Elektromos Isuzu D-MAX

Az Isuzu D-MAX BEV-t úgy fejlesztették ki, hogy kielégítse a haszon- és személygépjárművekkel szemben támasztott változatos igényeket, miközben megőrzi a pickupoktól elvárt kimagasló teljesítményt. Az állandó összkerékhajtás az újonnan fejlesztett eAxle tengelyekkel elöl és hátul kiváló teljesítményt nyújt nehéz terepen, egyúttal visszaadja az akkumulátoros járművekre jellemző lineáris gyorsulási érzetet – mindezt minimális zaj- és rezgésszint mellett. Emellett az erős villanymotorok, valamint a robusztus váz- és karosszériakialakítás jelentős vontatási kapacitást biztosítanak, így a D-MAX BEV ugyanolyan jól teljesít, mint a már piacon lévő dízelmodellek.

Figyelembe véve, hogy az ügyfelek különböző célokra használják a pickupokat, a D-MAX BEV alternatív energiaforrást kínál. Néhány, kiválasztott kontinentális európai piacra, mint például Norvégiába, 2025-ben kerül bevezetésre az új modell, míg a D-MAX BEV-t az Egyesült Királyságban, Ausztráliában, Thaiföldön és más országokban is bevezetik, a piaci igények és a töltőinfrastruktúra fejlettségének függvényében. Magyarországi bevezetéséről egyelőre nincsen hír, amennyiben ez változik a jövőben, arról a hazai forgalmazó tájékoztatást fog nyújtani.
Az ISUZU Csoport elkötelezett egy szén-dioxid-semleges világ megteremtése mellett, ezért arra törekszik, hogy az emberek életét karbonsemleges járművek fejlesztésével gazdagítsa.

Műszaki adatok (a kiállított prototípusra)

  • Hajtáslánc: Állandó összkerékhajtás
  • Akkumulátor típusa: Lítium-ion
  • Akkumulátor kapacitása: 66,9kWh
  • Maximális kimeneti teljesítmény: 130kW
  • (Első motor 40kW / Hátsó motor 90kW)
  • Maximális nyomaték: 325N.m
  • (Első motor 108N.m / Hátsó motor 217N.m)
  • Maximális sebesség: 130km/h felett
  • Maximális hasznos teher: 1000kg
  • Maximális vontatási kapacitás: 3,5t

Az ARB az Isuzu D-Max-et a tökéletes lakóautóvá varázsolja tetősátorral és konyhával