Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Fenntartható Zoom-Zoom 2030

Posted on 2017.08.09. By AztaCARom

• A Mazda bejelentette hosszú távú stratégiáját, melynek keretében bemutatja Skyactiv-X elnevezésű motorját, amely a világ első kereskedelmi forgalomba kerülő, kompresszió gyújtású benzinmotorja

A Mazda Motor Corporation ma bejelentette „Fenntartható Zoom-Zoom 2030” elnevezésű új, hosszú távú vízióját technológiai fejlesztéseire vonatkozóan 2030-ig. Ennek részeként a vállalat ismertette terveit a 2019-ben bemutatandó SKYACTIV-X benzinmotorral kapcsolatban. Ez az erőforrás lesz a világon az első kereskedelmi forgalomba kerülő kompresszió gyújtású benzinmotor1.

A gyár 2007-ben hozta nyilvánosságra először „Fenntartható Zoom-Zoom” elnevezésű stratégiát, melynek keretében vállalata, hogy a vezetési élmény mellett autói kiemelkedően biztonságosak lesznek és kevésbé fogják terhelni a környezetet.

Az autóipar gyors változásaira adott válaszként a Mazda az alábbiakban határozta meg, hogyan fogja a vezetés örömét, mint az autózás legnagyobb vonzerejét használni úgy, hogy közben megoldásokat kínáljon az emberek, a Föld és a társadalmi problémák kérdéseire.

  1. Fenntartható Zoom-Zoom 2030

A Mazda küldetésének tekinti, hogy megőrizze a Föld értékeit és működése az emberek és a társadalom javára váljon. A cég folytatja törekvését, hogy autóin keresztül inspirálja az embereket.

Föld

A márka az értékmegőrző kezdeményezéseken keresztül fenntartható jövőt hoz létre, melyben az emberek és az autók egymás mellett léteznek a Földet nem károsítva.

A Mazda megközelítése:

  • További széndioxid csökkentési lépések a teljes energiafelhasználás („well-to-wheel”) perspektíváján túl, figyelembe véve az autók egész termékciklusának emisszióit

  • A vállalati teljes energiafelhasználás által okozott széndioxid átlagkibocsátás 2010-es szintjének 50%-os csökkentése 2030-ig, 90%-os csökkentése 2050-ig

  • A fentiek elérése a hatékonyság növelésére vonatkozó vállalati előírások előtérbe helyezésével úgy, hogy a kisebb kibocsátás minél inkább a valóságot tükrözze

  • Ezzel együtt a márka folytatja a belső égésű motorok tökéletesítését, amelyek továbbra is világszerte az autók elég nagy hányadát (részben) hajtani fogják – így leginkább ez fog hozzájárulni a széndioxid-kibocsátás csökkentéséhez – ezeket a motorokat kell a hatékony elektromos technológiákhoz kapcsolni.

  • 2019-től elektromos autók és más, elektromos hajtástechnikák bemutatása olyan régiókban, ahol e tiszta energiát nagy részben használják, vagy korlátozzák bizonyos járművek használatát, amelyek károsítják a környezetet.

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:fenntartható, Mazda, mobilitás

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Továbbra is sikerpályán a Toyota
Next Post: A kereskedésekbe csak most érkezik, de a versenypályákon már tarol

Kapcsolódó cikkek

  • Szeptember 1-jén indul az iskolai tanév, 8 óra után is sűrűn közlekednek a BKK-járatok Ctrl+C - Ctrl+V
  • Több kilométeres a torlódás az M3-ason Budapest felé Hírek
  • Új közúti közlekedésbiztonsági politika Ctrl+C - Ctrl+V
  • Szombaton újabb szakaszba lép a rakparti víznyomócsőcsere Ctrl+C - Ctrl+V
  • Az Acer kiemelt partnere lett az Alfa Romeo Racing ORLEN csapatnak Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fontos, hogy valamennyi abroncs azonos mintázatú legyen Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Parov Stelar Debrecenben
  • Egész évben a PENNY-vel főzhetnek
  • Így vészeld át az óraátállítást!
  • Ismét mozikban a Veszett a világ
  • Ezek az idei év fitnesztrendjei
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • A hétvégén tesztelik a biztonsági rendszereket
  • A teszteredmények után az ADAC veszélyesnek tart hét nyári abroncsot
  • A Toyota Highlander így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Táborfalván tesztelik a Magyar Honvédségben rendszeresített kézifegyvereket
  • A Mustang név “meggyalázása” jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • Tovább folytatódik az együttműködés az RTL népszerű reggeli műsorával
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT