Azonos különbség

  • A Theon Design felújított és továbbfejlesztett Porsche 911 (964) megbízásaihoz teljes körűen körvonalazott egyedi tervezési folyamat
  • Holisztikus, rögeszmésen túli megközelítés, amelyet az autóipar korábbi tervezője és a Theon Design alapítója, Adam Hawley vezetett
  • Tisztelettel visszhangozza a Porsche módszertanát és mérnöki etoszát, keveredve
    OEM szintű digitális folyamatok, kézzel készített kivitelezéssel az abszolút pontosság érdekében
  • A 3D CAD adatok teljes képet adnak a járműről, így jobban szabályozható az alkatrészek kölcsönhatása
  • Az acél és a szén alkatrészek gyártási folyamata biztosítja a tökéletes illeszkedést, kivitelezést és szimmetriát az autó egész területén
  • A szépség több, mint a bőr mélye – a Theon Design megbízás minden része „A-felület”
  • Az Egyesült Királyság „Motorsport Valley” -én belül található Theon Design élvonalbeli technológiákat és prémium beszállítókat alkalmaz a globális ügyfélkör kiszolgálása érdekében

Videó >>>

A Theon Design feltárja annak a figyelemre méltó tervezési folyamatnak a részleteit, amely minden felújított és továbbfejlesztett Porsche 911 (964) megbízás megalkotásába beletartozik. felhívja az OEM + -ot.

A vállalat középpontjában Adam Hawley alapító, több mint évtizedes tapasztalattal rendelkező autótervező dolgozik, amely számos neves OEM-nél dolgozik, köztük a BMW-nél, a JLR-nél, a Lexusnál és a Lotus-nál, mind a koncepció, mind a sorozatgyártású autókon – valamint az Airbus A380-on . Hawley természetesen szintén a Porsche rögeszméje, ezért eredendően tiszteli a márkát. Ez az OEM-szintű tervezési szakértelemmel és a kézművesség szépségével kombinálva hozza létre Theon egyedülálló alkímiáját.

“A Theon Designnál túl vagyunk a részletek rögeszméjén” – magyarázza Hawley . „Design-vezérelt vállalat vagyunk, egyetlen céllal: a klasszikus Porsche fejlesztése az OEM-szerű megközelítés robusztusságának alkalmazásával, de csak kis szakértői csoporttól származó kivitelezéssel. Szeretjük ezt OEM-nek hívni +, és ez biztosítja a lehető legmagasabb minőséget, felületet és általános esztétikát. ” 

Hawley és szakértői csapata minden megbízásukkal tisztelettel tisztelegnek a Porsche gazdag öröksége iránt, modern technikák alkalmazásával, modern megközelítéssel, minden területen megtalálható megközelítéssel, ami azt jelenti, hogy a vállalat a „Cél tisztasága” szellemében áll.

FOTÓK >>>

Theon: az OEM + design életre keltése
A folyamat kezdetén Hawley minden egyes alkatrészt megvizsgál, legyen az karosszéria, lökhárító vagy ülés, és feltesz egy egyszerű kérdést: hogyan lehetne javítani?

A bonyolultság megszűnik, a könnyedség fokozódik, és a Porsche modellek inspirációt vártak. “Ez gyakran egyszerű megoldásokat eredményezhet, és lehetővé teheti számunkra, hogy a klasszikus dizájnt a kortárs jellegzetességével integráljuk, miközben biztosítjuk, hogy az összes alkotóelem vizuálisan jól illeszkedjen egymáshoz” – mondja Hawley. 

Az ötleteket mind kézzel, mind a Photoshopban felvázolják, amíg Hawley meg nem teremti a tökéletes formát. Ezután megkezdődhet a valóra váltás folyamata. Az alkatrészek 3D tervező szoftverben vannak beépítve, hogy megerősítsék a megjelenést és illeszkedjenek a környező alkatrészekhez. A CAD adatok lehetővé teszik, hogy Hawley bármilyen szögből megtekinthesse a jármű és az alkatrészek különböző aspektusait, teljes képet adva az alkatrészről, biztosítva nemcsak azt, hogy az esztétika működjön, de a tűrések is a lehető legszűkebbek legyenek.

Miután megelégedett, 3D-nyomtatással vagy CNC-megmunkálással készítik el a tervezési megerősítő prototípusokat. Ezeket aztán be lehet szerelni egy járműbe, hogy megbizonyosodjon arról, hogy minden a várakozásoknak megfelelően alakult ki, és az alkatrész testében megfelelőnek tűnik. Innen hozhatók létre öntőformák vagy végső alkatrészek az autókhoz.

Visszaállított, majd továbbfejlesztett
Minden Porsche 964 donorkocsit teljesen lecsupaszítottak, és minden alkotóeleme készen állt a módosításra, festésre, porfestésre vagy az eredeti Porsche szín és stílus visszaállítására. Ha egy alkatrészt nem lehet helyreállítani vagy módosítani, akkor azt teljesen kicserélik.

