Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A kereskedésekbe csak most érkezik, de a versenypályákon már tarol

Posted on 2017.08.09.2021.11.09. By AztaCARom

Csak a napokban érkezik meg az európai és így a magyarországi márkakereskedésekbe (a hazai érdeklődők augusztus 13-20. között Balatonfüreden, a Tagore-sétányon láthatják először) a Lexus hatalmas várakozások övezte szupersport-kupéja, az LC, a versenypályán ugyanakkor már most bizonyított: a SUPER GT idei versenysorozatának ötödik futamában zsinórban ötödször végzett dobogós helyen az utcai változatával az Aston Martin DB11-et is megszorító japán luxus sportautó.

A modelljeinek legendás megbízhatóságáról és biztonságosságáról, valamint legmagasabb szintű prémium kidolgozottságáról ismert, a környezetbarát hibrid technológia úttörőjének tekintett Lexus talán egyetlen modelljét sem övezte korábban olyan hatalmas várakozás, mint vadonatúj, hibrid változatban is elérhető LC szupersportkupét: japánban például már most az eredetileg vártnál 50 darabnál 38-szor többet, 1800 darabot rendeltek a modellből, és a számláló egyre pörög, miközben hasonló a helyzet Európában is Amerikában is.

Miközben az országutakon még csak most teszik első kilométereiket az első magántulajdonban lévő példányok, a SUPER GT versenysorozat GT500-as versenyosztályában futamról futamra bizonyít a már most lassan ikonná váló sportautó: az idei bajnokság ötödik futamán, a FUJI GT 300 km-es versenyen zsinórban ötödször végzett dobogós helyen a modell, miután a ZENT CERUMO csapat 38. rajtszámú LC500-asával versenyző Yuji TACHIKAWA/Hiroaki ISHIURA páros a harmadik helyen ért célba. Az LC teljesítményére jellemző, hogy a verseny után a csapatszintű bajnokság dobogójának mindhárom helyén a Lexus áll.

„Tegnap óta nehézségeink voltak az autó egyensúlyával. Ez ma, a 20 perces bemelegítés alatt sem javult, ezért közvetlenül a start előtt meg kellett változtatnunk a beállításokat. Ezzel sikerült olyan szintre hoznunk az autót, hogy már ütőképesnek számítottunk. Az első néhány előzés elég nehézkesen sikerült, de sikerült magam mögött hagynom pár autót, miközben a GT300-asokkal küzdöttek, aztán már csak ki kellett várni, hogy hibázzanak, amikor a gumijaik elkezdenek kopni. Persze még jobb lett volna, ha még egy helyezéssel javítani tudunk, de ez már nem ment. A hétvége körülményeit figyelembe véve elégedett vagyok ezzel az eredménnyel. A csapatok pontszámai majdnem egyformák, így aztán most indul az igazi küzdelem. A tömeg tekintetében egy kis hendikeppel indulunk a következő 1000 kilométeres futamon, de ezzel a vetélytársaink is ugyanígy vannak. Szerintem esélyesek vagyunk egy jó helyezésre a hosszú futamon, úgyhogy szép eredményre számítok.”– fogalmazott a verseny után Yuji TACHIKAWA (ZENT CERUMO LC500 No. 38).

„A 23. rajtszámú autó (MOTUL AUTECH GT-R) mögött értem célba. Úgy éreztem, hogy meg tudnám előzni őket, mert tudtam, hogy jobbak vagyunk a fékezési pontoknál, de mégsem sikerült, mert erősen blokkoltak, és attól féltem, hogy összeütközünk. Keményebben akartam tolni az utolsó körben, de aztán a GT300-asok miatt muszáj volt egy kis teret hagynom. Szerencsére így is jó helyezéssel zártuk a futamot. Tegnap óta egyfolytában aggódtam az autó miatt, ráadásul pont a rajtrácson kellett átállítanunk egy csomó dolgot, de amikor megláttam, hogyan autózik TACHIKAWA, egészen megnyugodtam. Ugyanazokkal a gumikkal versenyeztem, mint ő, ami ugyan nem szerepelt a tervben, de remekül bevált. Kicsit csalódott vagyok, amiért nem sikerült előretörnöm, miután kijöttem a boxutcából, de a dobogós hely engem is boldoggá tesz.” – teszi hozzá Hiroaki ISHIURA (ZENT CERUMO LC500 No. 38).

A Super GT versenysorozat Csapatszintű bajnokságának állása (GT500)

H.

Sz.

Pilóta

Össz.

1

36

LEXUS TEAM au TOM’S

58

2

37

LEXUS TEAM KeePer TOM’S

55

3

6

LEXUS TEAM LEMANS WAKO’S

55

5

38

LEXUS TEAM ZENT CERUMO

53

6

1

LEXUS TEAM SARD

49

11

19

LEXUS TEAM WedsSport BANDOH

25

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek, Technikai sportok Tags:autó, Balatonfüred, bemutató, car, jármű, kocsi, Lexus, Lexus LC, Lexus LS, premier

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Fenntartható Zoom-Zoom 2030
Next Post: Ismét rekordsebességen a használtautó-import

Kapcsolódó cikkek

  • Red Dot dizájndíjat nyert a Honda HR-V e:HEV Ctrl+C - Ctrl+V
  • Megkezdődött a BMW iX és a BMW i4 tisztán elektromos hajtáslánc-technológiáinak sorozatgyártása Ctrl+C - Ctrl+V
  • Továbbra is több mint 11 kilométeres dugó az M3-ason Hírek
  • Hétfőtől forgalomkorlátozás lesz a Budakeszi úton Hírek
  • A Citroen reklámfilmben üzeni, hogy az elektromos autóké a jövő Hírek
  • A biztonságot tartották szem előtt az Opel Corsa-e Rally fejlesztésénél Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Folytatja a raphadjáratot PRIBELSZKI Alee-val közösen
  • Élethű, színekben gazdag és tiszta
  • Sáv pontosságú navigációval és valósághű 3D térképekkel bővült a Petal Térkép
  • Főként befektetési céllal vásárolnak ingatlanokat a fővárosi második kerületben
  • Stílusos technológia – avagy mitől lesz divatos az okoseszközünk?
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Van képünk hozzá (23.03.20.) – Can-Am Outlander
  • Alonso visszakapta harmadik helyét
  • Az érdeklődők virtuális Explorer tesztvezetésen is részt vehetnek
  • Online IQ-próbatesztet is kitölthetnek a szellemi kalandra vágyók
  • Jeep Wrangler IIHS törésteszt
  • Tesztelj chat-et!
  • A Tesla Model Y jól teljeített az IIHS törésteszten
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Speciális célú élelmiszer- és tápszerösszetevőket fejleszt támogatással a Sole-Mizo vezette konzorcium
  • Teljes kiőrlésű lisztet hívott vissza a forgalmazó
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Röviden a Nissan Townstarról
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató
  • A Jet Power Hungary az AMTS-en emlékezik Ken Blockra, a Can-Am márkanagykövetére Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT