Dacia tavasz
Vonzóbb, mint valaha
- A Dacia bemutatja az új, teljesen elektromos Spring modellt
- Vonzóbb, mint valaha, vadonatúj külső és belső kialakítással
- Kényelmesebb, mint valaha, szegmensének legjobb rakodási kapacitásával és számos remek funkcióval
- Minden eddiginél digitálisabb a testreszabható digitális műszerfallal, amely 7″-es képernyővel és 10″-es multimédiás központi képernyővel rendelkezik
- Sokoldalúbb, mint valaha, 65 LE-s motorral
- Még mindig ugyanolyan hatékony, kiváló üzemanyag-fogyasztással WLTP vegyes ciklusban: 14,6 kWh/100 km (jóváhagyás függőben)
- A megfizethető árú New Spring továbbra is a legjobb ár-érték arányú teljesen elektromos autó Európában
A Dacia első teljesen elektromos modellje, a Spring a zéró-emissziós mobilitást széles vásárlókör számára tette elérhetővé, bárhol is értékesítik. Először 2021-ben dobták piacra, 2022-ben és 2023-ban a harmadik legtöbbet eladott elektromos autó volt magánszemélyek számára. Összesen több mint 140 000 Dacia Springet regisztráltak világszerte a bevezetése óta.
A tavasz számos díjat kapott. Energiahatékonyságát és szénlábnyomát különösen dicsérték 2022-ben, amikor a független európai szervezet, a Green NCAP maximális 5 csillagos minősítést kapott (lásd alább).
A Dacia Spring tökéletes megoldást talált azoknak, akik egyszerű, megfizethető és hatékony, emissziómentes mobilitást keresnek. A jármű fedélzeti csatlakoztatott rendszerein keresztül gyűjtött adatok azt mutatják, hogy a tavaszi felhasználók átlagos napi útja 37 km-t tesz meg 37 km/h-s sebességgel. Az esetek 75%-ában otthon töltik fel az autókat.
A Dacia Spring mindig is megtalálta a közönségét, mert megjelenése óta folyamatosan fejlődött, 2022-ben új márkaidentitást kapott, majd 2023-ban egy erősebb, 65 lóerős motort kapott. Ennek ellenére mindig megőrizte alapvető erejét: továbbra is a legolcsóbb teljes elektromos autó a piacon.
Az új Dacia tavasz egy újabb mérföldkőhöz érkezett, és a következő szintre emelte azokat a tulajdonságokat, amelyek sikeressé tették. Még vonzóbb, mint valaha egy teljesen megújult és robusztusabb kialakítással, de még mindig ugyanolyan praktikus a szegmensének kivételes belső tárolóhelyeivel; minden eddiginél sokoldalúbb a könnyebben hozzáférhető 65 LE-s motorral, de a gondosan kezelt tömegnek köszönhetően még mindig ugyanolyan hatékony, miközben továbbra is a legolcsóbb, teljesen elektromos modell a piacon.