Annak érdekében, hogy az összes panel megfelelően illeszkedjen a karosszériához, az autókat egy rakatra helyezik, hogy a Theon Design megerősítse, hogy az alváz egyenes. Az elülső részt ezután úgy módosítják, hogy eredeti Porsche „hosszú motorháztető” használható legyen. Mint az összes panelt, az első válaszfal panelt is az autóhoz az eredeti Porsche módszertan szerint alkalmazzák. Ezután hozzáadják a kerékíveket, függetlenül attól, hogy acélból vagy szénből készülnek-e, 3D CAD modellek segítségével. 

Az olyan acél karosszériájú autók esetében, amelyek kerékív ívmódosítást igényelnek, a fa tervezõket kivágták a 3D-s tervezési adatokból, biztosítva ezzel az autó sokkal szigorúbb tûréshatárokhoz való megépítését. Az acélt Theon magasan képzett iparművészei alkotják kézzel, és az újonnan elkészített boltívek a Porsche hegesztési technikákkal az eredeti panelekhez csatlakoznak. 

Szén karosszériájú autók esetében az összes panelt a 3D tervadatokból megmunkált öntőformákból gyártják, az íveket pedig ugyanazokkal a hegesztő- és csavarperemmel gyártják, mint az eredeti Porsche alkatrészek.

Precíziós gyártás
Az acél és a szén alkatrészek gyártási folyamata biztosítja a tökéletes illeszkedést, felületet és szimmetriát az autó egész területén. Az oldalsó és a hátsó lámpa alváznyílásait is módosítják, felhasználva a korai 911-es fémmegmunkálást. 

Időbe telik a nem kívánt rögzítések és konzolok eltávolítása, hogy a héj a lehető legtisztább legyen. És miután az összes panelt hegesztették vagy ragasztották, az autó festésre megy. A Theon Design a klasszikus Porsche színek széles választékát kínálja, vagy az ügyfelek választhatnak egy teljesen egyedi színt. 

„A Porsche szellemisége átáramlik mindazt, amit csinálunk. Például az üzembe helyezésünkhöz választott gumiabroncs és kerekek ugyanolyan százalékos méretben növekednek elöl-hátul, mint egy klasszikus 911-es modellnél – tehát bár az ívek sokkal szélesebbek lehetnek, minden arányos ”- mondja Hawley. „Szeretünk tanulni mindabból, amit a Porsche az évek során tett, és kihasználjuk az újabb modellek és a speciális kiadású autók technológiáját.

„Például az üzembe helyezett ajtókilincsek valójában új, eredeti Porsche alkatrészek, amelyeket 1974 előtti 911-eseken használtak, a megmunkált alumínium tükrök mégis a 2018-as 991 Speedster koncepció ihlette és elektromosan állíthatók. Ezek a részletek tökéletesen beillesztik Theon egyedülálló megközelítését, hogy inspirációt merítsen a Porsche minden korszakából. ”

Dinamikus tervezés a legjobb
A klasszikus 911-esek ihlette motortér lecsökkent, így a lapos hathengeres erőforrás a lehető legjobb módon mutatható be. A korszerű 911-es versenyautók üvegszálas egységére emlékeztető egyedi, egyrészes szénszálas burkolatba csomagolva ez a modern motorsport-alapú anyag tiszta és céltudatos megjelenést kölcsönöz, amelyet az egyes fojtószelepházak hangsúlyoznak.

Visszatérve az utastérbe, az apró érintések segítenek a Theon Design megközelítésének kiteljesítésében az újratervezett órákkal és mérőkkel, amelyek a 911-es évek elejére emlékeztetnek. A belső tér minden részletét a tervezés vezérli, és teljes mértékben együttműködési folyamat a tulajdonosával. Az ügyfelek megadhatják a Recaro első üléseit, amelyeket félanilin bőrből készítenek, testre szabott szövésekkel és kontrasztos csíkokkal. Ezeket a funkciókat szénszálas részletekkel lehet keverni, például a középkonzolt, amelyet szénszálból építenek, majd bőrbe csomagolnak. 

„A legújabb HK002-es autónk Nardi kormányát egyedi varrással készítettük, hogy Nardi maga illeszkedjen az autó belsejéhez ” – magyarázza Hawley. „A továbbiakban örömmel mondhatjuk, hogy minden megbízásnak felajánljuk a Nardi által szegélyezett kereket. Ez a figyelmesség részletesen érvényes – még a „frunk” is ugyanolyan kitűnő szintre készül, mint az autó többi része, szabadon álló szén oldalsó „hüvelyekkel” és bőrbe burkolt szénszálas üzemanyagtartály fedéllel.

” Filozófiánk az, hogy minden részlet számít ” – folytatja Hawley. – És ez a bőr alatt is érvényes. Lehet, hogy a tulajdonos nem látja az autó 90 százalékát, de a részletekre ugyanaz a figyelem irányul, függetlenül attól. Minden egyes komponenst „A-felületként” kezelünk. Theonnál a példaértékű tervezés vezeti az egész folyamatot. Erre épülünk. ”

A Theon Design jutalékai 300 000 fontnál kezdődnek. Minden autó teljesen egyedi együttműködés az ügyféllel, és 18 hónapot vesz igénybe.