Ez a Mustang GT-alapú Ford Muscle Truck megzavarhatja a belső békét

A Ford Mustang Truck GT-100 egy klasszikus F100-ra hasonlíthat egy mutatós Mustang karosszériával, de sokkal több rejtőzik a felszín alatt,

A teherautók és az izomautók mélyen beleivódtak az amerikai kultúrába, de mi lenne, ha egyetlen járművé egyesítené őket? Erre az érdekfeszítő kérdésre talán csak a Ford Mustang Truck GT-100 jelenthet megoldást, amely egy jellegzetes keverék megtestesülése, erősen módosított F100-as karosszériával, modern alátámasztással, és az ötödik generációs Mustang GT V8-as motorjával.

Minden a 2007-es Ford Mustang GT donorautó karosszériájának aprólékos leválasztásával kezdődött, lefektetve ennek a nem szokványos uniónak az alapjait. A következő szakaszban egy viharvert 1955-ös Ford F100 karosszériáját közvetlenül a Mustang alvázra oltották. Ennek a projektnek azonban nem az volt a célja, hogy a fordított restomod hagyományos útját kövesse.

Úgy tűnik, hogy az eredeti F100-as teherautóból csak az üvegházat, az ajtókat, a tetőt és az ágykeretet őrizték meg, mivel gyakorlatilag minden más jelentős módosításokon ment keresztül a Mustang-szerű megjelenés érdekében.

Kiemelkedő jellemzője a hűtőrács és a fényszórók, amelyek közvetlenül egy 2007-es Mustang GT-ből származtak, és ezzel a projekt valódi lényegét hangsúlyozzák. A jellegzetes elosztó, a faragott motorháztető, a széles sárvédő-hosszabbítások és az áramvonalas szélvédőburkolat tovább erősíti az F100 sportos karakterét, bár egyesek azzal érvelnek, hogy még lenyűgözőbben nézne ki egy levágott tetővel. További figyelemre méltó részletek az oldalsó szívónyílások, a személyre szabott kamionágy és a rögzített hátsó szárny.

A legtöbb barkácsprojekttől eltérően, amelyek üvegszálat használnak a karosszériakészletekhez és az egyedi panelekhez, a Mustang teherautó külseje teljes egészében fémből készült. Utolsó simításként az egyedi pickupot klasszikus kék árnyalatra festették fehér csíkokkal, kombinálva a sötétre fényezett könnyűfém keréktárcsákkal.

Lépjen be a teherautó kabinjába, és azonnal észreveszi, hogy a műszerfalat, a kormányt, a műszercsoportot és az első üléseket mind a Mustang pónikocsiból kölcsönözték. Még ennél is fontosabb, hogy az eredeti Ford F100 létravázas alvázát a 2007-es Ford Mustang GT lényegesen modernebb architektúrájára cserélték.