötvözése olyan abroncsot eredményezett, melynek saját, speciális helye van a Dunlop hypersport portfólióján belül. Négy új abronccsal a hypersport szegmensben most már valóban minden motorosnak a maga abroncsát kínáljuk – az országúton és a versenypályán egyaránt” – tette hozzá Marfleet.

A Dunlop Europe

A motorsportban kiemelkedő sikereket elérő Dunlop a nagy, és az ultra nagy teljesítményű abroncsok egyik vezető gyártója. A Dunlop az Endurance bajnokságban a Suzuki Endurance Race Team, a Honda Racing és a GMT94 Yamaha technológiai partnere, továbbá az FIM Moto2 és a Moto3 Világbajnokságok hivatalos abroncsszállítója.

Az Endurance motorversenyeket már egy évtizede a Dunlop Europe csapatai és versenyzői uralják: a 2016-os FIM Endurance Világbajnokságot a Suzuki nyerte, míg a Man-szigeti TT-n John McGuinness minden egyes győzelmét Dunlop abroncsokon aratta.

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Előzetes letartóztatásban a salgótarjáni halálos gázolás gyanúsítottja
Next Post: Vádat emeltek a Szentendrei úti halálos baleset okozójával szemben
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Sleaford Mods új dallal vezeti fel közelgő anyagát
  • Rekordszámú vendég érkezik a 12. Szemrevaló Filmfesztiválra
  • Itt az új Ed Sheeran lemez
  • Nem kell, hogy minden évben ránk rontson az allergia!
  • Egyre elterjedtebb, de még mindig sok a tévhit a munkaerő-kölcsönzés körül
  • Jobb, mint a Lego? A MEGA Barbie Corvette klasszikusan menő, és előrendelhető
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.30.) –  Honda Shogo
  • Hétvégén szezonzáró futam a fotelralisták bajnokságában
  • Van képünk hozzá (23.09.29.) –  Subaru BRZ STI Sport Japan
  • A legjobb üzemanyag fogyasztással rendelkező tehergépkocsi a Scania Super
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Banktudós egyetemisták kerestetnek a teszten
  • A Lego tovább tesztel, de jelenleg lemondott az újrahasznosított műanyagból készített építőkockák gyártásáról
  • Magyar háztartások egyre kevesebb élelmiszert pazarolnak
  • Vajon hizlalnak-e a sós nassolnivalók?
  • Úton a fenntartható élelmiszeripar felé
  • Erre kell odafigyelni a tökéletes kávéélményért
  • Érik a magyar körte, október végéig szüretelik
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A 2024-es Honda NT1100 Dupla Kuplungos Automatikus Váltója Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása és elektronikája Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve Bemutató
  • A vadonatúj WR450F Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 stílusa és felszereltsége Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató
  • A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT