Folytatja új te­her­gép­ko­csi-ge­ne­rá­ci­ó­já­nak fokozatos be­mu­ta­tá­sát a Scania

Második ütemébe lép a Scania történelmének legnagyobb bemutatója, ebben a lépcsőben az építőipari termékekre és szolgáltatásokra kerül különös hangsúly Európában. Az újdonságok bevezetése 2016 nyarának végén kezdődött a távolsági fuvarozás számára kínált megoldások bemutatásával Párizsban, és folytatódik még bőven a 2019-es év során is, ekkorra válik elérhetővé a teljes kínálat a világ minden piacán.

 

A Scania a második szakaszába lép a valaha volt legmarkánsabb újítási hullámának, melyben az építési szegmensre helyezi a hangsúlyt.
Kívülállók számára valószínűleg nehéz elképzelni, hogy mekkora feladatot jelent egy ilyen léptékű termékbevezetés egy olyan cég számára, mint a Scania, amely mind értékesítés, mind termelés tekintetében képviselteti magát világszerte” – mondja Stefan Lindblom, a Scania termékbevezetési vezetője. „A bevezetés ütemezése és sorrendje többek között azon is múlik, hogy miként szervezzük át a gyártást. Ám létfontosságú, hogy jól képzett értékesítőkkel álljunk készültségben már a folyamat elejétől, hiszen személyre szabott megoldásokat értékesítünk, amelyeket minden egyes ügyfél egyéni körülményeihez igazítunk.”
A szeptemberi bemutatóval, amely a sajtó képviselői és az európai építőipari ügyfelek számára kínált aktivitásokat, a Scania eljutott az út feléig. Ám az új tehergépkocsi-generáció majd csak 2019-re mutatkozik be teljesen egészében minden piacon.
Ez egy egyszerű nemzedékváltásnál sokkal többről szól” – mondja Lindblom. „Hiszen egyúttal nagyobb fokozatba kapcsolunk munkánkban, amellyel a Scania márkát egyértelmű vezetővé kívánjuk tenni a ma és a holnap fenntartható szállítási megoldásai terén. A digitalizációt, mint mozgatóerőt felhasználva még jobban koncentrálunk azon céljainkra, amelyek fókusza az ügyfelek nyereségességének optimalizálása és a fosszilis üzemanyagtól független jövőhöz való hozzájárulásunk.”
Az európai termékbevezetés három lépcsőben történik, a beosztás alapját a Scania három fő piaci szegmense jelenti – távolsági fuvarozás, építőipar és városi járművek. A latin-amerikai bevezetés a jövő év folyamán kezdődik, párhuzamosan az ázsiai, afrikai és közel-keleti folyamatban lévő bemutatókkal. Kommunikációjában a Scania figyelembe veszi a tehergépkocsik és a szolgáltatások kiválasztása kapcsán előforduló különböző nézőpontokat – amely attól függ, hogy az érdeklődő a tulajdonos, a járművezető vagy éppen a szállítás megrendelője.
Amikor elül a bevezetés által felkavart por, akkor a világ legmodernebb tehergépkocsi-alapú szállítási megoldásait tartalmazó kínálatunkat már több száz piac potenciális ügyfelei számára tettük elérhetővé” – mondja Lindblom. „Ez az oktatás és az ügyfélkapcsolatok terén összesen jóval több mint egymilliárd svéd korona beruházását jelenti, amely a Scania potenciálját és márkanevét globális perspektívából szemlélve teljesen új szintre emeli.”
“Amikor elül a bevezetés által felkavart por, akkor a világ legmodernebb tehergépkocsi-alapú szállítási megoldásait tartalmazó kínálatunkat már több száz piac potenciális ügyfelei számára tettük elérhetővé.”