CRF1100L Africa Twin Adventure Sports műszaki adatok
Műszaki adatok
ERŐFORRÁS | |
Váz típusa | Négyütemű, folyadékhűtésű, nyolcszelepes, soros, kéthengeres 270 fokban elékelt főtengellyel, Unicam hengerfejjel és SOHC-vezérléssel. |
Összlökettérfogat | 1084 cm3 |
Furat x löket | 92,0 mm x 81,5 mm |
Sűrítési viszony | 10,1:1 |
Legnagyobb Csúcsteljesítmény | 75 kW (102 LE)/7500 f./perc |
Legnagyobb forgatónyomaték | 105 Nm/6250 f./perc |
Zajszint | L-urban (városi környezetben): 73,2 dB, L-wot (teljes gázon): 78,9 dB (hagyományos váltóval) L-urban (városi környezetben): 73,7 dB, L-wot (teljes gázon): 79,6 dB (DCT-vel) |
Olajmennyiség | 4,8/4,3 L (5,2/4,7 L DCT erőátvitellel) |
ÜZEMANYAG-BEFECSKENDEZŐ RENDSZER | |
Porlasztás | PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező |
Üzemanyagtartály befogadóképessége | 24,8 L |
Szén-dioxid-kibocsátás | 112g/km (hagyományos váltóval) 110g/km (DCT-vel) |
Üzemanyag-fogyasztás | 4,9 L/100 km (hagyományos váltóval) 4,8 L/100 km (DCT-vel) |
ELEKTRONIKAI RENDSZER | |
Indítás | Önindító |
Akkumulátor típusa és kapacitása | 12V/6 Ah, Li-ion akkumulátor |
Generátor legnagyobb teljesítménye | 0,49 kW/5000 ford./perc |
ERŐÁTVITEL | |
Tengelykapcsoló felépítése | MT: Nedves, többtárcsás, spirálrugókkal, alumínium rásegítővel és nyomatékhatárolóval DCT: Két olajfürdős, többtárcsás kuplung spirálrugókkal |
Váltó felépítése | Hatfokozatú, manuális vagy hatfokozatú DCT |
VÁZ | |
Váz típusa | Acél dupla bölcsőváz |
VÁZ ÉS FUTÓMŰ | |
Méretek (hosszúság x szélesség x magasság) | 2330 mm x 960 mm x 1490 mm (1545 mm a legmagasabb állásban rögzített légterelővel) |
Tengelytáv | 1575 mm |
Villaszög | 27,5° |
Utánfutás | 113 mm |
Ülésmagasság | 850/870 mm (Elérhető alacsony és magas, 825 és 895 mm-es ülésmagassággal is) |
Szabad hasmagasság | 250 mm |
Menetkész tömeg | 238 kg (DCT: 248kg) Showa EERATM felfüggesztéssel 240 kg (DCT: 250 kg) |
Felfüggesztés | |
Első fék | Fordított, betétes rendszerű, 45 mm-es Showa teleszkóp, hidraulikus, tekerős előfeszítés-állítással, valamint szabályozható húzó- és nyomófokozati csillapítással. Összenyomódás: 230 mm. Opcióként választható Showa EERATM felfüggesztés 45 mm-es belsőcső-átmérővel és állítható húzó-, illetve nyomófokozati csillapítással. Összenyomódás: 230 mm. |
Hátsó fék | Egy tömbből készülő, alumínium lengővilla Pro-Link himbarendszerrel és gáztöltésű Showa központi rugóstaggal. Hidraulikus, csavaros előfeszítés-állítás, szabályozható húzófokozati csillapítás. Kerékmozgási tartomány: 220 mm. Extraként elektronikusan állítható EERATM felfüggesztés is elérhető, mely monoblokk alumínium lengőkarra és Pro-Link Showa gázfeltöltésű lengéscsillapítóra épül, gombnyomásra hidraulikusan szabályozható előfeszítés-állítással, húzó- és nyomófokozati csillapítással. Kerékmozgási tartomány: 220 mm. |
KEREKEK ÉS ABRONCSOK | |
Első | 21M/C x MT 2,15 méretű, fűzöttküllős kerék alumíniumráffal |
Hátsó | 18M/C x MT 4,00 méretű, fűzöttküllős kerék alumíniumráffal |
Felniméret elöl | 21″ |
Felniméret hátul | 18″ |
Abroncs elöl | 90/90-21M/C 54H (belső nélkül) Bridgestone Battlax Adventurecross Tourer AX41T Metzler Karoo Street |
Abroncs hátul | 150/70R18M/C 70H (belső nélkül) Bridgestone Battlax Adventurecross Tourer AX41T Metzler Karoo Street |
FÉKRENDSZER | |
ABS típusa | Kétcsatornás ABS helyzetérzékelővel (IMU) Kétcsatornás, IMU-val kiegészített, választható on- és off-road-beállítással |
Első fék | Két úszóágyazású, hullámos peremű, 310 milliméter átmérőjű tárcsa alumíniumaggyal, négydugattyús féknyergekkel és szinterbetétekkel |
Hátsó fék | Hullámos peremű, 256 milliméter átmérőjű tárcsa szinterbetétekkel és kétcsatornás, kikapcsolható hátsó blokkolásgátlóval |
MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA | |
Műszerek | 6,5”-os képátlójú, érintőképernyős Multiinformációs Kijelző |
Lopásvédelem | Indításgátló és riasztó (utóbbi opcionális) |
Fényszóró | LED |
Hátsó lámpa | LED |
Elektromos rendszer | Nappali menetfény (DRL) és Kanyarvilágítás, Bluetooth®-kapcsolattal rendelkező műszeregyég, Apple Carplay®, Android Auto®, USB-csatlakozó, automatikusan kikapcsoló irányjelző, sebességrögzítő (tempomat), vészvillogó, IMU, HSTC és Egykerekezés-gátló |
** Kérjük, vegye figyelembe, hogy az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatokat a Honda rögzítette a WMTC-szabványnak megfelelően. A teszteket görgőpadon, a jármű szériaváltozatával, csak vezetővel, utas és kiegészítő felszerelések nélkül végezték. Az aktuális üzemanyag-fogyasztást a vezetési stílus, a motor állapota, az időjárási és útviszonyok, a guminyomás, a felszereltség, a csomagok és az utasok súlya, illetve mérete, valamint egyéb tényezők befolyásolhatják.