CS go! Itt az új BMW M2 CS

19” méretű keréktárcsák Michelin Pilot Sport Cup 2 gumiabroncsokkal

Az új BMW M2 CS 19” méretű, könnyűszerkezetes, Y-küllődizájnú, magasfényű feketére fényezett kovácsolt keréktárcsákon gurul le a gyártósorról, amelyet a bajor prémiumgyártó ügyfelei az opcionális extrafelszereltség részeként matt arany árnyalatban is megrendelhetnek. Az első tengely végeire csavart, 9,0J x 19” méretű felnik mindössze 9 kilogrammot, a hátsó tengelyen dolgozó 10,0J x 19” méretű keréktárcsák pedig csupán 10 kilogrammot nyomnak a mérlegen. A Michelin kifejezetten az új BMW M2 CS modell karakterisztikája szerint finomította a típusra az elöl 245/35 ZR19 méretű, hátul 265/35 ZR19 méretű Pilot Sport Cup 2 gumiabroncsokat, hogy azok a tapadás, az iránystabilitás és a mérnökien pontos irányíthatóság terén is hibátlanul teljesítsék a lehető legmagasabb szintű elvárásokat. A BMW azon ügyfelei, akik a különkiadást főként a hétköznapok útjain használják majd, a modellt felár nélkül Michelin Pilot Super Sport gumiabroncsokkal is megrendelhetik. Ezek a gumik nedves útfelületen jobban tapadnak, mint a Michelin Pilot Sport Cup 2 gumiabroncsok.

Vérpezsdítő menetteljesítmény

Az új BMW M2 CS vérpezsdítő menetteljesítményre képes. Az opcionális extrafelszereltség részeként megrendelhető, hétfokozatú BMW M duplakuplungos automataváltóval (M DCT) a modell 4,0 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 km/órás sebességre. A hatfokozatú manuális váltóval – amelyet a bajor prémiumgyártó a BMW CS modellek történetében először, a BMW M2 célcsoportjának igényeihez hangolva kínál az alapfelszereltség részeként – mindez 4,2 másodpercig tart. A különkiadás végsebességét a hajtáslánc vezérlőelektronikája az alapfelszereltség részeként kínált M Driver’s Package teljesítménynövelő csomaggal 280 km/óránál korlátozza. A hatfokozatú manuáis váltóval szerelt modell esetében az átlagos üzemanyag-fogyasztás 100 kilométerenként 10,2 – 10,4 liter*, a kombinált károsanyag-kibocsátás pedig kilométerenkénti 233 – 238 gramm*. A hétfokozatú BMW M duplakuplungos automataváltóval (M DCT) szerelt modell esetében ezek az értékek 9,4 – 9,6 literre*, illetve 214 – 219 grammra* csökkennek. Az Európai Unió egyes országaiban ráadásul az új BMW M2 CS benzinüzemű részecskeszűrővel érkezik meg az utakra, amely még tovább csökkenti a modell károsanyag-kibocsátását. Arról, hogy a motor kenési rendszere a hétköznapokban és versenypályás használat közben egyaránt optimálisan működjön, egy kiegészítő motorolaj-tartály, egy kiegészítő szivattyú és egy kifinomult motorolaj-kiegyenlítő rendszer gondoskodik. A motor megnövekedett hűtőlevegő-igényét típus-specifikus motorháztető hivatott kielégíteni, amelynek nagyméretű légkiömlő nyílásán még hatékonyabban távozhat a motortérben felgyülemlett forró levegő. A sport kipufogórendszer – amelyet mind kialakítás, mind hangzás tekintetében a BMW M2 Competition kipufogórendszerét továbbfejlesztve dolgoztak ki a mérnökök – dupla ikervégződését a vezetés szerelmesei legendás BMW M-stílusjegyként ismerik. A rendszer méltó orgánumát két elektromosan vezérelt szelep garantálja. A vezetés élményét mindeközben a középkonzolon elhelyezett üzemmód-választó gombokkal és a BMW M Engine Dynamics Control motorkarakterisztika-üzemmódokkal szabhatják személyre a bajor prémiummárka ügyfelei.

Vezetőre összpontosító, kifinomult utastér

Az új BMW M2 CS utastere az Alcantara egyszerre elegáns és sportos megjelenését innovatív könnyűszerkezetes megoldásokkal egyesíti. A középkonzol és az ajtókárpitok ajtóbehúzó része például teljes egészében könnyűszerkezetes szénszálból készült. Ugyancsak végtelenül sportos elemek a BMW M4 CS modellből származó, ultrakönnyű BMW M sport kagylóülések, amelyek Merino bőr / Alcantara kettős borításukkal és vörös kontraszt-varrásukkal a zárt versenypályák hamisítatlan hangulatát csempészik az utastérbe, miközben maximális tartást kínálnak. Az opcionális extrafelszereltség részeként megrendelhető, exkluzív Alcantara borítással és vörös 12-órás jelzéssel ellátott BMW M sportkormány szintén vérbeli motorsport-örökség. Sőt mi több, az új BMW M2 CS középső könyöktámaszát és a műszerfal vörös „CS” logót viselő dekorbetétjét is Alcantara borítja.