Elindult a Budapest Pay&GO tesztidőszaka

Jegyvásárlás és érvényesítés ugyanazzal a mozdulattal

Kedd óta egy Magyarországon eddig nem alkalmazott digitális megoldással találkozhatnak a Budapesti Közlekedési Központ ügyfelei. A BKK, a Mastercard, a Monet+ és a K&H együttműködésében elindult a Budapest Pay&GO tesztidőszaka. Az új digitális szolgáltatásnak köszönhetően a 100E Repülőtéri Expresszen a jegyvásárlás és érvényesítés egyetlen mozdulattal történik, amelyhez csupán egy bankkártyára van szükség.

Újabb lépést tesz a digitalizáció területén a Budapesti Közlekedési Központ. A társaság 2023. június 20-ától a Mastercarddal, a Monet+-szal és a K&H-val közösen egy olyan technikai megoldás próbaidőszakát indította el, amely még gyorsabbá és egyszerűbbé teszi a közösségi közlekedés használatát. A BKK célja, hogy tapasztalatot szerezzen egy Magyarországon eddig ismeretlen, de nemzetközi piacon már gyakran alkalmazott technológiáról.

Budapest Pay&GO szolgáltatást az együttműködő felek, egy a Városháza parkban kiállított 100E Repülőtéri Expresszen mutatták be. Kerpel-Fronius Gábor, okosvárosért és részvételiségért felelős főpolgármester-helyettes, dr. Walter Katalin, a BKK vezérigazgatója, Király Andrea a K&H Csoport lakossági divízióvezetője és Berkes Tibor a Mastercard Termék és Új fizetési megoldások igazgatója közösen szemléltették az új eszköz használatát és a szolgáltatás előnyeit.

A sajtónyilvános bemutatón >>>